Eddig nem vettem észre, tél közepén vettem, mentem vele egy kört aztán 2 hónapot állt. Most hogy elkezdtem használni akkor tünt fel. Nem én rakattam fel az új gumikat sajnos nem tudom hogyan csinálták meg. A gumi miatt volt 8-as benne?
Sziasztok!
Nekem is volt rajta súly, de ütött a kerék mikor megvettem...Mióta rajta van az új gumi, azóta volt centírozva? Én elvittem, mert mint kiderült, az enyémre csak fölrakták az új gumit, de nem lett újra centírozva...ez is számíthat! De mondjuk ha neked eddig nem csinálta, akkor nem biztos, hogy ez a baj! Megpörgetve a kereket szabad szemmel én sem láttam semmit, de a gumisnál kiderült, hogy hatalmas 8-as volt benne...
Aham értem. Az enyém ki van centírozva első hátsó kerekemen mindkét oldalt van ugyan ilyen felragasztott súly. És alacson sebességnél is vacakol. Most azon dondolkoztam hogy a hátsó kerék miatt szitálhat az első? Mert a hátsó fékemnél mintha éreznék kis szaggatást. Ergo ott mintha valami nem lenne egyenes. nagy sebességnél egyenletesen fékez ahogy lassulok megállás előtt szakaszosan kezd fogni. Ez eddig nem foglalkoztatott de most ugrott be. Tegnap tologattam körbe körbe figyeltem az első kereket és a gumit de tök egyenletesen megy semmi 8-ast vagy hibát nem látok.
akkor vedd ki a kereket és vedd le a km/h hajtást hogy ne akadájozzá a kereket a forgásba aztán rakd vissza a kereket majd nyomd vissza a féknyeregbe a dugattyut hogy ne érjenek a betétek a tárcsához
az a lényeg hogy semmi ne akadályozza a kereket a forgásba
ha jók a csapágyak akkor meg lehet állapíttani hogy hol van a súly többlet ugyanis a keréknek mindíg a leg nehezebb része fog a föld felé állni
van erről egy videó, így könnyebben megérted mit akarok magyarázni http://www.sportmotor.hu/motor...
ha tényleg centírozási hiba van akkor megpróbálhatod centírozni a videó alapján vagy vidd el ojan műhelybe ahol motor kereket centíroznak, motorosboltba a legjobb ijent csináltatni mert ők csak azzal foglalkoznak
Csapágy elvileg nem lehet az érezném a féken, ütne a féktárcsa. Ilyen baja nincs. Csak szitál a kormány. Vagy felni de azon semmit nem látok vagy gumi ami új állapotú. De azon sem látszik semmi.
ha fogsz egy jó nagy gödröt akkor szálszakadás lehet a gumiba és attól szitálhat a kormány
nekem volt hasonló problémán
nekem is szitált a kormány meg jobbra kanyarodva fékezett egy kicsit, lassan menve hallottam hogy a betétek súrolják a tárcsát meg érezni is lehetett hogy rángatva megy a motor
először a fékre gyanakodttam
mindent megnéztem de nem találtam semmit
aztán beraktam egy másik kereket és az jól ment
aztán mégegyszer megvizsgáltam a régi kereket és volt egy pont ahol billegett oldalra pedig azt is néztem előtte, csak egy bizonyos pozícióba billegett ha fordítottam rajta egy negyedet akkor meg nem
a csapágyba összefutottak a golyók és az okozta
Sziasztok! Lézethet olyan hogy deformálódott egy gumi? Szitál a kormányom olyan mint ha a 8-as lenne a kerékben. De akárhogy nézem a felnit totál egyenesnek és sérülésmentesnek látom. A csapágyak rendben vannak olyan mint ha be lenne betonozva meg sem moccan a kerék, semmi kotyogás akárhonnan rángatom. Ez vagy a gumi vagy a felni, hogyan lehet ezt kideríteni melyik csinálja a gubancot?
Ne tevesszen meg, attol hogy minden rendben van, nem serult egy fuvoka sem, meg lehet hogy valamelyiket egy tuvel pucolta ki es kitagitotta... en vegul elvittem egy ismeroshoz helyben, es addig cserelgettuk a fofuvokat amig jo nem lett. Szar dolog, de egyszer kell megtalalni a jo mereteket es onnantol amig nem kell a hengerhez nyulni, addig a karbihoz sem.
Jól van. Adok még egy esélyt neki. A légszűrő szivacsot már amúgy is ki akartam cserélni, akkor ha szét lesz döntve bele lesek még egyszer a karbiba is, aztán majd csak megjavul.
Igen köszi Reméjjük a legjobbakat Reggel már hígan(és nem vígan) ment a hasam De az lehet a tegnapi csili túrától is .A motorosokat tudom mind, a B-seket nem tudtam mindet átnézni.
