Na jó, újragondoltam még utoljára. Agy alatt azt a vállat értettem, amin a csapágy házának külső fele felfeküdne. Abban nem tett kárt a csapágygolyó? Mert ha a távtartót kinyírta, akkor vélhetően azt is, így perselyezni kell, meg egy új távtartó is hozzá, vagy egy új kerék.
Remélem nem volt zagyva.
De hülye vagyok. Vagy csak nagyon fáradt. Persze, hogy külön távtartója van... ]:-)))
Ez kuka, szerintem. Olyan mintha megnyúlt volna az anyag... Kellene e pontos méret, aztán esztergáltatni ilyentet... nagy szerepe nincs, csak amit a neve is mond...
Akkor mégis csak ott az a bemaródás, ami "félre terheli" a csapágyat. Valószínűleg az első csapágy (amit beépítettél) sérült volt, vagy megütötted. Ez az egész csapágyházat szétkapta, innentől kezdve viszont nincs ami stabil támasztást adjon a csapágynak, a meghúzástól megfeszül...
Egy jó esztergályos (marós) kell Neked szerintem, aki kikapja az agy közepéből a sérült részt, és tesz bele egy perselyt, vagy inkább vegyél egy másik kereket, szerintem.
egy mérést mindenképpen csinálnék a helyedbe
de nem vonalzóval hanem esztergályos vagy marós emberhez kell elvinni akinek van precíz műszere, és kikérni a véleményét
én úgy emlékszek hogy ez a cső kicsit rövidebb mint a 2 csapágy közötti távolság
csak néhány század mm-rel maximum 0,1mm
lehetne azt a végét egyengetni esztergán amelyik rossz de csak minimálisat, nem hiszem hogy rosszabb lessz
egy próbát megér
még azt is megpróbálhatod hogy fordítva rakod be azt a távtartó csövet és ha akkor a másik csapágy romlik el akkor máris meg van a bűnös
Hat az a gaz hogy azert ennek eleg pontos meretnek kell lennie... Szerintem keress bontottbol egy uj tavtartot, vagy valakiet meresd le es esztergalyossal csinaltass ujat.
Van valami abban amit a csoki mond... az is lehet hogy nem teljesen kerek mar az a vege es ahogy forog gyalaza a csapagyat, es akkor nem biztos hogy mindket oldalon szarakodna szoval ez realis lehet....
igen mindkét oldalon ugyan az a csapágy van ésa másik az meg még mindig olyan mintha most vettem volna a boltba! csiszoljak le belőle 1 kicsit? az baj ha kisseb lesz?
én arra tippelek hogy ez a távtartó talán hosszabb lett mikor megnyomta a csapágygolyó és feszítti a csapágy belső felét kifelé és ezért melegszik be a csapágy majd megszorul, bár akkor a másik csapágynak is el kelle romolnia
mindegyik oldalon ugyan ojan csapágy van belerakva?
Ja es azert megosztom mondenkivel... a manual is hazudik am sok helyen! Probalja csak meg valaki kivenni a blokkot a manual utasitasai alapjan! Egy csomo dolgot kihagy ami nelkul csak ott fog logni a blokk es nem lehet kiemelni a vazbol!
Az egy dolog hogy ilyen alapveto dolgokat mint kipuffog leszedese elfelejt... de pl azt sem mondja hogy a gyujtasdeklit meg a radiatort is vedd le ha szeretned kivenni... illetve amit mond, hogy az emelovel le lehet utana engedni... na ez igy nem igaz ahogy van, mindenkent elolre es lefele kell huzni mert a hatso blokktarto csavarnal az ontveny nem engedi lefele mozdulni.
Jah tudom ra van irva a bowdenvezetore. De szerintem tulteptek mert alig van foga a menetnek... ugy emlekeztem hogy van egy bontott tengelyem valahol de nem talalom... :(
az agy az ami a két csapágy közt van ugye? na az a sztori h vttem egy NSR-t nagyon kicsi pénzért! ment is egy darabig aztán megadta magát a lelkem! teljesen fullra fel lett újítva !(kerékkel semmi gond) áh mondom kicserélem a kerékcsapágyat legyen az is új! de elötte mentem vele olyan 500-1000 km!semmi gond nem volt kicseréltem a kerékcsapágyakat és a teloba a szimeringet és auz olajat is és azota durrodnak el a legelső csapágy az annyira szétment h vágot egy nútot a középő agyba valahogy belejutott a csapágygolyó! és azóta sorra megy szét a km felöli csapágy!a telórugok biztos h jók mert elötte is jó volt mosttényleg vagy az olajszint szivat vagy nem tudom!
De ha friss olajat öntenek rá, az sem feketedhet be gyorsan.A manual nem is ír ráadásul kifejezetten motorba való olajat(gondolom akkor még nem volt mindenféle speciális szegmens).Csak annyit h Honda 10W40.Ezért a gondolat, h az autó motorolajat is el kéne hogy bírja.És ezekszerint lehet hogy használt olaj került bele?Remélem nem károsodott a kuplung, meg semmi, és pláne hogy rosszul logikáztam!
Remélem nem volt zagyva.
Jó éjT!
Ez kuka, szerintem. Olyan mintha megnyúlt volna az anyag... Kellene e pontos méret, aztán esztergáltatni ilyentet... nagy szerepe nincs, csak amit a neve is mond...
Egy jó esztergályos (marós) kell Neked szerintem, aki kikapja az agy közepéből a sérült részt, és tesz bele egy perselyt, vagy inkább vegyél egy másik kereket, szerintem.
de nem vonalzóval hanem esztergályos vagy marós emberhez kell elvinni akinek van precíz műszere, és kikérni a véleményét
én úgy emlékszek hogy ez a cső kicsit rövidebb mint a 2 csapágy közötti távolság
csak néhány század mm-rel maximum 0,1mm
lehetne azt a végét egyengetni esztergán amelyik rossz de csak minimálisat, nem hiszem hogy rosszabb lessz
egy próbát megér
még azt is megpróbálhatod hogy fordítva rakod be azt a távtartó csövet és ha akkor a másik csapágy romlik el akkor máris meg van a bűnös
mindegyik oldalon ugyan ojan csapágy van belerakva?
Az egy dolog hogy ilyen alapveto dolgokat mint kipuffog leszedese elfelejt... de pl azt sem mondja hogy a gyujtasdeklit meg a radiatort is vedd le ha szeretned kivenni... illetve amit mond, hogy az emelovel le lehet utana engedni... na ez igy nem igaz ahogy van, mindenkent elolre es lefele kell huzni mert a hatso blokktarto csavarnal az ontveny nem engedi lefele mozdulni.
amúgy nem tudom elképzelni hogyan a fenébe tud kiesni egy golyó onnan