Igen sokszor ez van ...EZ VAN Monnyuk a mi oktatónk egyetlen kérdésre nem tudta a választ pontosan, de arra is el tudta mondani az alapelvet, ami kell hogy vezéreljen.
nekem nem gyári értékre van állítva
az a gyári érték az igazábol csak egy tájékoztató ha szétszeded a karbit és rakod össze akkor a gyári értékre kell állítani a keverék csavart ahhoz hogy beinduljon a motor
mikor már beindult és van alapjáratod akkor már pontosan be tudod állítani
teljesen máshogy kell beállítani hidegbe meg nyáron a hőségbe is hogy teljes erőbedobással üzemeljen
nekem úgy van beállítva hogy aránylag mindíg jól megy így tudom használni nyáron is meg télen is de igazábol 25 fok környékén megy a leg jobban
szedd szét a karbit nézd meg mijen fúvókák vannak benne meg a légszürőbe rakjál új szivacsot vagy mosd ki benzinbe és olajozd be utánna
Nálumnk meg út szélének, igazából nem értem a pontos definíciót, de valószínű, hogy olyan utakra értendő az útpadka megléte, amikl szélesek, és az út mellett járda is van, csak valamennyi távolságra.És ezt a "távolságot", mint csíkot az út mellett kell útpadkának értelmezni...valószínüleg...legalább is a kresz könyvben valahogy így jött le
felénk azt ároknak hívják
haverom mindíg ott közlekedik a nagymotorral is mert azt szokta meg
még nem tűnt föl neki hogy ha utána megyek akkor a sáv közepén megyek, őmeg az összes csatornafedelet és gödröt teszteli
Gyerekek!NSR nem akar 7 fölé pörögni?Én a powert is számba venném.Ha nem byit ki úgy ahogy kéne, akkor nem is fog 7 ezertől sehova sem pörögni.Ha meg kisebb fokozatban igen, akkor kicsi az ereje, és akkor ez kevés benzint árul el.
Nekem is hasonlot csinalt... hidd el hogy karbi... fuvokakat at kell nezni benne, legszuro legyen tiszta, es addig kell csereberelni amig meg nem talalod a jo fuvokameretet ahol mar nem fullad. Illetve kompressziot is nezd meg, talan az is beleszolhat.
Természetesen ésszerű határok közt állítgattam a karbit, nem össze vissza és mikor rájöttem hogy nem az a baja vissza is állítottam a gyári értékekre szervizkönyv alapján.
A gondom épen az, hogy magasabb fokozatokban 4. 5. 6.-ban egyáltalán nem bírom 7ezer fölé pörgetni. Csinálhatok én vele akármit, de hogy 6.ban 7 fölé menjen az ki van csukva. Ha alacsonyabb fokozatban kihuzatom és úgy pakolom fölfelé, akkor már megtartja a fordulatot 8 fölött, de a kettő között döglődik. Egyébként olyan mintha a gyújtás hagyogatna ki, rángat meg tortyog, de ha a gyújtás szarakodna, nyilván nem csak abban a fordulatszám tartományban tenné. Már kiakaszt! Nincs ötletem.
Leírom a kérdést:Közlekedhet-e segédmotoros kerékpárjával az útpadkán? Nem értem miről beszél, és lusta lennék megnézni, fáradt vagyok már.És holnap frissen kelés, meg tonna szőlőcukor reggeli-ebéd
az a gyári érték az igazábol csak egy tájékoztató ha szétszeded a karbit és rakod össze akkor a gyári értékre kell állítani a keverék csavart ahhoz hogy beinduljon a motor
mikor már beindult és van alapjáratod akkor már pontosan be tudod állítani
teljesen máshogy kell beállítani hidegbe meg nyáron a hőségbe is hogy teljes erőbedobással üzemeljen
nekem úgy van beállítva hogy aránylag mindíg jól megy így tudom használni nyáron is meg télen is de igazábol 25 fok környékén megy a leg jobban
szedd szét a karbit nézd meg mijen fúvókák vannak benne meg a légszürőbe rakjál új szivacsot vagy mosd ki benzinbe és olajozd be utánna
haverom mindíg ott közlekedik a nagymotorral is mert azt szokta meg
még nem tűnt föl neki hogy ha utána megyek akkor a sáv közepén megyek, őmeg az összes csatornafedelet és gödröt teszteli
Na, elmegyek megtisztulok...
A gondom épen az, hogy magasabb fokozatokban 4. 5. 6.-ban egyáltalán nem bírom 7ezer fölé pörgetni. Csinálhatok én vele akármit, de hogy 6.ban 7 fölé menjen az ki van csukva. Ha alacsonyabb fokozatban kihuzatom és úgy pakolom fölfelé, akkor már megtartja a fordulatot 8 fölött, de a kettő között döglődik. Egyébként olyan mintha a gyújtás hagyogatna ki, rángat meg tortyog, de ha a gyújtás szarakodna, nyilván nem csak abban a fordulatszám tartományban tenné. Már kiakaszt! Nincs ötletem.