Az R-el kapcoslatban szerintem mar eppen beszelgetunk mailben :) Ha kuldod a kepeket valaszba megirom... de az is lehet hogy egyben elhoznam hogyha hasznalhato a blokkja.
A speckó anya a kuplung közepére, a kuplung lamellák és a tárcsa közti öntvény (amibe a kinyomócsapágyas lemez négy csavarja megy) illetve egy power tengely.
én az első kerékből vettem ki
a tulsó oldalról egyenletesen kiütöttem egy vékonyabb csővel
ha már kijön a távtartó akkor a másikat már nagyobb csővel is ki lehet ütni
még a melegítést is meg lehet próbálni akkor talán könnyebben kijön csak nem tudom hogy mennyire bírja a festés a meleget
én összeszereléskor melegítettem a felnit hőlégfúvóval
a csapágyat meg beraktam a fagyasztóba
gumikalapácsal kicsit kellett rajta kalapálni, nem károsodott
Eloszor szedd ki a kereket es nezd meg hogy mi a gond... az hogy barmerre is kotyog nagyon nem jo jel... meg szar csapaggyal sem szabadna hogy mozogjon...
Na megvan a bibi! Nem az első kerékkel van baj hanem a hátsóval. Megrángattam és kotyog az csapágyas, emiatt ráng az eleje.
Cserélt már valaki hátsó kerék csapágyat vagy csapágyakat? Esetleg méreteket tud valaki? Nagyon jó lenne!
Nem adom fel...tudod... De nagyon köszönöm!Igen sajnos ezek ilyen bugrisok.Tudnom kellett volna, hisz semmit nem tudtak az egész B125 dologról.És ahogy mondtad, az aktuális KRESZ program sincs meg nekik.De tegnap megszereztem.
Így van! Ne add fel! Meg lesz az! De emlékezz, hogy mondtad is, hogy túl sokat dumál az iskolavezető és valami gyanús, hát lehet, hogy nekik nincs is meg a legújabb, aktuális kresz program...és jól átverik az embereket...
Köszi.Nem parázok már.mivel vajhmi kevés lett az esély arra, hogy még as idén motorozzak.Már min1.Azt akarom most megpróbálni, hogy Vácon vizsgáztató bandát keresek.Már meg is néztem.Holnap hajnalban elindulok a Pesti vizsga állomásra, és ha nem tudnak közeli idõpontot adni, akkor megyek a gödöllõi helyre.
Szóval ENZO-nak nem sikerült a vizsga, es azért nem volt fent tegnap, mert nem látott az idegtől.Ugyanis messze nem azok a kérdések voltak, mint ami a kapott programon.és még így is majdnem sikerült. a másik amiért zabos vagyok az az, h 1 ponton múlott.
Azt nem tudom, de mindenképp érdemes újra centíroztatni, mert attól is lehet. Nekem annyit mondott a gumis, hogy elég nagy 8-as volt a felnibe.... a régi súlyokat leszedte, és újakat rakott rá, teljesen máshová. Azt kétlem, hogy a régi gumival is ütött, mert nem hiszem, hogy nem tűnt volna fel senkinek, ezért gondolom, hogy nálam a gumi miatt is volt..
nekem van 2 is
mi érdekelne?
http://forum.index.hu/Article/...
ENZO! Megkérdeznéd az ismerősöd, hogy nincs-e véletlenül manual-ja az NS-hez? ]:-)))
Sajnálom, hogy beszívattak, de ha megtanulnád a kresz-paragrafusokat, akkor bárhol le tudnál... Nem hosszú, nem bonyolult szerintem... ]:-)))
a tulsó oldalról egyenletesen kiütöttem egy vékonyabb csővel
ha már kijön a távtartó akkor a másikat már nagyobb csővel is ki lehet ütni
még a melegítést is meg lehet próbálni akkor talán könnyebben kijön csak nem tudom hogy mennyire bírja a festés a meleget
én összeszereléskor melegítettem a felnit hőlégfúvóval
a csapágyat meg beraktam a fagyasztóba
gumikalapácsal kicsit kellett rajta kalapálni, nem károsodott
http://www.sportmotor.hu/motor...
jc22-esbe 6003 és 6203
de az a leg biztosabb ha viveszed a mostanit és megnézed
Cserélt már valaki hátsó kerék csapágyat vagy csapágyakat? Esetleg méreteket tud valaki? Nagyon jó lenne!
Szóval ENZO-nak nem sikerült a vizsga, es azért nem volt fent tegnap, mert nem látott az idegtől.Ugyanis messze nem azok a kérdések voltak, mint ami a kapott programon.és még így is majdnem sikerült. a másik amiért zabos vagyok az az, h 1 ponton múlott.