Hát ez kész Mi lett ebből a topikból? Az okosoknak ajánlom, hogy kezdje el olvasni az NSR topikot előről és meglátja, hogy CiliG nem csak beeset, ő már réges rég tagja volt ennek a topiknak. Ő és Streetfighter89 válaszolt szinte mindenkinek, de a színvolnalcsökkenés miatt ő már elhagyta az oldalt sztem, ne fikázzuk azt akinek már 3 éve van meg az NSR, csak tudhat róla vmit. Gondolom nem sokan vagyunk akinek már ilyen múltja van az NSR-rel. Ja és még arra kíváncsi lennék, hogy 200 km után melyikünknek zsibbadna jobban a hátsója? Gondolom a crossosnak már 100 km után jó lenne, de NSRen KEVÉSBÉ (nem nem érezhető, érezhető, de nem annyira). nézzetek meg 1 Supermoto tesztet - mindig erőltetik a hosszútávot és mindig rájönnek, hogy nem arra való. Másik az élettartam: az NSR nincs kihegyezve. Van itt a fórumon akinek a 20000-s dugócsere már 3*osorá húzódott, nemtom pontosan ki, de nemrég írta. Kíváncsi lennék, 60 000 km után ti hány dugót használtok el. Megmondjam? Minimum 6ot és akkor annyi alatt már tuti a főtengely is megfekszik. ÚGYHOGY HAGYJUK MÁR ABBA EZT A QRVA VITÁT SZVSZ
Én már lassan egy éve, mikor láncot cseréltem, és lánckerekeket. Felajánlották a gyárit, meg vmi jó kis Japán cuccot. S akkor nem érte megvenni, a gyárit, viszont itt ha jó az árviszonyok, akkor én gyárit vennék...
Nembaj kiéhette magát minednki akibe felgyülemlett a sok feszültség, de amugy bárki aki ilyen gondokkal küzd jelentkezzen nála és adok neki munkát ami leköti a feles energiáit
Jah hegyértelmű de okosba lesz a gyári is uh ár hasonló lesz
Én csak annyit mondtam, hogy Lássuk, s ebből aztán hozták a színvonalukat terepes kollégáink... Jah és még annyit jegyeztem meg, hogy utcára tervezték az NSRt, ezért előnyben, mivel végre jobban megy...
S üzenem Fasznak, jah bocsi, Faisst nak, hogy idézzen, mikor írtam, hogy odabasz. S megjegyzem, csak annyit írtam lássuk... Nah de mindegy, nem érdemes beszélgetni szúnyogékkal...
Mi a faszt vitázzak ezen. Nekem is az van!!! És??????? Különben is arról volt szó hogy ügyes a csákó ,hogy felhuzta...gyakorlatilag midnen versneyen a tű csúcsára van állítva a cuuc nem véletlenül sikeresek is. Uh ne msi rivalizálásnak idnult EMBEREk!
De téllllleg lezárom: Annyit tudok elmondani, hogy van egy 93-as jó állapotú NSR-em 190 -ért hivatalason műszakival mindennel. Nekem jó, gyakorlatilag 1 literrel eszik többet min ta nagytestűrobogóm, teljesitménybe viszont magasan jobb uh meg vagyok vele elégedve. Ennnyi... a többi lóvét inkább az autóra költöm abba van fűtés télen meg nem ázol meg... téma lezárva
Beszarás!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ekkora csete patét a hozzászólásomból gecccc, nem semmi, lett belőle 4 oldal.
Tehát akkor topic témába vágóan. Kormánycsapágyból gyárit rendeljek vagy jó lesz az SKF is szám alapján????
Imádom ahogy egyeseknek kezd szőrösödni a pöcsük és egyből azt hiszik h már szabad csúnyán beszélni... Köszönjük Faisst és 1000ccm, köszönjük a magas röptű hozzászólásokat, de most már lövik a pizsit menjetek aludni, mert álmosak lesztek reggel. De majd ha egyszer felnőttök éa vitába száltok valamiről inkább előbb nézzetek utána, mert különben magatokat égetitek, mint a mellékelt példa mutatja. Hát persze h odaver egy 80as cross egy utcai nsr-t, mert a cross ki van hegyezve. Sztem egy 125-ös verseny pályamotor szívesen fogadná a 125-ös cross motorotokat. Persze pályán... Ti meg odavernétek terepen... Ez alap. De ha arra rájöttetek volna hogy ha minden körülményhez elég lenne összesen 1 féle motor, csak egy félét gyártanának nem mondjuk 25 ezer félét. Értitek? Így mindenki olyan vesz ami neki jobban tetszik, profiljába vág, stb. Így viszont ma is hülyét csináltatok magatokból és még fel is háborítottátok a békés motorosokat... Szal remélem nem olvasunk többet itt rólatok, eddig is jól meg voltunk nélkületek.
