Voltunk mi is ott, bődület az a hanghatás Ma már egy aquaréna pihenőjéből lehet nézni a futamot a szemközti dombról .Jó persze voltam már a Ring aszfaltján is Nagyot fog ám, bitang az az aszfalt!Teljesen más rajtolási technkiát igényelt Majdnemhogy befulladt a kocsi...nemhogy elcsúszott volna a kerék, hanem még vissza is fogta a gépet.
Én meg azt gondoltam a kresszel.Jut eszembe!Mi a frász az az útpadka?Nem értem mit ért az alatt h szabad-e itt közlekedni Mi lehet nemm tudom..A szegélykövön egyensúlyozgatni vagy mi? Vagy netán az út és a járda közti rész?
ezt így nehéz távgyógyíttani
szerintem nem power gondok vannak ott ha rendesen nyit
majd azt próbáld meg hogy visszakötöd a powert és mikor mész vele hosszabb szakaszon 6.-ba akkor megtartod a fordulatot power nyitás alatt 6500-on néhány percig és utánna tedd rá a gázt hogy gyorsuljon
nem ajánlatos össze vissza tekergetni a karbit mert megragadhat vagy detonálhat ha elveszed tőle a cuccot
Csövi! Karbit még tavaly állítgattam oda-vissza csináltam vele mindent, de nem volt semmi eredmény. A minap csináltam egy olyan tesztet hogy fen akasztottam a powert és úgy mentem vele egy kört, tehát folyamatosan nyitva volt, úgy nem döglött meg 7 és 8 ezer között, úgyhogy szinte biztos, hogy az a baja, csak azt nem tudom mi vele a gáz. Nyit zár, abban hiba nincs. Lehet hogy kopás miatt csinálja? Érdemes kicserélni benne a tengelyt meg a fedeleket? Vélemény?
nekem is vannak ojan haverok akiknek nagy gépük van
némelyiknek még csak robogólya volt akkor mikor én már nsr-eztem
le szoktam maradni néha mert azért a 125-össel nem lehet ojan fürgén előzgetni az autókat
meg igazábol minél gyorsabb meg erősebb motorja van valakinek annál gyorsabban akar menni mert nem ismeri a határait
aztán mikor perec van akkor vagy eladó lessz a motor vagy jobb esetbe már alig mernek vele menni mert félnek tőle
szerintem nem power gondok vannak ott ha rendesen nyit
majd azt próbáld meg hogy visszakötöd a powert és mikor mész vele hosszabb szakaszon 6.-ba akkor megtartod a fordulatot power nyitás alatt 6500-on néhány percig és utánna tedd rá a gázt hogy gyorsuljon
nem ajánlatos össze vissza tekergetni a karbit mert megragadhat vagy detonálhat ha elveszed tőle a cuccot
némelyiknek még csak robogólya volt akkor mikor én már nsr-eztem
le szoktam maradni néha mert azért a 125-össel nem lehet ojan fürgén előzgetni az autókat
meg igazábol minél gyorsabb meg erősebb motorja van valakinek annál gyorsabban akar menni mert nem ismeri a határait
aztán mikor perec van akkor vagy eladó lessz a motor vagy jobb esetbe már alig mernek vele menni mert félnek tőle