hát a légtelenitéshez sajnos le kell szedned az idomokat és a tankot és alatta ott figyel majd a légtelenítő sajnos kicsit babrás amig leszeded meg visszapakolod de én csak itt szoktam (csak itt tudtam eddig ) légteleniteni
Valaki megtudná mondani, hogy az NSR-en hól van a légtelenítő csavar??? Mert feltöltöttem fagyállóval és nem tudom hol kell lelégteleníteni Fontos lenne!!
Hi!
A motorfékhez: nagyon korrekt hozzáértő szerelőtől tudom nsr-n lehet motorfékezni, a pumpa keni, persze nem az alpoktó végig le, a keverékeseknél szigorúan csak is öblögetve mert az megragad. Cross az 25ös keverékkel megy forgatni kelle különben beköpi gyertya, motorfék nuku, orzságúton 10perc 6 ba nyélen és megragad nem kap elég anyagot. DE AZ NSR AZ NAGYON JÓ MOTOR ÉS UTCÁRA VALÓ! A robin nem tudom hogy akar valaki motrafékelni a röpsúlyos kuplung mellett
Ja az enyém is nagykorú, de hosszú szünet után 1rug vár, benzin helyére párolog és második rug megy, néhány hét akkor elsőre is.
Jó motorozást ha eláll a szél. B.
Hát Füge, nem tudom. Én elég sokat mászkáltam Trabival anno... az oké hogy a 4es szabadonfutó, de ahogy én visszaemlékszem néha 2esben is meglepődtem, h miért nincs motorfék...
Amúgy én szinte mindig motorfékezek... persze előtte gázfröccs és amúgy sem pörgetem bele fékezésnél a pirosba, de még a közelébe sem. Szal azért kenés is van és szét sem pörgi magát... Amúgy az enyémben 61 ezer km van, de 3 hónap állás után is fél pöccre indul. Ennyit a megbízhatóságról... jobban meg én sem értek hozzá.
Én nem tudom uh nem is véleményezek erről, akkor marad ugy ahogy eddig volt, a motorféket meg télleg nem lehet elkerülni bizonyos helyzetekben. a Trabant egy sima szaros karburátoros gép volt amibe még csak különolajzás se volt még is lehetett vele motorfékezni, na pesrez nem negyedikben mert az szabadonfutó . Amugy véleméynem szerint nem volt hülyegyerek aki azt kitalálta, mert egyes utszakaszokon tök jól lehetett használni a 4 sebesség adta szabdonfutást, na nem lejtőn
Én azon a véleményen vok, hogy nekem tök mind1 az az 1000 km amivel rövidül a dugó élettartama de legalább tudjam magam biztonságban. Sztem ez többet ér bárminél, ha mindig kuplungolok akkor meg a lamella megy gallyra a sok csúsztatástól. nagy kaland...
gyerekeeeek.Nézzetek már meg egy NSR olajpumpát.Fordultszám és gázállás függvényében szabályoz.
Motorféken a fordulatszám szabályozza a szállított olajmennyiséget
Valaki megtudná mondani, hogy az NSR-en hól van a légtelenítő csavar??? Mert feltöltöttem fagyállóval és nem tudom hol kell lelégteleníteni Fontos lenne!!
Köszi előre is!!!!
A motorfékhez: nagyon korrekt hozzáértő szerelőtől tudom nsr-n lehet motorfékezni, a pumpa keni, persze nem az alpoktó végig le, a keverékeseknél szigorúan csak is öblögetve mert az megragad. Cross az 25ös keverékkel megy forgatni kelle különben beköpi gyertya, motorfék nuku, orzságúton 10perc 6 ba nyélen és megragad nem kap elég anyagot. DE AZ NSR AZ NAGYON JÓ MOTOR ÉS UTCÁRA VALÓ! A robin nem tudom hogy akar valaki motrafékelni a röpsúlyos kuplung mellett
Ja az enyém is nagykorú, de hosszú szünet után 1rug vár, benzin helyére párolog és második rug megy, néhány hét akkor elsőre is.
Jó motorozást ha eláll a szél. B.
Amúgy én szinte mindig motorfékezek... persze előtte gázfröccs és amúgy sem pörgetem bele fékezésnél a pirosba, de még a közelébe sem. Szal azért kenés is van és szét sem pörgi magát... Amúgy az enyémben 61 ezer km van, de 3 hónap állás után is fél pöccre indul. Ennyit a megbízhatóságról... jobban meg én sem értek hozzá.
Azt sem tudjátok, miről beszéltek.
Vagy hogyan oldjátok ezt meg egy robogón????
Motorféken a fordulatszám szabályozza a szállított olajmennyiséget
Akkor ezentul ezt mellőzöm.