Üdv!
Egy békés motoros...
ahogy látom ma ment az észosztás itt rendesen.... de én ehhez már nem irok semit csak a lényeget..az nsr 125 és egy 80-85 ccm s cross különbözik de a cross jobban gyorsul.... és leverné bármeik nsrt a 80-85 ccm s cross mocik..na de tma lezárva..
Köszönjük szépen a kellemes estét kedves műmájer(ek)!! Legalább 1 kicsit helyrerázódtatok! Aztán kunmadáron nehogy elverjen benneteket 1 kis cr vagy ne adj isten 1 70 v. 100as robesz na jó éjt
Nos, emlékezet frissítést tartottam, s visszaolvastam!
Én azt írtam, mivel az a cross terepre készült, az nsr és hasonló kategóriás gépek utcára, ahol a végsebesség is számít. Nos erre írtam az előnybe!
De hát én vagyok a gerinctelen, meg én vagyok a fasz, meg aki veri magát. Nos, örvedtem az összes inteligens emberrel, nincs értelme erről beszélni!
Viszont szindi és fikiázni a másik gépet, a saját topicjában, és faszozni a másikat, a háta mögött (1000 ccm), nah az azért talán mégsem kéne!
NSR tech rajzok
Ha jól tudom kettő van belőle, Jól tudom???? alul is meg felül is??
Én már lassan egy éve, mikor láncot cseréltem, és lánckerekeket. Felajánlották a gyárit, meg vmi jó kis Japán cuccot. S akkor nem érte megvenni, a gyárit, viszont itt ha jó az árviszonyok, akkor én gyárit vennék...
Jah hegyértelmű de okosba lesz a gyári is uh ár hasonló lesz
Az ár különbségre lennék kíváncsi, szerintem az döntő
Én csak annyit mondtam, hogy Lássuk, s ebből aztán hozták a színvonalukat terepes kollégáink... Jah és még annyit jegyeztem meg, hogy utcára tervezték az NSRt, ezért előnyben, mivel végre jobban megy...
S üzenem Fasznak, jah bocsi, Faisst nak, hogy idézzen, mikor írtam, hogy odabasz. S megjegyzem, csak annyit írtam lássuk... Nah de mindegy, nem érdemes beszélgetni szúnyogékkal...
Köszi
Mi a faszt vitázzak ezen. Nekem is az van!!! És??????? Különben is arról volt szó hogy ügyes a csákó ,hogy felhuzta...gyakorlatilag midnen versneyen a tű csúcsára van állítva a cuuc nem véletlenül sikeresek is. Uh ne msi rivalizálásnak idnult EMBEREk!
De téllllleg lezárom: Annyit tudok elmondani, hogy van egy 93-as jó állapotú NSR-em 190 -ért hivatalason műszakival mindennel. Nekem jó, gyakorlatilag 1 literrel eszik többet min ta nagytestűrobogóm, teljesitménybe viszont magasan jobb uh meg vagyok vele elégedve. Ennnyi... a többi lóvét inkább az autóra költöm abba van fűtés télen meg nem ázol meg... téma lezárva
Beszarás!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ekkora csete patét a hozzászólásomból gecccc, nem semmi, lett belőle 4 oldal.
Tehát akkor topic témába vágóan. Kormánycsapágyból gyárit rendeljek vagy jó lesz az SKF is szám alapján????
Zárójelesen megjegyzem az újabb hozzászólónak, hogy lássuk! Igaz, ez újabb anyázáshoz fog vezetni és gecizéshez és hasonló értelmes hozzászóláshoz...
Üdv!
Egy békés motoros...
Suzukimaster Tm je 34 ló,igaz az versenymotor,de akkoris annyi!
inkább nézzed dakart..abból is tanulhatsz
aloha
Én azt írtam, mivel az a cross terepre készült, az nsr és hasonló kategóriás gépek utcára, ahol a végsebesség is számít. Nos erre írtam az előnybe!
De hát én vagyok a gerinctelen, meg én vagyok a fasz, meg aki veri magát. Nos, örvedtem az összes inteligens emberrel, nincs értelme erről beszélni!
Viszont szindi és fikiázni a másik gépet, a saját topicjában, és faszozni a másikat, a háta mögött (1000 ccm), nah az azért talán mégsem kéne!