jah én nem is akarok vitázni sorry ha annak tünt csak érveltem és kifejtettem a véleményem ja és ha jol sejtem a képen amit linkeltem a gyári légtelenitö csavar van
Alapból a közelükbe sem ér. Így 180asként talán felveheti a versenyt eg y SZÉRIA 125ös Mitoval, vagy RSsel, de nem biztos hogy győzne. De így 180asként kb. ugyanazt a teljesítményt produkálja, mint 1 125ös RS v. Mito.
Figy nekem az van igaz 180as mALO hengerrel. Power alatt kicsit jobban mint egy 125ös CBR, aztán meg mintha seggberúgnák. Haver szerint széria RSsel, Mitoval vetekszik. Nyomatékról annyit, hogy 1esbe powernél 2személlyel 1 kerék
Egy olyan palackot amiben kisebb a nyomás mint amiről töltöm simán feltölthető a palack bmelyik pontján, de hogy jön ide ahol viz kering, itt max. áramlástechnikai problémákkal lehet szembesülni.
De vitát elkerülendő ott a gyári légtelenitő csavar, tessék ott légteleniteni (ha kell, szét szerelve a fél motort )
gravitációs rendszernél igen, node ez vizpumpás (keringtetőszivattyú) megoldás.
Itt túlnyomás alatt van a rendszer akár a legalján is légtelenitheted.
Mondjuk a gyári légtelenitőn érdemes ha hozzáfér az ember.
a félreértések tisztázása végett mellékelek egy képet talán segit de mondjuk én nem szivesen szerelgetek be szelepeket feleslegesen mikor már ugy is van egy
és nem tudod légteleniteni a rendszert mondjuk a vizpumpa elé bezserelt szeleppel mert fizikai képtelenség lenne ugyanis a levegő felfelé fog mozogni mindenképp ez olyan mintha egy palackot alulrol probálnál meg megtölteni
A hűtőrendszer legmagasabb pontja a hűtőregiszter sapkája, de mivel ez zárt rendszer és van tágulási tartály is, igy gyakorlatilag bárhol légtelenitheted, akár a vizcsőre is lehetne rakni egy szelepet.
szerintem nem olyan hatékony a hengerfej mögött bár nem ismerem az ujabb tipusokat de a légtelenités általában a hűtőrendszer legmagasabb pontján történik ha jol tudom de ez csak az én véleményem
Az az ott az én motoromon ("92es nsr 125r) leszeded a tankot és pont alatta van egy hatalmas müanyag "kupak" amit letekersz fel fogod ismerni mert egy nagy vastag cső csatlakozik hozzá amiben a hűtőfolyadék kering én ott szoktam légteleniteni.
Én is itt vagyok.Itt az én csodám:
Figy nekem az van igaz 180as mALO hengerrel. Power alatt kicsit jobban mint egy 125ös CBR, aztán meg mintha seggberúgnák. Haver szerint széria RSsel, Mitoval vetekszik. Nyomatékról annyit, hogy 1esbe powernél 2személlyel 1 kerék
De vitát elkerülendő ott a gyári légtelenitő csavar, tessék ott légteleniteni (ha kell, szét szerelve a fél motort )
Itt túlnyomás alatt van a rendszer akár a legalján is légtelenitheted.
Mondjuk a gyári légtelenitőn érdemes ha hozzáfér az ember.
és nem tudod légteleniteni a rendszert mondjuk a vizpumpa elé bezserelt szeleppel mert fizikai képtelenség lenne ugyanis a levegő felfelé fog mozogni mindenképp ez olyan mintha egy palackot alulrol probálnál meg megtölteni