55Nm nem annyira sok, de én még az életben nem téptem meg annyira... Andi! Ráállsz kicsit (kb. 22 kg) a villáskulcs végére. Minek kellene erőlködni? ];o)
Ne aggódj, én is kezdő vagyok ebben.Látod, Gandi, már rég megcsinálta azt, amin mi szenvedünk A manualt többen is belinkeltük a mai napon, lapozz vissza kérlek párat, és megtalálod.
bocs ! és a manual-t hol találom! bocsi az idegesítő kérdések miatt de nagyon kezdő vok!mármint itt! csak azlehet a baj mert nekem ott nincs semmi a csapágy közvetlen a km kihajtással találkozik! köszönöm a segítséget!
Rendben, nagyon vigyázz, mert a fék, és az eleje veszélyes lehet.Segítenék ha tudnék, de így másnak kell:( Fehérrel leugranánk, és megcsinálnánk Neked pikk-pakk
Ahogy nézem több alátét, és hézagoló is van ott(és pont a Km kihajtásnál).Nézd meg h minden meg van-e a manual alapján.A tebgely meghúzás miatt meg ne aggódj, aranyérig húzhatod, mert 55Nm az előírt nyomaték, amibe bele is fog fájdulni a kezed.A biztosító csavarnál 22, ami szintén combos azért.Andi, Te is kérj mag valakit, mert az 55 Nm nagyon nagy erő.
ÁÁáá, nem teljesen egyedül Szétszedni még csak-csak, de összerakni...
Még a fékbetét, és fék felújító szett nincs meg, majd még kollégám segít a fékmunkahenger felújításban is.
"És Víííííííííííí" De aranyos Betojok!ezt egyedül kaptad szét ennyire?Nemsemmi hallod? Nagyon ügyes vagy:))Nagyon vigyázz majd az elejénél az összerakásra jó?!Nehogy baj legyen!
Sziasztok!
A mostani állapot! :((
Holnap megjön a tank; heggesztve, horpadás kihúzatva, és a kerék is kész lesz; centír, féktárcsa szabályzás..., aztán összerakás, és Víííííííííííí
ok köszönöm a segítséget! de az biztos h rág azegyik mint azállat meg amikor megyek vele üt a kormány! ma szétszedtem és a km óra felölit meg se birtam pörgetni! a másik meg olyan mintha most raktam volna bele! ja meg olyan mintha a porvédőt megnyomta volna vmi!
Na az simán lehet h valami elmaradt.Minnyá megnézem.Milyen állapotban van, amikor kiszeded a rosszat?Mit látni rajta?Nem valószínű, h a golyókat szét tudod roppantani.
Ha ilyen volt benne, akkor ilyen kell bele, de megnézem a manual-t.Az illesztés szempontjából az nem mindegy h szoros, vagy laza illesztésű-e a csapágy.Mert pl a szoros illesztésű nem mehet be nagyon húzósan, mert amikor a helyére kerül túl szoros lesz(és/vagy ha megmelegszik).ilyenkor rövid úton behalhat.A laza értelem szerűen ezt nem fogja csinálni.Majd jönnek a törpiek is, és megmonnyák a frankót, én ezt nem tudom eléggé.
A tengelynek könnyen át kell mennie a csapágyon? nem lehet h nagyon meghuzom a tengelyt és megroppantom a csapágyat? nem tudom mennyire kell meghuzni? lehet h valamit elhagytam onnan?
onnan tudom h ilyen való bele mert mikor szétszedtem az elözö is ilyen volt csak az elözövel nem is volt ilyen problémám! csak jött egy teljes full extrás felújítás és ezeket is cseréltem! azóta csinálja!
Hátha van ott valami, ami miatt szorul.De én nem az árára kérdeztem, hanem a mérete, h tuti jó-e, és a besorolására("Z"-s vagy "C"-s vagy milyen?Lehet hogy az illesztése nem stimmel.
Még a fékbetét, és fék felújító szett nincs meg, majd még kollégám segít a fékmunkahenger felújításban is.
A mostani állapot! :((
Holnap megjön a tank; heggesztve, horpadás kihúzatva, és a kerék is kész lesz; centír, féktárcsa szabályzás..., aztán összerakás, és Víííííííííííí
Nem tudom mi lehet a bibi szépen leütöm a helyére és 10-15 km után már recseg! közötte ott van a hézagológyűrű is!