Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez szerintem megvan 3 ból
csinálnak tömítéseket: http://invitel.hu/nagy_zsolt/index_termeles.htm
jó neked, ez csak sima fém
Ja ez az.
Van róla ez a gyári hengerfej + tömítés.
Enyém egy csöppet eléget
A gyári tömítéssel nehogy összerakd meg az enyémet is azzal rakta össze eredetileg valami okos ember, meg is látszik a régi dugón meg a hengerfejen a nyoma
Én is pont tömítést vadászok, szerintem ne vagdosd szét, az egyetlen hely ahol eddig találtam ott 6000 volt , de ez nem csak sima fém tömítés hanem be is van vonva, gondolom a tiéd is hasonló lehet.
Nincs róla képed?
Most akarjuk majd felrakni a Polini 175ccm-es hengert + Polini dugó. A hengerfej tömítést kéne még megrendelni. Valaki tundna mondani egy helyet ahonan lehetne rendelni ?? Vagy van nekem egy 125- hengerre való gyári hengerfejtömítés és azt nem lehetne megvágni ugy hogy a belső kör átmérője jo legyen a Polini hengerre ? Mert annyi a baj vele hogy belelóg a hengerbe mert kicsi az átmérője a körnek.
A főfúvókát majd hanyasra kéne cserélni egy ilyen hengernél ??
Hát nemrég csináltattunk simót arra 1500km-t írtak bejáratásnak, a nicasilos hengerre meg 200-300km-t, sima perselyesnek meg 1000km.
Ok!!!
Én is most tettem rá uj hengert meg ilyeneket és azt irta a Polini
papirja,hogy 500 km+a tankba 2% olaj!de azt mondták a Hosubába
hogy mielött elindulok vele hadjam 1 orát járni!
Vigyázz, kész! Gumit szeeegecselJ!
Esik a hóóóó vazzzzze!!!
Na ki gyorsul velem egyet??
Csöppet rongyos a gumi mikor belemar az aszfaltba.
Inkább legyen az a bejáratási idő 1000 km-er ez nem simson, hogy kevesebb is elég
csao! Tavaszra énis tervezem ujra az EURO-RING-et de én 17 es pályagumikal megyek! Viszont nekem is kell egy kis segítség! Hány Km-ert kell mennem egy uj hengerrel és dugattyúval hogy ne legyen bejáratos? Kb egy 200-250 re tippeltem az korrekt?
Köszi Fürge, Örülök annak amit írtál Csak én a cagivákhoz vagyok szokva ott mindig zizeg.
Ha mentek Euro-ringre szoljatok már jóval előtte mi is tervezzük. Utcai gumival szoktatok menni? En az én gumámban nem bíznék meg, de egy bizonyos szintig ezisjó .
Nem mindig nyüsszenik. Ha a leállítás után leveszed akkor hallod meg a következő gyujtásráadsákor, de csak az első alkalommal után már hallgathatod addig nem fog ujra mozduln iamig el nem inditod. magyarázatot ne kérj rá mert azt nem tudom. De igy van és kész
Egyértelmű bontó!

Asszem Pest alatt van egy, ha pesti vagy, mégpedig Majosházán.
Csaó srácok.
Honnan tudok a legegyszerűbben visszapillantót szerezni, jó áron?
Hi all. Segitségeteket kérném. Van ugye 1 "89es nsr-em és a power elekronika csak néha "zizeg" ha ráadom a gyújtást , akkor is inkább csak 1et(ugye el vissza kellene mozognia), de a power-szelep meg elvileg működik(csak néha húztam 7500felé mert mentem eddig 45km-t vele és mindig hidegvolt a motorja).
Ja multkor kipuffot égettem ki(levolt szedve) kitapogattam a power nyelvét és úgysem mozdult el ha ráadtam a gyújtást(szal azt sem mondhatom, hogy csak nem hallom de csekkol) Ja és nincs beregadvasem a power nyelv mert mocorgott ahogy kitapogattam.
Táááviiirányííííííííítóss motooooooooor!

Fúúúúúúúúúúúúúúúdejóóóóóóóóóóóó!!
Csak neked
http://www.modellrally.hu/mr.php?PID=3&category=20&heI D=130
http://www.kyoshoamerica.com/specialtyvehicles/3021B.a sp
Igen, ez az NSR 500 2T...

No comment ...
Nem kéne ezt a gépet lenézni