Gyanús hogy hülyén van rajzolva a manualban az összerakás. Ahol a manual rajzolja, ott van egy horony a szárban. Én azt hittem hogy annak oda kellene beülnie, de akkor ezek szerint ez az lesz ami a backup ring alatt van a "hüvely"ben. Akkor csak megvan :) Akkor már csak a backup ringböl kellene valahonnan egy párat kerítenem illetve meg kell rendeljem a porvédőket is mert kicsit ramatyabbak kiszedve mint ahogy elsőre láttszott.
Szia!A slider bushing több m valószínű h a csúszószimering lesz.Nem forgótengelyre való, hanem csúszóra.A backup ringről nem tudok mit mondani.A kormány kottyanása pedig semennyire sem engedélyezett.Most veszem a kreszt a jogsi miatt.
Már emlékszem, hogy bármelyik csapágy 2500 oda.De édes felesleges bele nagyon drágát venni, ez nem fog 10Ezret forogni.Persze Te tudod.Viszont nem biztos h jó lenne parafával betömni azt a lyukat.Én úgy tudom, h a keverék jobb összekeverése miatt van ott.
Na valaki segítsen egy kicsit.
Nekiálltam az NSR-em első telóit felújítani. A manual szerint, a teló belsejében, a száron két gyűrűnek kellene lennie, az egyik egy teflon bevonatos réz, a másik ha minden igaz teflon. A második teljesen hiányzik mindkét telóból. A manualban slider bushing-ként szerepel ez az alkatrész. Tudja valaki hogyi lyet itthon hol tudok beszerezni? Illetve az olajszimeringek alatti "backup ring"-eket is kicserélném mert az egyik határozottan deformálódott.
Ha valaki tudja hogy hol kapok ilyeneket, azt nagyon megköszönném.
Illetve... másik kérdés, kormánycsapággyal kapcsolatos. Az első villának van egy minimális kottyanása, de nem szorul, nem súrol, nem darabos a mozgása. Még nem szedtem szét így nem látom hogy is működik ez pontosan, de itt van valami beállítési lehetőség, vagy hulladékok a csapágyak?
én cska minőségi cuccokból építek motort szar cuccokat inkább meghagyom másnak szal pont hogy KOYO de inkább SKF csapágy lesz benne és 5200Ft 1 pár már utánna néztem de a főtengőt is fel kéne akkor ujjítani ami vagy 5000Ft megint meg ki akarom parafázni hogy pörgősebb legyen illetve felpolírozni :)
Nem olyan drága az.Valami 500-ból meg van darabja.Jó, persze, akkor már érdemes a többit is cserélni, de nem kell neki SKF, vagy KOYO csapágy, jó abba az olcsóbb is, a lényeg h c3-as legyen asszem (de a jelzésnek nézz utána).Aztán lehet h a főtengelynél 2500 Forint?
én inkább ezt a részét kihagyom egyik haver sráccal beszéltem azt mondta segít megcsinálni csak vegyem meg bele a cuccot, amire sajnos most nincs keret... és így sajnso alapjáratom sincs sőt még a gyujtást se lehet szépen beállítani mert nem 1 pontba adja mindig a szikrát...:(
hát velem nem sok történt voltam motoros talin pénteken akkor vettem olajat a gépbe amitől pörgősebb lett gyorsulgattam/tunk picit most aztán tényleg szaggatja az aszfaltot. öööö simó főtengelycsapágyas lett xD de kb ennyi :)
Hát élmény az volt elég ennyi idő után pajti, igazából azt érezned kellett volna, leírni nem lehet ...sok dolog megesett "itten".Mesélj magadról, akkor az biztosan kiderül
Én szárnyalásról beszéltem Dante-Napóleon-Nagy sándor-Caesar..nem tudok hirtelen többet.De ezt nem ömlengésnek, csak a tisztelet miatt.Szárnyalni csak akkor tudunk, ha van kiért Csinálj képet a motor hátsójáról
Én is elpöfögtem mindig.De szárnyalni csak akkor lehet, ha ezt ki is hozzák belőled Az összes sikeres ember mögött egy-egy nő volt a háttérben Napóleon esetét nemrég tudtam meg.
Na valaki segítsen egy kicsit.
Nekiálltam az NSR-em első telóit felújítani. A manual szerint, a teló belsejében, a száron két gyűrűnek kellene lennie, az egyik egy teflon bevonatos réz, a másik ha minden igaz teflon. A második teljesen hiányzik mindkét telóból. A manualban slider bushing-ként szerepel ez az alkatrész. Tudja valaki hogyi lyet itthon hol tudok beszerezni? Illetve az olajszimeringek alatti "backup ring"-eket is kicserélném mert az egyik határozottan deformálódott.
Ha valaki tudja hogy hol kapok ilyeneket, azt nagyon megköszönném.
Illetve... másik kérdés, kormánycsapággyal kapcsolatos. Az első villának van egy minimális kottyanása, de nem szorul, nem súrol, nem darabos a mozgása. Még nem szedtem szét így nem látom hogy is működik ez pontosan, de itt van valami beállítési lehetőség, vagy hulladékok a csapágyak?
http://youtu.be/l5jRxCjqwZ0