ENZO: csokinak igaza van, megfontoltabban kolléga!
Gandi! Ha nem szivárog függőlegesen lefelé, akkor lehet, hogy csak a lánc-spray veri fel a trutyit... ]:-)))
Ha a lánckerék tengely szimeringje, akkor annyira nem örülünk... ]:-(((
A méreteit kell megtudni és bármelyik csapágy szimering szaküzletben kapsz. Nem feltétlenül motoros boltban kell venni, olcsóbban megkapod csapágyboltban. :) Pár száz forint. Ja és érdemes porvédős szimeringet venni. A régit ki kell oprálni, elvileg túl könnyen nem jön ki. Bele kell ütni egy vékony csavarhúzót vagy valami kampós dolgot és kihúzni. Az újat pedig betolni óvatosan. A helyére sem megy túl könnyen, én be szoktam rakni fagyasztóba előtte attól picit összemegy az oldalát bekenem olajjal vagy szilikonnal így viszonylag kulturáltan bemegy a helyére ha a blokk meleg az mégjobb akkor kitágul és még könnyebb a helyére tolni.
ne dumálj neki hülyeségeket mikor még azt nem is szedted szét
nincsen ott dekni
ezt csak úgy lehet szétszedni ha széthúzod a blokkot, azt meg nem kellene
ke kell feszegetni azt a szimeringet
Megvallom, ennél a féknél még a kezed is szebb látványt nyújt. Próbáltad L-es orvosi gumikesztyűben? Hatásos... ];oDDD
Eléggé felújító-készlet gyanús az a fék, úgy komplett. A betétek nagyon gázok, félrefog az egész, mert az egyik önbeálló-csap megragadt, szerencsére nagy baj még nem lett belőle. De ettől még felújítható elvileg (felújító készlet néven keresd a motorodhoz). Ha lenne most működőképes vasam, szívesen leugranék megnézni (amúgy is szeretsz, nem? ];oDDD), meg segíteni, de ugye nincs... ]:-(((
Emzoli, ennek is simán kipumpálható a munkahengere, a karmantyú cseréhez?
A szimering cserét inkább csakorlott végezze, de nem biztos h nagy ügy.A dekliben lévőt megpróbálhatod végül is te is.Le kell szedni mindent arról a dekliről, és el kell dönteni a motort, h ne feltétlenül kelljen leereszteni az olajat.Tömítés jobb ha kéznél lesz, vagy nagyon-nagyon óvatosnak kell lenni.
nekem is ijen ferdére kopott az első betét
szerintem ezzel nemsokat tudunk csinálni
a lánckeréknél ersztheti az olajat a szimering, ezt nem ojan nehéz kicserélni, bár ha be van ragasztva akkor elég nehéz kiszedni
Sziasztooook! Végre van időm élni is egy kicsit! :) Visszatértem. Van valami fontos amiről lemaradtam? Találkozóval kapcsolatban volt valami fejlemény? :) De mindjárt nekiugrok és elkezdek visszafelé olvasgatni.
HTB=Háztartásbeli Nálam ez egyet jelent a börtönnel.... Meghalnék, ha be lennék zárva otthon, és csak a főzésből, mosásból takarításból, gyereknevelésből(ami még nincs), férjuram ellátásából(szintén nincs) állna az életem....
Igaz, így nehéz, de sokkal izgalmasabb is..munka, párkapcsolat, hobbik, háztartásvezetés...néha kár, hogy egy nap nem 36 órából áll...
Gandi! Ha nem szivárog függőlegesen lefelé, akkor lehet, hogy csak a lánc-spray veri fel a trutyit... ]:-)))
Ha a lánckerék tengely szimeringje, akkor annyira nem örülünk... ]:-(((
nincsen ott dekni
ezt csak úgy lehet szétszedni ha széthúzod a blokkot, azt meg nem kellene
ke kell feszegetni azt a szimeringet
Eléggé felújító-készlet gyanús az a fék, úgy komplett. A betétek nagyon gázok, félrefog az egész, mert az egyik önbeálló-csap megragadt, szerencsére nagy baj még nem lett belőle. De ettől még felújítható elvileg (felújító készlet néven keresd a motorodhoz). Ha lenne most működőképes vasam, szívesen leugranék megnézni (amúgy is szeretsz, nem? ];oDDD), meg segíteni, de ugye nincs... ]:-(((
Emzoli, ennek is simán kipumpálható a munkahengere, a karmantyú cseréhez?
szerintem ezzel nemsokat tudunk csinálni
a lánckeréknél ersztheti az olajat a szimering, ezt nem ojan nehéz kicserélni, bár ha be van ragasztva akkor elég nehéz kiszedni
Azt egyszerű cserélni?
A tankpadról mi a véleményed?
Igaz, így nehéz, de sokkal izgalmasabb is..munka, párkapcsolat, hobbik, háztartásvezetés...néha kár, hogy egy nap nem 36 órából áll...