Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja erre én is kíváncsi lennék
Esetleg vmi magyarázat rá, mert elhiszem neked, csak nemtok hozzászólni mert még nem hallottam, vmivel támaszd alá, hogy átlássam miért is nem jó. Lehet, hogy kicsit hülye megközelítés, de azért ,mert motorféknél nincs illetve minimális az üzemanyag, ennek eredményeképpen kevés a kenőanyag is?????????????? Csak ezt tudom elképzelni
Na látod ezt bevallom nem tudtam, hogy nem tesz jót a motorfék. De amugy nekem is keltte perselyt cserélni és pesten megnikaszilozták ,de amugy télleg nem szokták.
Persely nem nicasilos, de nem is szokták nikasilosni, csak belerakják és kész, kevesebbet bír , és kb 25-28 ba van egy persely. Az meg hogy mennyit megy az tényleg dugó minőségén, nagyban az olajon, és pilótán is múlik(mondjuk nem motorfékezünk meg hasonlók, és aki azt mondja lehet sőt még jó is neki meg bla bla bla... az bassza meg magát.)
Hali nekem ugyan nem macskalámpás NSR-em van. Ezért inkább csak a dugó témához szólok. Ez nagyon sokmindentől függ, de általában a sofőrön múlik. Az NSR arra való hogy pörögjön mivel kis fordulaton szart sem ér, uh a fordulattal nem nagyon lehet spórolni. Elvileg 20 000 km a jósolt intervallum a dugócserére. Én találkoztam olyannal is ami tönkrement 10 000 után meg oylannal is amibe 35 000 után cseréltek (az enyémbe 36500-nál cserélték). Ez a két szám függ a dugó minőségétől (ha már nem az első), kenőolaj minőségétől, és a megfelelő használattól, megfelelő bejáratástól.
Összegezve ez nem oylan egyszerű dolog hogy mennyit bir egy dugo. pl, ha vki a végsőkig hajtaj a motort akkor netán megreped a dugó, netán eltörik egy gyürü és máris van neki egy karcolt perselye is. ami már bonyolultabb dolog, mert perselyt kell cserélni. Abból meg ismereteim szerint csak sima falu van és azt lehet nikasziloztatni, de javitson ki aki biztosra tudja hogy lehet kapni nikaszilost is alapból, mer ebbe nem vagyok biztos. Szal egy NSR amit odafigyeléssel használnak sokat elmegy.

A végsebesség passz: Az itt hallott adatokból olyan 160 körül lehet, de ez meg áttételtől is függ(hány fogu a lánckerék.) ennél több is kevesebb is lehet. az én 93-as NSR125F-em oylan 150 körül megy utána már csak bőg.
Hali .Megszeretném kérdezni hogy macskalámpás NSR 125 nek mennyia végsebessége?Hogy Húz?Dugattyú csere mikoronta ?Előre is köszi BYE
Szevasztok,
új vagyok a forumon, meg a motorok terén is relative. Van egy régebbi nsr-em és egy megbízható bp-i szervizre lenne szükségem. Nem tudtok véletlenül egyet kettőt?
köszi előre is
nah...elvittem a pacit a szervízbe.....benne lesz egy kis pénzben ...de k...a jó volt 3 hónap után motorozni egy kört.........úgy húztam neki mint állat...nem tudtam visszafogni magam ...1 hét!!!és kész lesz, újy gumival....... csak finoman...
Kaposvár környéki? Hmm...

Nah olyan rendszeresen nem is, meg mostanság nem is, de néha összefuthatunk...
Te Kaposvári vagy?
Ha valaki Kaposvár környékén lakik akor irjon mert szivesen elmenék valamikor egy köre valakivel motrozni valamere!!!!!!!Mert jo idö van!!!!!!!!!Motora FEL és INDULÁS
Én nem alszok!

Most jöttem meg, a kocsmából! Ma végeztem a vizsgáimmal, már csak egy bónusz van a Matek szigo. De ez nem célom. Tökéletesre teljesítettem a félévet!

Aki még kűzd, sok sikert...
Emberek mi van??

Ok hogy vizsgaidőszak van de, hogy ennyire pangjon a fórum... Kész az ülésem uh hétvégén ha jó idő lesz akkor karika a vassal.

Na ti meg ne aludjatok. Még a végén be kell tenni vmit oylat hogy az "nsr lealázza a 250-es endurot" hogy legyen vmi élet
Túl nagy? Dehogy!

Ha tehetném 600RRt vennék mert az az álomgép, csak sajnos nincs rá másfél millám... Így marad a másik márka ami előttem lebeg a Yamaha, s abból is az R6. De mivel az is necces lenne árba, ezért ideiglenesen Thundercat.

Szal nem nagy, csak fel kell nőni hozzájuk agyban! Ennyi...
Szega!

Fepi mikor és mennyiért vetted a géped?
Majd ha már egybe lesz a gépem akkor majd megyünk 1 kört?

Üdv mindenkinek
aha de a 600-as nem túl nagy?vagyilyen nagy az önuralom? hát azér a bandit kétszer erősebb az nsr-nél és tudom hogy a blokkon kívül is ok és megbízható.csak eddig azért nem tudtam hogy ő lesz a következő mert azt hittem hogy csak 40-50le-s.de a vc az 60....az meg elég lesz nekem.
400as bandit... Hmmm..

Alapvetően egy tanulómotornak nem rossz, azt bátran lehet fektetni, nem fáj annyira az ember szíve... No meg jobb a 250es Banditnál mert annak csak a hangja nagy... De alapvetően nincs gond a Bandittal!

Én is tavasszal szeretnék motort cserélni, igaz nem ilyen katergóriában, én YZF 600 Thundercat ot szemeltem ki magamnak, s amint lesz pénzem R6!
a 400vc 60 le..............
nem most akarok még venni csak már kiszemeltem....... ,de elég sok 400-as bandit van mo-on.én is csomót láttam már
Hát figyu jó moci, erős gyors szép. Csakját japán belpiacos. Nem azt mondom, hogy nem lehet hozzá alkatrészt találni, mert lehet, csak nehezen, meg drágán
srácok mennyire ismeritek a 400-as banditot?
Ja, ha nem megy visszaraksz egyet és megy... ha túl sokat pörög, fölfele teszed. Ha 6. ban van úgysem sikerül följebb, ha egyesben van úgysem sikerül leljebb.
Egyszerű dolog ez a motorozás.
Nem kell az megjegyezni, ha túrázgatsz úgyis mindegy, ha nem megy visszaraksz egyet és kész.
Sziasztok...
szerintetek NSR re lehet tenni valamilyen jelzőt ami jelzi hanyasban vagy??
mert nem mintha nagy baj lenne, csak a kényelem szempontjából, hogy ne kelljen számolgatni hanyasban vagyok :D
valahogy nem lehet beszerelni valami érzékelőt ami váltáskor kapcsol..
vagy valamit :D
meg mégis, raj lenne :D NSR be ilyen cuc... vmi egyedi megoldással XD
nah jó... nem kábitom ezzel a néped, de azé jó lenne :D
előre is köcc
én eddig kétszer jártam úgy hogy kifogyott a nyál... és úgy néz ki holnap viszem a mocit a szervízbe aztán...................
Hi! Ne kösd ki akkor nuku motrafék, megszorul. Állítólag japan nem elromlik.