Nagyon jól mondod CiliG!
Ne fikázzuk egymást, inkább tartsunk össze. Legalább mi motorosok ne basztassuk egymást, basztat minket eleget más úgyis.
Na szal ez az én gépem, októberben sikerült hozzájutnom. Így festett szétszedés előtt, most a tél miatt darabokban van... és felújítás előtt. Szeretnék rá új kipuffot, idomokat valamilyen szinten rendberakni (módjáról még nem döntöttem), beállíttatom olyannal aki jobban ért hozzá nálam, és ha kell motorgenerál. Ha marad még pénzem, lánc és lánckerék csere, mert most nagyobb fogaskerék van hátul, így 125 körül leforogja magát, szal országúton nem túl ideális... bár eddig nagyrészt városban használtam, ott ponjó. És remélem tavasszal sikerül összehozni a gurulást a Győr környéki kollégákkal. Az tyó lenne naggyon.
Nyugodtabb estét, mint a tegnapi, én is gyúrok a holnapi vizsgára...
Üdv!
P.Z.
Ja nagyábol ennyi. Ez egy enduró de nagyon jó volt kár hogy eladta nagyon erős volt kb 5000 ezer kilóméter után dugócsere 42l -as volt belet méretve De mosmár eladta és vett őis egy Honda Cbr 250-est
Igazából ezt a témát nem nagyon vágom de enduro ami fel szerelve világítással, meg nincs felkészitve pályára??? a cross meg az ami csak pályára van hivatalosan csak futóval viheted?? és hasonlóak???
Végre vége a vitának Bátyámnak is volt egy Aprilia Tuareg Rallya ami nagyon brutális volt mert 160-as henger volt benne de engemet inkább a jóöreg Honda Nsr húz
Az Nsr az enyém a Tuereg a bátyámé volt. Apropó énis akkarok a hétvégén veni pont felnicsíkot te mennyiért vetted??????
Nah itt az én kicsikém A felni itt még csak digitálisan van átszínezve. De holnap már a valóságban is kész. Le lett szintereztetve feketére, meg kapott 1 ezüst színű felnicsíkot Holnap már bekerül a mociba...
Lehet hogy gyerekes de mi lenne ha beszurna midnenki egy képet a moorjáról és azt eloemznék érdeklődnénk felőle. ha már igy megvegyült a topic
Biztos lenne kérdés!!
S zárásul had mondjak vmit, aztán megyek készülök tovább a holnapi vizsgáimra...
Ahogy a Wild Moto Boys ban mondtam, motorosok vagyunk, tartsunk össze, ahelyett, hogy szidjuk egymást. Legyen az babetta, legyen az izomgép, akár terepen, akár utcán, akár pályán, tök min1 mi, a lényeg ugyanaz!
S az idézet:
"Bízunk benne, hogy a sok szép közös emlékben lesz részünk, és bátran mesélhetjük majd a jövőben, hogy én ott voltam, azzal voltam, és örülök, hogy ezt az életet választottam."
Nem veszek, csak már megint! Akkor sem mondtam azt amit hittél, csak ugy látszik a fiatalos gondolkodásoddal elnézted! Nem mintha én nem lennék az a 20 évemmel...
Inkább annak örülnétek, hogy végre kicsit kijött a jó idő, január ellenére, s kicsit ki lehetett hozni a gépet, ami nem csak nekünk, hanem a terepes kollégáknak is kedvezet...
Szal ahelyett, hogy fikáznám egymást és háborognánk, inkább örüljünk egymásnak, hisz motorosok vagyunk, s tarcsunk össz, akár 10en éves, és még nem nőtt be a feje lágya, és szid mindenkit, akár már felnőtt motoros...
Ne fikázzuk egymást, inkább tartsunk össze. Legalább mi motorosok ne basztassuk egymást, basztat minket eleget más úgyis.
Na szal ez az én gépem, októberben sikerült hozzájutnom. Így festett szétszedés előtt, most a tél miatt darabokban van... és felújítás előtt. Szeretnék rá új kipuffot, idomokat valamilyen szinten rendberakni (módjáról még nem döntöttem), beállíttatom olyannal aki jobban ért hozzá nálam, és ha kell motorgenerál. Ha marad még pénzem, lánc és lánckerék csere, mert most nagyobb fogaskerék van hátul, így 125 körül leforogja magát, szal országúton nem túl ideális... bár eddig nagyrészt városban használtam, ott ponjó. És remélem tavasszal sikerül összehozni a gurulást a Győr környéki kollégákkal. Az tyó lenne naggyon.
Nyugodtabb estét, mint a tegnapi, én is gyúrok a holnapi vizsgára...
Üdv!
P.Z.