Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hól van az az ott mert nekem most pont levan szedve???
hát a légtelenitéshez sajnos le kell szedned az idomokat és a tankot és alatta ott figyel majd a légtelenítő sajnos kicsit babrás amig leszeded meg visszapakolod de én csak itt szoktam (csak itt tudtam eddig ) légteleniteni
Üdv mindenkinek!!

Valaki megtudná mondani, hogy az NSR-en hól van a légtelenítő csavar??? Mert feltöltöttem fagyállóval és nem tudom hol kell lelégteleníteni Fontos lenne!!

Köszi előre is!!!!
Hi!
A motorfékhez: nagyon korrekt hozzáértő szerelőtől tudom nsr-n lehet motorfékezni, a pumpa keni, persze nem az alpoktó végig le, a keverékeseknél szigorúan csak is öblögetve mert az megragad. Cross az 25ös keverékkel megy forgatni kelle különben beköpi gyertya, motorfék nuku, orzságúton 10perc 6 ba nyélen és megragad nem kap elég anyagot. DE AZ NSR AZ NAGYON JÓ MOTOR ÉS UTCÁRA VALÓ! A robin nem tudom hogy akar valaki motrafékelni a röpsúlyos kuplung mellett
Ja az enyém is nagykorú, de hosszú szünet után 1rug vár, benzin helyére párolog és második rug megy, néhány hét akkor elsőre is.
Jó motorozást ha eláll a szél. B.
Hát Füge, nem tudom. Én elég sokat mászkáltam Trabival anno... az oké hogy a 4es szabadonfutó, de ahogy én visszaemlékszem néha 2esben is meglepődtem, h miért nincs motorfék...
Amúgy én szinte mindig motorfékezek... persze előtte gázfröccs és amúgy sem pörgetem bele fékezésnél a pirosba, de még a közelébe sem. Szal azért kenés is van és szét sem pörgi magát... Amúgy az enyémben 61 ezer km van, de 3 hónap állás után is fél pöccre indul. Ennyit a megbízhatóságról... jobban meg én sem értek hozzá.
Egy Macskalámpa Nsr125 tulajdonosa lécci modnaj meg a végsebességét köszi,,.meg hogy hogy húz köszi
Én nem tudom uh nem is véleményezek erről, akkor marad ugy ahogy eddig volt, a motorféket meg télleg nem lehet elkerülni bizonyos helyzetekben. a Trabant egy sima szaros karburátoros gép volt amibe még csak különolajzás se volt még is lehetett vele motorfékezni, na pesrez nem negyedikben mert az szabadonfutó . Amugy véleméynem szerint nem volt hülyegyerek aki azt kitalálta, mert egyes utszakaszokon tök jól lehetett használni a 4 sebesség adta szabdonfutást, na nem lejtőn
Én azon a véleményen vok, hogy nekem tök mind1 az az 1000 km amivel rövidül a dugó élettartama de legalább tudjam magam biztonságban. Sztem ez többet ér bárminél, ha mindig kuplungolok akkor meg a lamella megy gallyra a sok csúsztatástól. nagy kaland...
Ha erőset fékezek így is úgy is ráhúzom a kuplungot.
Amugy következő kérdésem lett volna mert volt robogóm is azon meg iylet nem lehet
Ezzel akkor azt hiszem,most nagyon okosat mondtál.Visszaállítottad a fórum szinvonalát.
Azt sem tudjátok, miről beszéltek.
robi az nem moci, most mociról volt szó
Akkor kérdezem én.Behúzott kuplunggal fékeztek?
Vagy hogyan oldjátok ezt meg egy robogón????
Én hiszek mindenkinek, de ha lehet akkor nem motorfékezek....
Hát atisrace ért hozáá, de én inkább vágom le a kezem
nemtok hozzászólni uh indulhat a vita!!! Most akkor kinek higgyek?????????
Mindegyiknek ilyen, de én akkor sem motorfékezek vele, még ha te mondod akkor se
gyerekeeeek.Nézzetek már meg egy NSR olajpumpát.Fordultszám és gázállás függvényében szabályoz.
Motorféken a fordulatszám szabályozza a szállított olajmennyiséget
Az biztos, húzni kell neki , egyébként tényleg jobb ha húzod mert különben elbassza a gyertyát, ha nagyon sokat használod csak alacsony fordulaton.
ok főnök!!! meg lesz ne félj......
Oké ez télleg logikusnak tűnt illetve csak ez tűnt logikusnak.
Akkor ezentul ezt mellőzöm.
Ebből a dologból az következik, hogy mindig húzd a gázt!
értem...hát azér velem néha előfordúlt hogy ilyet csináltam...motorfék...de mostmár okosabb vagyok
Pontosan, hiába van benne pumpa, akkor is a benzinbe oldódik az olaj, ha nincs benzin nincs olaj.
Pontosan... Ha nem húzod a gázt nem kap olajat a gép és nem kap kenést mert ugye az olajat is a gázkarral szabályozod.