Végül is van benne logika, hiszen sok mindennek nem kell ellentartania, szinte nincsen mögötte olajnyomás, ezért lehet, hogy szimplán eltávolítható. Azért is ajánlgatom mindenkinek, hogy szívesen segítek, mert szeretném látni élőben (azok mellett, hogy gyakorlatilag még soha nem tettem semmit tönkre, és aminek neki álltam, az kész is lett)
De valóban, a típus-ismereteim hiányosak, láttam már ilyet, meg olyat is... ]:-))) NSR-t még nem, a nagyvasaimon meg soha nem kellett még a blokkhoz nyúlni. Amikor meg szereltem, akkor pizzás voltam, és csak félig haveri alapon csináltam boldog-boldogtalan gépét, mert jó hírem volt... ]:-)))
Nem vagyok maximalista, de vagy nagyon jól csinálok valamit, vagy sehogy, és ez mindenre igaz... ]:-)))
Látom te a jobbik fejek közül való vagy Javítod saját magad, és nem ragaszkodsz mindenáron a véleményedhez Sz igazság az h nem tudom hogyan jönne ki, mert nem láttam még "head to Head", de biztosan megpróbálnám kívülről.És tudod milyen az ember..."olyan nincs h nincs"
Na jó, többen írjátok, lehet én gondolom rosszul, és simán csak ki kell pajszerolni a régit, azért nem ablakos? Hát igen, jó lenne egyet atomjaira szedni, és összerakni, hogy az összes ilyen részlettel találkozzam... ]:-)))
Nem, csak mert nekem NS-em van, és kíváncsi vagyok, hogy az NSR-en mi minden más van közelről. Na jó, vélhetően Veled is jól eldumálgatnék bütykölés közben... ];o)))
na, azt azért vedd fel légyszi videóra, mikor azt Te kiszeded kívülről (RTFM 107).
Mikor nincs széthúzva, akkor ott van benne a tengely, valamint van egy külső perem is, ami megakadályozza, hogy kifelé jöhessen.
Valóban, sokkal régebbi és egyszerűbb gépeken is ablakos megoldást használnak erre, ám Hondáéknak eszébe nem jutott, hogy valaki otthon, a sufniban cseréli majd a szimeringet. 1-ébként a váltó miatt gáz, volt már, hogy egy-két órát legoztam, mire egy váltó összeállt... ]:-)))
Kolega, a dupla ajku szimmeringnek semmi köze a porvédőshöz.
Az egy dolog, hogy még szaküzletben is szokták iylen téves móüdon dupla ajkunak nevezni a sima porvédős szimmeringet:)
(jellemzően az üzletekben oylan emberek dolgoznak akinek maximum kereskedelmi végzettsége van, rendszerint me műszaki emberek, ettől függetlenül szeretnek mindent jobban tudni.)
A dupla ajku MINDKÉT OLDALÁN VAN RUGÓ a porvédősnek meg nem.
Érdekes...volt magyar manual?..végül is az oipel manualt is lefordítják...De el nem tudom képzelni, h valami ne legyen fönt a neten(egy mixet is itt találtam meg neked, és már vagy 15 éve nem lehetett hallani róla)
Delta box-alcast...tök mind1, ez a neve az(akkoriban újnak számító) vázrendszernek.Ez sztem épp olyan mint a PDTDI, A CDTI,...meg az összes "hangzatos buzerancia"(Latin vér c film).
De valóban, a típus-ismereteim hiányosak, láttam már ilyet, meg olyat is... ]:-))) NSR-t még nem, a nagyvasaimon meg soha nem kellett még a blokkhoz nyúlni. Amikor meg szereltem, akkor pizzás voltam, és csak félig haveri alapon csináltam boldog-boldogtalan gépét, mert jó hírem volt... ]:-)))
Nem vagyok maximalista, de vagy nagyon jól csinálok valamit, vagy sehogy, és ez mindenre igaz... ]:-)))
De hpgy teszi be az újat rongálás nélkül hm?
(tesezm hozzá, hogy fingom sincs miről van szó, de egy vállon nem lehet keresztülerőszakolni egy szimmeringet sérülés nélkül az fix.
Mikor nincs széthúzva, akkor ott van benne a tengely, valamint van egy külső perem is, ami megakadályozza, hogy kifelé jöhessen.
Valóban, sokkal régebbi és egyszerűbb gépeken is ablakos megoldást használnak erre, ám Hondáéknak eszébe nem jutott, hogy valaki otthon, a sufniban cseréli majd a szimeringet. 1-ébként a váltó miatt gáz, volt már, hogy egy-két órát legoztam, mire egy váltó összeállt... ]:-)))
Mivel uyge a súrlódás tartja a helyén...
Viszont a tömítő élt szereléskor olajozni szükséges.
Az egy dolog, hogy még szaküzletben is szokták iylen téves móüdon dupla ajkunak nevezni a sima porvédős szimmeringet:)
(jellemzően az üzletekben oylan emberek dolgoznak akinek maximum kereskedelmi végzettsége van, rendszerint me műszaki emberek, ettől függetlenül szeretnek mindent jobban tudni.)
A dupla ajku MINDKÉT OLDALÁN VAN RUGÓ a porvédősnek meg nem.