elmult hónapokban hanyagoltam a forumot, egyéb okok miatt...
szóval meg lett csinálva frankóbbra a bringa, majd töltök fel képeket csak még nem készült meg amugyis a bringa a garázsban pihizik már egy hónapja. kapott kétoldalra 50es matricát ami teljesen ugy néz ki mint a gyári NSR felirat alatta. meg fel lett ujitva benne szinte minden kivéve ami a hengerben van azokat:D
tehát van a gépbe 34 ezer km és szeretnék komplett hengerszettet venni bele. nem tudom mennyire jöhetek ki, de az a helyzet 300ért vettem igen jó áron a gépet, már ráment 50, és a kkor az uj hengerszett még 50 kb. akkor vagyok 400-ba és annyiért meg nem tudom majd eladni. remélem találok jó kis RS125-öt miután leraktam a 125re a jogsit(már augusztus óta letehetném igaz) meghát mindjárt kocsi jogsit kezdhetem.. de nem akarok elcsábulni motorozni is akarok mellette. igaz rengeteg lé....
szóvla nem tom mit tegyek eléggé erötlen már a kis NSR-em 140et megy maxx igaz vagyok cuccostul majd 90kg... nem mintha kövér lennék csak 193cm
szóvla nem tom mi legyen! estetleg ha tud valaki kevés km-es dugót.... vagy ilyesmiket... lécci szóljon!
Fece87 nemtudom, hogy egyformák e a régi meg az ujjabb Nsr-eken a tükre de van 98-as nsr-hez tükör?? Ha rá ülsz a motórra akkor jobb oldali tükőr kellene. Ha tudnál képet küldeni az jó lene
Tapasztalatból mondom hogy elmegy az aprilia is ennyit, majd lefényjépezem havert af1-ének a dugóját, nehéz elhinni hogy azzal semmi baja nem volt.
Egyik tesztbe olvastam hogy dt-nél illik 30e nél gyűrűt cserélni, azt lazán megy tovább mégegyszer ennyit.
Egyik haver NSR-jébe 46 e km van, és gyári dugó! Az elmúlt 20-30 e km-t már ő, és elötte az egyik haverja tette bele, szóval igencsak megbízható a forrás! Ugyan a gyűrűk papírvékonyak, és 140 fölé nemnagyon hajlandó menni, de megy, nem fogyaszt sokat, szépen indul, minden ok vele! (sajnos az idomok kicsit lebegnek :) )
Egyébkéntmeg egyedül az aprilianál írták elő a dugócserét! A többi motornál meg sem említik!!!!!
Mi több! A motorrevü tartóstesztjei szerint az NSR akkor megy el 20 e km-t, ha szar olajat kap! Különben illik többet bírnia! A mito esetén 40 e km nem ritka! (motorrevü adat!) Yamaha TZR, Dt stb szinte kinyírhatatlan!
És az aprilia hihi régi típusokba 10 e -enként dugócsere, 20 e -enként hajtókar, és főtengelycsapágycsere, újaknál 16 e -enként dugattyúcsere :) De az aprilia egy Istennő!! :D
Hello!
Nincs olyan idom! Ez F-es NSR! Amugy minden cucc megegyezik! asszem! Meg csak ez az egy moci van! Nincs semmi baja csak rendörség miatt nem tudom máshogy eladni
De ha kell valakinek valami akkor szoljon és megbeszéljük!!
XD jah :D
köszi megnyugodtam :D
aszittem vmi kenéses gány :D
de a tartó akkor is kell... mert a tükröt má 1x letörtem (tükörnek semmi baja (sajnos) de a tartó, at kiszakadt :D szal most csak jobb oldali tükröm van :D
tehát ha tudtok rá 1 et akkor jó lenne,
mert a gyári 12 rugó :S:S
kössz
Egy egszerű kapcsoló volt ami összeköttetsében van az üres fokozatot jelző zöld lápával meg az indítógombal, méghozzá ugy hogy ha nincs üreseb a jármű és nincs behuzva a kuplung akkor nem tucc indítani.
Most már tucc indítózni 1-be is
Szia...
érdekelne egy kuplungkartartó (tod amibe a visszapillantó tükör is csavarható)
meg az is, hogy ha kiszedem a kuplungkart, akkor a tartóba van egy kis pöcök, aminek a másik felén 2 csatlakozó megy tovább
nah azt a pöcköt én letörtem :D
ügyesen... nem tom hogy de sikerül, és érdekelne mi a franc volt :D
mert nem akarok addig motorozni amíg nem tudom... :P
mert mivan ha valami fontos dolog volt :D
kamu cuccot meg lényegtelent, tuti nem raknak rá XD
előre is köszi...
Na oké! mi most gyüjtjük az arcokat itt a környéken, amúgy nem baj a kis vagy nagymotor. van 125-ös és 1000-es is a bandában, annyi a lényeg hogy azért ha döntögetünk, ne kelljen minden második faluban bevárni az 50-eseket akik nem bírják tartani a tempót. 125-nél ilyen gond már nincs. Minél többen vagyunk annál nagyobb móka. ha van kedved majd tavasszal jönni akkor szólj itt vagy adj egy e-mail címet és ott megbeszéljük a dolgokat, meg szólunk ha lesz valami összezördülés.
