Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rajzoltam egy gyorsat, remélem érthető... A pirossal bekarikázottak a sérült részek, a csapágy mellett.
Na jó, újragondoltam még utoljára. Agy alatt azt a vállat értettem, amin a csapágy házának külső fele felfeküdne. Abban nem tett kárt a csapágygolyó? Mert ha a távtartót kinyírta, akkor vélhetően azt is, így perselyezni kell, meg egy új távtartó is hozzá, vagy egy új kerék.
Remélem nem volt zagyva.

Jó éjT!
No, leírtatok már mindent, én meg a fejemből nem látok ki úgysem, úgyhogy jó éjt mindenkinek, mielőtt nagyobb baromságot írnék... ];oDDD
De hülye vagyok. Vagy csak nagyon fáradt. Persze, hogy külön távtartója van... ]:-)))
Ez kuka, szerintem. Olyan mintha megnyúlt volna az anyag... Kellene e pontos méret, aztán esztergáltatni ilyentet... nagy szerepe nincs, csak amit a neve is mond...
Akkor mégis csak ott az a bemaródás, ami "félre terheli" a csapágyat. Valószínűleg az első csapágy (amit beépítettél) sérült volt, vagy megütötted. Ez az egész csapágyházat szétkapta, innentől kezdve viszont nincs ami stabil támasztást adjon a csapágynak, a meghúzástól megfeszül...
Egy jó esztergályos (marós) kell Neked szerintem, aki kikapja az agy közepéből a sérült részt, és tesz bele egy perselyt, vagy inkább vegyél egy másik kereket, szerintem.
egy mérést mindenképpen csinálnék a helyedbe
de nem vonalzóval hanem esztergályos vagy marós emberhez kell elvinni akinek van precíz műszere, és kikérni a véleményét
én úgy emlékszek hogy ez a cső kicsit rövidebb mint a 2 csapágy közötti távolság
csak néhány század mm-rel maximum 0,1mm
lehetne azt a végét egyengetni esztergán amelyik rossz de csak minimálisat, nem hiszem hogy rosszabb lessz
egy próbát megér
még azt is megpróbálhatod hogy fordítva rakod be azt a távtartó csövet és ha akkor a másik csapágy romlik el akkor máris meg van a bűnös
jóéjszakát holnap jelentkezek!
ok ok nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítséget rendesek vagytok majd ítok h mi lett a vége ennek az egésznek!
Hat az a gaz hogy azert ennek eleg pontos meretnek kell lennie... Szerintem keress bontottbol egy uj tavtartot, vagy valakiet meresd le es esztergalyossal csinaltass ujat.
ezzelmittudok csinálni? vigy esztergályoshoz?
Van valami abban amit a csoki mond... az is lehet hogy nem teljesen kerek mar az a vege es ahogy forog gyalaza a csapagyat, es akkor nem biztos hogy mindket oldalon szarakodna szoval ez realis lehet....
igen mindkét oldalon ugyan az a csapágy van ésa másik az meg még mindig olyan mintha most vettem volna a boltba! csiszoljak le belőle 1 kicsit? az baj ha kisseb lesz?
én arra tippelek hogy ez a távtartó talán hosszabb lett mikor megnyomta a csapágygolyó és feszítti a csapágy belső felét kifelé és ezért melegszik be a csapágy majd megszorul, bár akkor a másik csapágynak is el kelle romolnia
mindegyik oldalon ugyan ojan csapágy van belerakva?
pedig nekem sikerült ugy csikorgot mint azállat meg is ilyedtem mert elöször azt hittem h azuj dugom mondta be azunalmat!
holnap futok majd egy kört ezzel a telo olaj körrel itt vannak a képek
Ja es azert megosztom mondenkivel... a manual is hazudik am sok helyen! Probalja csak meg valaki kivenni a blokkot a manual utasitasai alapjan! Egy csomo dolgot kihagy ami nelkul csak ott fog logni a blokk es nem lehet kiemelni a vazbol!
Az egy dolog hogy ilyen alapveto dolgokat mint kipuffog leszedese elfelejt... de pl azt sem mondja hogy a gyujtasdeklit meg a radiatort is vedd le ha szeretned kivenni... illetve amit mond, hogy az emelovel le lehet utana engedni... na ez igy nem igaz ahogy van, mindenkent elolre es lefele kell huzni mert a hatso blokktarto csavarnal az ontveny nem engedi lefele mozdulni.
erről a bevágásról csinálj egy képet
amúgy nem tudom elképzelni hogyan a fenébe tud kiesni egy golyó onnan
Jah tudom ra van irva a bowdenvezetore. De szerintem tulteptek mert alig van foga a menetnek... ugy emlekeztem hogy van egy bontott tengelyem valahol de nem talalom... :(
Hat akkor csak a telora tudok gondolni... de mondjuk fura akkor is, mert azt varnam hogy mindket csapagy beadja az unalmast...
azzal vigyázzál mert bal menetes
igen megy szépen pörög nem akadályozza semmi a müködésbe
km-orad megy rendesen? Nem lehet hogy a meghajto szetugrott es bedaralja a dolgokat?
az agy az ami a két csapágy közt van ugye? na az a sztori h vttem egy NSR-t nagyon kicsi pénzért! ment is egy darabig aztán megadta magát a lelkem! teljesen fullra fel lett újítva !(kerékkel semmi gond) áh mondom kicserélem a kerékcsapágyat legyen az is új! de elötte mentem vele olyan 500-1000 km!semmi gond nem volt kicseréltem a kerékcsapágyakat és a teloba a szimeringet és auz olajat is és azota durrodnak el a legelső csapágy az annyira szétment h vágot egy nútot a középő agyba valahogy belejutott a csapágygolyó! és azóta sorra megy szét a km felöli csapágy!a telórugok biztos h jók mert elötte is jó volt mosttényleg vagy az olajszint szivat vagy nem tudom!
Jó éjt!
De ha friss olajat öntenek rá, az sem feketedhet be gyorsan.A manual nem is ír ráadásul kifejezetten motorba való olajat(gondolom akkor még nem volt mindenféle speciális szegmens).Csak annyit h Honda 10W40.Ezért a gondolat, h az autó motorolajat is el kéne hogy bírja.És ezekszerint lehet hogy használt olaj került bele?Remélem nem károsodott a kuplung, meg semmi, és pláne hogy rosszul logikáztam!