Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fepi!
Te egy állat vagy!
Nem sajnálod szegény gépet? Amúgy nekem sincs jogsim... minek az?
Castrol TTS. Az enyémnek legalábbis az van előírva gyárilag... Arról azt mondják, h az a legjobb.
Szevasztok!
Van egy 125-ös NSR-em és csak az érdekelne hogy milyen mototrolajat rakjak bele hogy ok legyen.Mit javasoltok?Melyik a legjobb?Kössz
Jah télleg ma úgy meglepődtem. Kifogyott a benya, leállt a motor... Átraktuk tartalékba indulunk el. Ugye haver vezet mert nincs jogsim 1.esbe power csutka gáz és nem kiállt kerékre, de frankón holtpontig. király volt. Aztán 2.ba is megemelte az elejét, de ott vissza kellett rakni, mert elkezdett szitálni. Jah tényleg ma zakkantam a CPIvel, pontosabban csúsztam... Azóta is úgy fáj a fejem, merthát megfejeltema földet, hát miért is ne... Lövök egy képet a helyszínnel: Személyi sérülés nem történt az anyagi kár sem jelentős
A disznóbb használathoz megfelel, a 175 5.be. meg 2 személlyel egykerón elindulás, meg ilyenek? mert akkor az lesz
NGK BR9ECS vagy a disznóbb használathoz NGK BR10ES
NGK

Japán azt szoktak mindig. Ha jól tudom Irdiumoast is gyártanak ilyenbe
Hali! Milyen gyertya is kell az NSR-be? Tudom, hogy már írtátok, de lusta vok visszaolvasni OKÉ hogy 10es hőértékű, de milyen?
Csa!

Kösz az adatokat.
Cagiva Mito-nak is 17-es a kereke?

Üdv
Vagy márkaszervíz vagy neten a shox,de szerintem a legtöbb nagyob motorosboltban kapsz hozzá
Nekem is meggyűlt a bajom a benzinnel, csütörtökön. Füge már hallotta a sztorit, de elmesélem h derüljön rajta mindenki, meg tanuljon is belőle.
Szal történt hogy a jó időra veló tekintettel összeraktam a gépet. Idomok, akksi, víz, csak a legfontosabbak, aztán indultam is, mert hát jó idő volt. 10 km után egyszercsak érzem, h nagyon izzad a bal vádlim. Lenézek h mivan, hát látom h épp lepisál a motorom. Ugyanis ahogy megnyitottam a benzincsapot (amit természetesen az előző tulaj elbarmolt), kilazítottam a rendszert, ami útközben még jobban kirázódott, kifordult a helyéről és elkezdte spriccelni a benzint. Szal gyors megállás, gyujtás le, aztán visszatömködtem a helyére és hazacsorogtam vele. Persze a bal kezemmel tartottam, h ki ne forduljon újra, a jobbal meg az összes többi teendőt végeztem... jól nézhettem ki. Szal köll új benzincsap, de ez a legkevesebb. Ebből az a tanulság, hogy nézzétek át tavasszal a mocit, ne csak felüljetek rá egyből, megéri azt a pár órát.
Szasztok!

Tegnap én is gurultam egy kört átugrottam Nagybajcsra egy haverhoz vizsgaanyagért. És persze megint azt hittem naivan hogy az NSR a levegőből szűri ki a benzingőzt és azzal megy
Visszafelé féluton elhalkult. Mondom sebaj átteszem tartalékra csak ez már a tartalék volt. Aztán eszemb e jutott hogy már novemberben tankolni akartam, de az elmaradt .Még jó hogy egyik haver otthon volt azt hozott naftát. Iylen általában egy hónapban eccer egy emberkével előfordul uh minden mocis ismerősnek van egy vészcsomagja(szörpösüvegbe egy liter benzin ). Azt kigurult vele.
Na szép napot éljen az optimumszámítás pfffffffff
A pecsába már! Mocizni akarok!
Hi! Nah ma csaptunk haverral egy lightos 130kmes karikát Buj - Nyíregyháza - Tokaj - Bodrogkeresztúr - Tokaj - Gávavencsellő - Buj. Nagyon ász volt. Nagyon zsírul megy a gép 5-6ba is qrva jól tol. Az első pozitív tapasztalatom a motoros társadalommal kapcsolatba, h 6 motorost láttunk mind köszönt Bandit; SV; Z 750; Hornet; Blackbird sőt még az MZ-s kolega is integetett erősen. Csak így tovább motorosok
Hi all. Első fékkart keresek az nsr-emre("89 125f), Hol lehet kapni? kb mennyiért?
Az nsr különolajzása megbízható?(mert már jártam meg cagivával) Nem kötötte ki senki?(bár ez honda)
Pocok!
Hy nem, nem ott bár lehet hogy hasonlít, de nem ... én Szigetben lakok a Dózsa pálya mellet és ott a garázssoron készültek a képek.
Nah hali!
Simo!
Te nem ott laksz vhol az iparkamara környékén? Azon a képen, amin az nsr-ed szemből van... na azon az a garázssor full úgy néz ki, mint ami az iparkamara mellett van... Igazából nem lényeg, csak kívácsi vagyok mennyire jó a memóriám...
Azta matyos ezt nem hiszem el!! ááá Az télleg az én kis volt gépem lesz ,az tuti... Amikor a bukót irtad akkor már biztos voltam benne ! !! nem hiszem el áááá

Egyébként ezt a mostani gépemet, a 25-st Pestről hoztuk el és 280ér vettük...
Ja és eddig azér nem írtam mer MOTOROZTAM hehe belettünk 85 km-t , apámmal együtt mentem(egyébként neki egy Honda Xelvis-e van , nemtom mennyire ismeritek ezt a típust...) jó jovt az idő csak kicsit szeles
Nah sziasztok
250 ért veszek suzuki rh 250 x et, 1990 es, friss műszaki tökéletes állapotban
Jessszus kutyafasz!!!!!!!!!!!!! 180 000 ft?????????????
a szentségit. Ennek ekkora ára van. egyre inkább kezdem azt érezni hogy jó bolt volt az NSR-em uh irogassatok csak ilyeneket. Az enyém 190 000 ft volt NSR125F 93 december,motor felújjítva, friss műszaki, új gumi, gyári fesés, gyári idom.

Vagy csak itt rre felé van lent az ára az NSR-nek. Mert 220 000-ért oylan NSR125R-eket adnak műsazkival. hogy 3 nyelven beszél.
hi simo!
csak azért kérdeztem, mert sztem ide került a falumba az nsr-ed!
vagy nem lehetséges?
180ér vette ő is, 1 bukóval együtt asszem
csáó
Nah mivan megállt az élet ? ? ! !
Matyos-nak
Szia !nah az 50-es NSR sajnos már elkelt még októberben megvették 180ezerér vitték el .

Egyébként a mostani 25-ös egy 1997-es gíp minden tuning és egy egyéb nélküli, de ez egy folytott ferzió szal csak 140-ig engedi menni,de én úgy vagyok vele hogy mivel amúgy is 50-ként használom ez nekem bőven elég. Egyébként ha meg nagyon zavar a fojtás akkor meg kivesszük belőle oszt kész
Nah sziasztok ! ja és ma mindenki mennyen motorozni mer jó idő lesz ! (asszem én is gurulok egyet...)