Akkor majd megmutatom az enyémen, azon látni, mert nincs rajta idom... de ha leszedett idomokkal csinálsz a olyan képet a motorodról, hogy látszik a hűtő és a gyertya közti rész, akkor bejelölöm neked...
Sziasztok!
Hogy te, hogy ráérzel Most jöttem be a szerelésből...Úgy imádom, ilyenkor mindig megtudok valami újat a motorról...
Több kérdésem is van hozzátok.
Szóval az első féknyereg majdnem kifogott rajtam, de 4.jére, csak megtágítottam azt a......csavart
rakok képet, így áll: ahol a legvékonyabb ott 0.8mm, a legvastagabb részen 1,3mm körül, tehát biztos cserés (de baj e ennyi eltérés?), a hátsó még jó, az 3,5 mm.
Kérdés: Az első lánckeréknél ereszthet az olaj, mert akkor meg van a titok nyitja...legutóbb leszedtem, kitakarítottam, mert elég szutykos volt a burkolat alatt, és most friss olajréteget találtam alatta, valamint a hátrébb lévő alkatrészeken is látszik, hogy verte oda egy kicsit az olajat a lánc...
A másik amire rájöttem, hogy mit működtetett a kis kapcsoló a burkolaton, Fehér nem a tiéd volt ez a moci régebben... Felszínesen nézve, azt hittem, valami kábelcsatorna, na most, hogy alá feküdtem kiderült ez is...
Még valami:
A tankpadot leszedtem, mert pörgött a széle fölfele, szépen megtakarítottam a helyét is, és az lenne a kérdésem, valamivel vissza lehetne e ragasztani őszig, addig nem akarok újat venni, mert akkor lesz újrafújva?
Csak gondolkozz kicsit, egy csúszásnál a hosszú erőkar miatt mekkora nyomaték ébred? De nem tudom, ha simán csúszik a betonon, biztos nem lesz karcos, de ha bármiben elakadhat, akkor jobb lenne nélküle, szerintem.
Gandi: mi van azokkal a betétekkel? Vagy ha már nekikezdtél, az egész elejét apróra szeded? ],oDDDD
Sajnos jó magyar szokás, hogy mikor valami kezd elkúródni, akkor gyorsan eladják. 80-ért is tudtam volna ilyet... De 120 nem sok, h amúgy minden más ok. Azonban félő, hogy a többi később derül ki.
Te helyileg merre vagy? (nem ártana kitölteni az adatlapod... ],oDDD)
Az csak a csavartól, és a váz-profiljától függ. De keresztbe csúszva egy vasúti átjárón, simán elakad (soha nem láttam ám ilyet... ];oDDD), és tép mindent magával. Pedig az gyári volt, és el is engedett, mikor kellett, de feltépte a motor oldalát. Talán többet ártott, mint használt... ]:-)))
Hát ha ilyen jól el vagy eresztve, hogy 120e HUF nem nagy dolog neked, akkor irigyellek...
Én 10.000 HUF-ért is kiverném a gyerekből a szart is...
Sőt, ha olvasod a fórumot, akkor tudod, hogy kifúrták az autóm tanját... ha azt/azokat elkapom, nagyon csúnya vége/végük lesz... ha benzini kellett nekik, akkor megkapják!
Visszatérve, nagyon nem szeretem, amikor emberek átb...sszák a másikat...
hát szerintem az nsren nincs a vázon olyan pont ahova ugy lehetne rakni gombát h netörjön le. de ha estleg vanis ez épphogycsak egy 130kilós motor kétlem h elcsavarodna aváz
Enzo, Zsandarnak igaza van, ha gombát akarsz, akkor arra az illesztési pontra tedd, amit írtam! Ki van találva annak a helye, hidd el... qrvára nem mindegy a súlypont miatt, hogy hova teszed a gombádat...
A GOMBA:
Vigyázz, ha túl erős, egy nagyobb esésnél nem szakad le, hanem tekerheti a vázat.
Láttál már motort felfelé billenve csúszni? Nem a kormányvégen szokott, az a durvább... ]:-)))
6 BAr körül már éppencsak el lehet indítani tolás nélkül.
Bele kellene mérni a dugó-henger illesztésbe, gyűrűvég hézagot kellene nézni, illetve esélyesen elkopott dugód, ha hüvelyes akkor a hengerd is.
Nem csak a betéted a de a gugattyú is a csé betűnél , a karmanyúval együtt.
Hogy te, hogy ráérzel Most jöttem be a szerelésből...Úgy imádom, ilyenkor mindig megtudok valami újat a motorról...
Több kérdésem is van hozzátok.
Szóval az első féknyereg majdnem kifogott rajtam, de 4.jére, csak megtágítottam azt a......csavart
rakok képet, így áll: ahol a legvékonyabb ott 0.8mm, a legvastagabb részen 1,3mm körül, tehát biztos cserés (de baj e ennyi eltérés?), a hátsó még jó, az 3,5 mm.
Kérdés: Az első lánckeréknél ereszthet az olaj, mert akkor meg van a titok nyitja...legutóbb leszedtem, kitakarítottam, mert elég szutykos volt a burkolat alatt, és most friss olajréteget találtam alatta, valamint a hátrébb lévő alkatrészeken is látszik, hogy verte oda egy kicsit az olajat a lánc...
A másik amire rájöttem, hogy mit működtetett a kis kapcsoló a burkolaton, Fehér nem a tiéd volt ez a moci régebben... Felszínesen nézve, azt hittem, valami kábelcsatorna, na most, hogy alá feküdtem kiderült ez is...
Még valami:
A tankpadot leszedtem, mert pörgött a széle fölfele, szépen megtakarítottam a helyét is, és az lenne a kérdésem, valamivel vissza lehetne e ragasztani őszig, addig nem akarok újat venni, mert akkor lesz újrafújva?
Gandi: mi van azokkal a betétekkel? Vagy ha már nekikezdtél, az egész elejét apróra szeded? ],oDDDD
Te helyileg merre vagy? (nem ártana kitölteni az adatlapod... ],oDDD)
Én 10.000 HUF-ért is kiverném a gyerekből a szart is...
Sőt, ha olvasod a fórumot, akkor tudod, hogy kifúrták az autóm tanját... ha azt/azokat elkapom, nagyon csúnya vége/végük lesz... ha benzini kellett nekik, akkor megkapják!
Visszatérve, nagyon nem szeretem, amikor emberek átb...sszák a másikat...
A GOMBA:
Vigyázz, ha túl erős, egy nagyobb esésnél nem szakad le, hanem tekerheti a vázat.
Láttál már motort felfelé billenve csúszni? Nem a kormányvégen szokott, az a durvább... ]:-)))
Bele kellene mérni a dugó-henger illesztésbe, gyűrűvég hézagot kellene nézni, illetve esélyesen elkopott dugód, ha hüvelyes akkor a hengerd is.