Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem, ezt még nem tudtam Hát én is oda voltam értük:D
Van itt a közelben 2 hely is , ahol illegálkodni szoktak.Elég nagy a hírük.Aztán ott van a Hajógyári is:)
Hány csíkot teszel fel?
Láttam, fasza! :)
Video tetszik... tudod, hogy a gyorsulási versenyeket imádom... :)
HÁÁJ Videó?Kötelező darab Nézz hátrébb, én is haladok a ledes balhéval:)
Sziasztok!
Gndoltam benézek egy kicsit...
Mizújs?
Veletek is megosztom ezt, hátha elkap valakit a fordulat Ez ugyan régi, de üt
http://youtu.be/ZtaZmcIa0rY
Ismerek megbízható, jó szakit... ]:-)
Azt is vagy 20-ert csinaljak es akkor meg dugo is kell bele... na meg hogy oszinte legyek nem tudom hogy erdemes e bizni a magyar mesteremberekben ilyen teren...
idegesit nagyon mert a dugo is full ujszeru, es vegig van marva az oldala...
Uj Polini hengerszett meg csillagos eg... :(

Lehet az lesz a vege hogy egyenlore visszarakom... vegulis eroben nem volt hiany meg a kompresszio meg rendben van.... csak hat ha mar szetszedem az egesz blokkot ujracsapagyazni akkor jo lenne nem a szart visszarakni :\
Perselyezés?
Na szoval... sajnos beszivtam... ok hogy anno ugy vettem a motort hogy a henger meg a dugo 200 km-el ezelott lett cserelve, csakhogy arrol nem szolt a fama hogy a hajtokar ki van kopva... szoval... szabalyosan kotyogott a dugattyu a hajtokar vegen mikor leemeltem ma a hengert... meg is van az eredmenye... henger ugy nez ki kuka :( Nicasilbol lekopott egy kis folt, vegig is huzta a dugattyut... nem orulok... valakinek otlet hogy mit erdemes csinalni vele ha nem akarok 100000+-t kolteni a blokkra? (Azon kivul hogy vegyek egy bontottat... eleg a szarbol inkabb megcsinalom darabokbol es akkor tudom hogy jol van osszerakva...)
Pont most fogom en is csinalni... ha minosegi csapagyak, akkor szerintem 10 kornyeke.
Aaahh... felrenyomtam :D
Az eredeti Gilardoni henger, a motorcenterben rendeltem meg a motyót. Mást nem cseréltem csak az alap dolgokat (dugó, gyűrű, csapszeg, tűgörgő) A power fedelek a régiből lettek átrakva.
Mármint:
csinálat ilyet sok motor = állítottam menet közben tartalékra... ]:-)))
Mi van? 6-ban megfogta a kereket a motorfék? Még 1-esben sem csinál ilyet, ez a picur 2T... Ezt hogy csináltad anélkül, hogy satut nyomtál volna a hátsó féknek? Vagy jégen? Alattam a CBR 1000 F is csinált jó néhányszor ilyet (sok-sok más vasat ne is említsek), de ilyet csak akkor hallottam, mikor a dugó ragadt meg... ]:-)))
1szerűen nem értem.

Vélhetően nincs akkora rutinom, hogy úgy tegyek fel bármit, hogy az ne lóghasson be... ];oDDD De tényleg csak 28 éve motorozom, és akkor kezdtem, mikor a nyeregtáska két egymáshoz varrt hátizsák volt... ];oDDD
Jogos az aggodalma, de kicsit olyan "hülyének nézős" volt a stílus, az nem tetszett. De nyicsevo... ];oDDD
igen arra gondoltam
igen arra gondoltam
mit takar az hogy eredeti? hol vetted? mijen márka?
még mit cseréltél akkor?
szimering szett nekem 6000 körül volt
a 2 csapágy is hasonló áron van, attól függ mijen márkát veszel meg hogy hol
csapágyboltba olcsóbb mint a motorosboltba
szerintem nem a táskára gondolt hanem a lógó szarokra vagyis azok a szíjak amik lógnak a táskárol, ha azt elkapja a kerék az nem kellemes
a múltkor nekem kifogyott a benzin mikor 100-al mentem
észleltem a problémát és cselekedttem
éppen akkor ált meg a hátsókerék mikor bal kezemmel a banzincsapot tekergettem tartalékra, úgyhogy eléggé meglepődttem de nem volt semmi gond
félkézzel faraltam vagy 20m-t aztán valahogy sikerült egyenesbe hozni a gépet és megáltam de már nem tudom hogy csináltam
valaki megtudja monda 91 körlámpás nsr hez főtengely csapágy meg szimering szett menyi lehet?
Helló! Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis segítségre a technikával kapcsolatban. Az gondom, hogy tavaly nyár végén vettem a vasra egy eredeti gyári henger-dugó szettet és mióta kicseréltem csak kínlódok vele. Előtte tökéletesen működött, szépen egyenletesen pörgött a régi hengerrel, nem volt semmi probléma, viszont mióta az új van rajta 7 és 8 ezres fordulat között meg van halva. Tudom hogy valahol ott nyit a power és működik is az tuti, legalábbis az elektronika mozgatja, jelre is van állítva, úgyhogy elméletileg jónak kellene lennie. 7ezer alatt nincs gáz és 8 fölött sincs nagyon, de 8 félé csak alacsonyabb fokozatokban tudom húzni, de ott is nyögvenyelősen pörög fel. A fogazott tengely ami mozgatja a fedeleket egyébként egy kicsit meg van kopva, tehát van némi holtjáték. Ez okozhatja a problémát? Ötlet? Előre is köszi!
Kipróbáltam, a doboz a nagy probléma, 170 fölött beszitál a fara... ];oDDD
1ébként kíváncsian várom a Te, 2 személyes megoldásodat... ]:-DDDDD
Bogaram! ]:-D
Mivel a szerszámtól kezdve, a nagy lezárón át, a kompresszorig minden van benne, éppen elég súlya van, hogy ne lobogjon.
De, ha nekem így tetszik, akkor... ];oP