Most már talán.De azon nem igazán lehetne az oszlopok miatt közlekedni Egyszer volt egy kalandom sötét éjszaka, ketten bicikliztünk Vác és Kismaros között a bicikli úton.Mindkét irányba sikerült elkapni az oszlopot
Semmi extra nem volt, csak nagyon szikrázott... ];oDDD
Kanyar előtt közvetlenül bevágott rövidre elém, majd (gondolom ő is érzékelte, hogy a féktáv végén van) rohadt nagyot belefékezett. Én beültem, balra, amennyire azon lehetett, aztán térd-könyök a betonig, és finoman húzd. Na jó, ott kicsit féltem, de végül jól jöttem ki belőle... Ha tudja hogy kell igazán dönteni, nem megyek el mellette, de nem tudta. ]:-)))) Persze a kanyar után állva hagyott... ]:-)))
De a parkoló volt a vicces, ahogy egy csapat Osztrák szerpentin-őrült tapsolt, fütyült, kurjongatott. ]:-))) Pedig ha tudták volna...
éjeles leszek, szombaton is
meg gumit is kellene cserélni
majd ha felújítottam a motort
vagyis most nem megyek
azért csak óvatosan bőrruha nélkül meg még hideg van egy kicsit
majd csináljál képeket
Nekem is volt rajta súly, de ütött a kerék mikor megvettem...Mióta rajta van az új gumi, azóta volt centírozva? Én elvittem, mert mint kiderült, az enyémre csak fölrakták az új gumit, de nem lett újra centírozva...ez is számíthat! De mondjuk ha neked eddig nem csinálta, akkor nem biztos, hogy ez a baj! Megpörgetve a kereket szabad szemmel én sem láttam semmit, de a gumisnál kiderült, hogy hatalmas 8-as volt benne...
ENZO-nak sikerült a KRESZ-vizsga és azóta ünnepel, vagy mi van? Vagy annyira szar lett, hogy nem meri elmondani?
az a lényeg hogy semmi ne akadályozza a kereket a forgásba
ha jók a csapágyak akkor meg lehet állapíttani hogy hol van a súly többlet ugyanis a keréknek mindíg a leg nehezebb része fog a föld felé állni
van erről egy videó, így könnyebben megérted mit akarok magyarázni
http://www.sportmotor.hu/motor...
ha tényleg centírozási hiba van akkor megpróbálhatod centírozni a videó alapján vagy vidd el ojan műhelybe ahol motor kereket centíroznak, motorosboltba a legjobb ijent csináltatni mert ők csak azzal foglalkoznak
ha lassan mész 40-50-el akkor is csinálja?
ezt néztem 1991 honda nsr -hez ilyen sok szimering lenne benne ?
8db írnak!
nekem volt hasonló problémán
nekem is szitált a kormány meg jobbra kanyarodva fékezett egy kicsit, lassan menve hallottam hogy a betétek súrolják a tárcsát meg érezni is lehetett hogy rángatva megy a motor
először a fékre gyanakodttam
mindent megnéztem de nem találtam semmit
aztán beraktam egy másik kereket és az jól ment
aztán mégegyszer megvizsgáltam a régi kereket és volt egy pont ahol billegett oldalra pedig azt is néztem előtte, csak egy bizonyos pozícióba billegett ha fordítottam rajta egy negyedet akkor meg nem
a csapágyba összefutottak a golyók és az okozta
No, én megint elhúztam, ki a természetbe... ];oDDD
Jó 7végét Nektek! ]:-)))
Most már talán.De azon nem igazán lehetne az oszlopok miatt közlekedni Egyszer volt egy kalandom sötét éjszaka, ketten bicikliztünk Vác és Kismaros között a bicikli úton.Mindkét irányba sikerült elkapni az oszlopot
Kanyar előtt közvetlenül bevágott rövidre elém, majd (gondolom ő is érzékelte, hogy a féktáv végén van) rohadt nagyot belefékezett. Én beültem, balra, amennyire azon lehetett, aztán térd-könyök a betonig, és finoman húzd. Na jó, ott kicsit féltem, de végül jól jöttem ki belőle... Ha tudja hogy kell igazán dönteni, nem megyek el mellette, de nem tudta. ]:-)))) Persze a kanyar után állva hagyott... ]:-)))
De a parkoló volt a vicces, ahogy egy csapat Osztrák szerpentin-őrült tapsolt, fütyült, kurjongatott. ]:-))) Pedig ha tudták volna...
majd még írd meg ha tényleg eladod
meg gumit is kellene cserélni
majd ha felújítottam a motort
vagyis most nem megyek
azért csak óvatosan bőrruha nélkül meg még hideg van egy kicsit
majd csináljál képeket