Van egypár cókmókom eladó NSRhez. Van egy vatta új gyári hengerfejtömítésem bontatlanul. Van 180as MALO hengerhez hengertalp tömítés szintén zsír új, meg egy hengerfej tömítő gumigyűrű. Ez is új. Lehet, hogy ezek jók máshoz is. Jah meg a ha vki megveszi a hengertalp, meg a hengerfej tömítő gyűrűt, adok hozzá egy használt, de még használható hengerfejtömítést is. Jah és van RX 50hez komplett gyújtásom alaplap+elektronika. Az elektronika lehet jó az alaplapon meg van marva a jeladó tekercs...
elmult hónapokban hanyagoltam a forumot, egyéb okok miatt...
szóval meg lett csinálva frankóbbra a bringa, majd töltök fel képeket csak még nem készült meg amugyis a bringa a garázsban pihizik már egy hónapja. kapott kétoldalra 50es matricát ami teljesen ugy néz ki mint a gyári NSR felirat alatta. meg fel lett ujitva benne szinte minden kivéve ami a hengerben van azokat:D
tehát van a gépbe 34 ezer km és szeretnék komplett hengerszettet venni bele. nem tudom mennyire jöhetek ki, de az a helyzet 300ért vettem igen jó áron a gépet, már ráment 50, és a kkor az uj hengerszett még 50 kb. akkor vagyok 400-ba és annyiért meg nem tudom majd eladni. remélem találok jó kis RS125-öt miután leraktam a 125re a jogsit(már augusztus óta letehetném igaz) meghát mindjárt kocsi jogsit kezdhetem.. de nem akarok elcsábulni motorozni is akarok mellette. igaz rengeteg lé....
szóvla nem tom mit tegyek eléggé erötlen már a kis NSR-em 140et megy maxx igaz vagyok cuccostul majd 90kg... nem mintha kövér lennék csak 193cm
szóvla nem tom mi legyen! estetleg ha tud valaki kevés km-es dugót.... vagy ilyesmiket... lécci szóljon!
Fece87 nemtudom, hogy egyformák e a régi meg az ujjabb Nsr-eken a tükre de van 98-as nsr-hez tükör?? Ha rá ülsz a motórra akkor jobb oldali tükőr kellene. Ha tudnál képet küldeni az jó lene
De van fékkar! ez 90-es évjárat!!Dobj egy emailt erre az email cimre: fece0018@freemail.hu-ra és megbeszéljük a részleteket!!
Egyik tesztbe olvastam hogy dt-nél illik 30e nél gyűrűt cserélni, azt lazán megy tovább mégegyszer ennyit.
Egyik haver NSR-jébe 46 e km van, és gyári dugó! Az elmúlt 20-30 e km-t már ő, és elötte az egyik haverja tette bele, szóval igencsak megbízható a forrás! Ugyan a gyűrűk papírvékonyak, és 140 fölé nemnagyon hajlandó menni, de megy, nem fogyaszt sokat, szépen indul, minden ok vele! (sajnos az idomok kicsit lebegnek :) )
Egyébkéntmeg egyedül az aprilianál írták elő a dugócserét! A többi motornál meg sem említik!!!!!
Mi több! A motorrevü tartóstesztjei szerint az NSR akkor megy el 20 e km-t, ha szar olajat kap! Különben illik többet bírnia! A mito esetén 40 e km nem ritka! (motorrevü adat!) Yamaha TZR, Dt stb szinte kinyírhatatlan!
És az aprilia hihi régi típusokba 10 e -enként dugócsere, 20 e -enként hajtókar, és főtengelycsapágycsere, újaknál 16 e -enként dugattyúcsere :) De az aprilia egy Istennő!! :D
Akkor csak az a kis baszás kellene amin a tükör meg a stb van?? mondjál email cimet és megbeszéljük a részleteket! Köszi hallo
Nincs olyan idom! Ez F-es NSR! Amugy minden cucc megegyezik! asszem! Meg csak ez az egy moci van! Nincs semmi baja csak rendörség miatt nem tudom máshogy eladni
De ha kell valakinek valami akkor szoljon és megbeszéljük!!
Külső elemeid nincsene véletlenül? konkrétan egy jobb alsó nagy elem érdekelne, mert az enyém kicsit meg van már töredezve...
köszi megnyugodtam :D
aszittem vmi kenéses gány :D
de a tartó akkor is kell... mert a tükröt má 1x letörtem (tükörnek semmi baja (sajnos) de a tartó, at kiszakadt :D szal most csak jobb oldali tükröm van :D
tehát ha tudtok rá 1 et akkor jó lenne,
mert a gyári 12 rugó :S:S
kössz
Most már tucc indítózni 1-be is
érdekelne egy kuplungkartartó (tod amibe a visszapillantó tükör is csavarható)
meg az is, hogy ha kiszedem a kuplungkart, akkor a tartóba van egy kis pöcök, aminek a másik felén 2 csatlakozó megy tovább
nah azt a pöcköt én letörtem :D
ügyesen... nem tom hogy de sikerül, és érdekelne mi a franc volt :D
mert nem akarok addig motorozni amíg nem tudom... :P
mert mivan ha valami fontos dolog volt :D
kamu cuccot meg lényegtelent, tuti nem raknak rá XD
előre is köszi...
Vannak bontott NSR 125 alkatrészeim!! Ha valakit érdekel akkor irjon!!
Üdv
Megbeszéltük!!
Mi is vagyunk páran, ha van MSN ed, azon még egyszerűbb lesz az egyeztetés majd...
Van egypár cókmókom eladó NSRhez. Van egy vatta új gyári hengerfejtömítésem bontatlanul. Van 180as MALO hengerhez hengertalp tömítés szintén zsír új, meg egy hengerfej tömítő gumigyűrű. Ez is új. Lehet, hogy ezek jók máshoz is. Jah meg a ha vki megveszi a hengertalp, meg a hengerfej tömítő gyűrűt, adok hozzá egy használt, de még használható hengerfejtömítést is. Jah és van RX 50hez komplett gyújtásom alaplap+elektronika. Az elektronika lehet jó az alaplapon meg van marva a jeladó tekercs...
ÁR MEGEGyEZÉS SZERINT
Üdv: a Fe-ebbik Pi