Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1,8 -as ...Igen elképzelhető!
Na én megyek! Jó Éjt!
Hát igen.Az olajat nem szabad keverni, pláne ha rész-szintetikus, és szintetikus kerül egybe, na az kifejezetten tilos.Érdekes egyébként h hirtelen lett fekete Igen ha jól emlékszem talán 3,8 liter a Vectra olajtere(nem emlékszem hány köbcis a tieteké)...De tényleg ráöntött volna valaki a tudtod nélkül?
Az hogy lett öntve hozzá, sima autó motorolaj 10W40..., mert hirtelen fekete lett, egyik napról a másikra....és ugye a Vectrába nem kell pontosan 4 l, nem rég kapott új olajat, és üres a kanna..., de ez csak egy sejtés...(nem én voltam)
Ja neeeem.Ez a gép teljesen járóképes, csak lejárt a műszaki.
Valaki szedte mar ki a powerszelep tengelyet? Ki akarnam robbantani mert komplett alsoblokk felujitast csinalok es eszmeletlen dzsuvas. Illetve ha van valakinek bontott tengelye az is jol jonne mert ezt az elozo szerelo eleg rendesen megdolgozta sajnos... (nem sok menet van a vegen...)
Elvileg távtartó maga a kerék, nem lehet összetépni, hacsak az agy maga nem sérült, nincs berágódva (bár én még nem láttam ilyet). De ez csak egy ötlet.

olajból félrelengéseim voltak, de az a telót eszi meg, nem a csapágyat tapasztalataim szerint... Ha megnézed, nem árt, de úgy vélem nem az a gond...

Te merről írogatsz?
Hat ha szerzek NS125r-t annak a rendszamat nem tudnam at aggatni az NSR-re :)

Hat minel olcsobban... tenyleg csak a papirok miatt kell... vaz+blokkfel ha van hozza papir az is eleg.
A rugo hosszokat megmerted mikor szetszedted? Ha az egyik faradt az is beleszolhat... de masra igy hirtelen nem tudok gondolni.
HÁt mennyiért keresel?Azért mégis egy Speed honda...Vizsgát mire mondtad?
WD40...nem volt még csavar, amit nem szedtem le vele.Az előfordult h várni kellett, mire felkúszott a két felület között az olaj, de mindig segített.
Jah akkor targytalan... vizsgan azert szerintem annyira nem hulyek hogy ne tudjak megkulonboztetni :)
igen ha a motoron ülsz ez a sorrend: szimering, csapágy, középső belső hézagoló, másik csapágy km valamilyen gumilya és km meghajás és ennyi minden megvan! lehet h tényleg az a baj h a teloba nem egyezik az olajszint? folyni biztos nem folyik! de lehet h nem egyformán töltöttem vissza? lehet benne vmi! ilyen buta lennék! ránézek de már csak holnap! valakinek még valami ötlet?
Figyelem!Az nem NSR lesz, hanem NS125-F Nem ugyanaz, mert ez régebbi, olyan 89 körüli.100 körül odaadja úgy tudom.Sztem alá is menne picit.Biztosan nem kiállítási darab, de elmondása szerint biztosan indul, és jól húz.
Pont ma csinaltam ilyet :DDD Krova, vascso, isten :D Ugy be voltak rohadva a blokktarto csavarok hogy hihetetlen! Az elsonek a rozsdas hutovizes berohadastol szabalyosan hugy szaga volt ... no komment....
Egyébként azt tapasztaltam én is h a kis ablakban nem mindig jelenik meg az olaj.Elég sűrűn folyó, ha épp nem meleg a motor.
Mennyi az iranyara annak a papiros NSR-nek illetve mennyire van egyben? Most fogok nekiallni epp szethullofelben levo papiros mocit keresni hogy legyen mirol attenni a rendszamot az enyemre :)
Monnya kedves?Mi a gonnya?
Értem.Nem kezdtem hirtelen erőkarokat számítgatni 1 méteres karon persze h nem nagy meló.Kicsit azért furcsa lenne vascsővel nekiesni a mocinak
Nem szivarog a bal telodbol az olaj? En arra gyanakodnek hogy a ket telo vagy nincs egy szintben, vagy nem egyforma kemeny. A csapagy utan csak a porvedo van, utana a km kihajtas tavtarto-meghajto valamije es a meghajtas semmi mas.
hát basszus az a szörnyen rossz hírem van h ami az ábrán van az nekem minden megvan megőrülök!
De muszály! Van egy sejtésem!
5,5 kg, 1m-es karral. A 22-es kulcs ennek kb. 1/4-e (25cm), vagyis 4x55N=220N, ami pontosan 22 kg. ]:-))))
De hisz nem arról volt szó, h váltóolajat nem cserélsz?Vagy mégis?Na ha ezt tudom...Feltétlenül vegyél hozzá réz alátétet, a manual is írja.
Nem sajnos nem oldódott meg, csak valamennyire.Egy hét alatt kikönnyezik egy üdítős kupaknyi.Húztam rajta most picit.De annyira nem aggódom, mert blokkszéthúzás nélkül is meg lehet majd javítani benne a menetet, és ennek nagyon örültem, amikor kiderült.Ezért azon nem parázom.Húzok-húzok, amíg ereszt, és ha kiszakad, akkor egyszerűen új menetet vágunk a másik oldalról.Mert a kuplunk oldalról hozzá lehet férni
Ja igen a lámpa, meg váltóolaj csere...remélem nem lesz gond a csavarral... Neked az teljesen megoldódott?