Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Reméljük nem lesz maradéka a "kalandnak", és jössz te is rendesen a talira, a gépet meg tojd le, az a lényeg, h ennyivel megúsztad.Nemrég beszéltem fényezővel, azt mondta h lehet a motorjainkhoz is kapni teljes fóliát.Ha nem akarod fújatni, talán az jó lenne.
Még "szerencse", hogy csak ennyi történt... lrgalább megállt valaki segíteni vagy megkérdezni, hogy jól vagy-e?
Nem nagy dolog szerintem... de minek neked az a gomba? Már most borulni akarsz?
Egy aszfalt felgyűrődés feldobott. Csak mentem egyenesen és bumm. Kidobta alólam az első kereket. Azonnal borultam fel se fogtam mi van csak már a földön. Csúsztam egy szépet. A térdem lehorzsoltam amúgy a kesztyű és a kabát jól dolgozott semmi bajom. A motoron egy első index és egy váltókar minusz de már azt is pótoltam ma már újra kimentem vele igaz még sebes a térdem nem tudok jól váltani. De nem bírtam ki. Sajna a festésen lett egy két helyen kis horzsolás de ennyivel megúsztam. Jó magyar utak......
Jaja,veled nem lett nagy baj igaz?
JAja valóban, ki kell cserélni a lemezt merevebbre.De nem biztos h menne, mertt a lemezzel kicsit hátrébb is lett tolva a felfogatás.De tuti magoldható.
Na de Klein, hogyan sikerült? Nem lett semmi komolyabb baj, ugye?
20X34X7-es a mérte és most megnéztem alaposan ezt kb. 15 perc kicserélni! :) Elég vastag simán megfogható, semmi nehézség sincs benne!
Élőben még szebb, majd meglátod... :)
Ha mindenáron akarod azt a qrva gombát, akkor azt a vaslemezt helyettesítsd egy megfelelő méretű vascsővel. A végébe menet és egy anyával rögzítheted az idomot, meg felteheted a gombádat is...
eldobtad az nsrt? nincs bajod? motor megvan?
Szép ez a dög Na én is pont arról a pontról beszélek, csak a burkolat miatt nekem még van kis távtartó lemez is.
Bejelöltem, ha kinagyítod, látni fogod... a videón is ide van szerelve a stunternek...
Csak neked ott van még egy vas darab, az tartja az idomot...
Jajj tényleg.Nekem is eszembe juthatott volna, a garázyban nekem is van mégegy Hiába, beteg vagyok, nehezebben pörög a gép.
Rajta van a szimeringen elvileg. Pill kiugrok van pár blokk a műhely asztal alatt megnézem. XD
Érdekes, hogy nem találtam meg(még a szimering méretét).Annyit kiderítettem, h 52X55 mm-es csapágy van alatta.
JAJa, én is azon gondolkodtam napok óta, h mi a stájsz veled...
Akkor meg te se pörögjél mint a búgócsiga, hanem oldjuk meg a hölgy baját.
Megvagyok igaz közben sikerült esnem egyet! Ezzel kezdtem a szezont.

Ha lefagyasztjátok a szimeringet a blokk meleg egy kis sikosító és pillanatok alatt a helyén van. Erőlködni sem kell. Ha van egy csőkulcs amit rá lehet húzni a tengelyre vagy egy krova hegy azzal be is lehet kocogtatni. Tök egyszerű.
Na akkor képet, mert nem értem a dolgot.
ÁÁÁ, nem szeretek kesztyűben.... Egy kis ultraderm, háztartási hideg zsíroldó, meg egy körömkefe megoldja, vagyis leoldja....
Csak azt mondjátok meg, hogy ti honnan látjátok azt az önbeálló csapot , de hiszek nektek....
Hát persze, hogy szeretlek , de van itt Szögedébe is segítőkész motoros ismerősöm, vele állok neki majd a szimering cseréhez is, és fékhez is...még a betét ment volna egyedül, de ez így már bonyolult, és az életembe kerülhet, ha rosszul rakom össze...
Miért kellene széthúzni? Kihúzod a régit betolod az újat..... ennyi. Igaz Honával még ilyen gondom nem volt de Ariliában cseréltem nem is egyszer. Váltókar szimeringet cseréltem már az enyémben. Szét ne húzzátok emiatt könyörgöm!
nem kell széthúzni csak úgy egyszerübb ha szét van húzva mert akkor hátulról csak kilököd
de így is ki lehet venni csak nehezebb
először meg kell nézni hogy tényleg ott engedi-e az olajat
Klein, ezer éve... már kezdtem aggódni mi lehet veled...