Nagyon tuti a gép
A cross vs nsr-hez: MOTOMIX december HONDA rs125r, 52LE és van vagy 70kg a masina, nem kicsit gyors. verseny motor, verseny motorral igy egal a lóerő
Vkinek olyannal volt már dolga, hogy NSR F-re tett valami féle túraplexit?? Vagy kapható iylen?
Mert igazság szerint oylan 110 fölött ugy érzem magam rajat mint a papírsárkány mikor röptetik.
Na most BMW F650CS volt már dolgom ahol is a túraplexi nélkül a melledre jött az össze menetszél, amint fel lett rá téve egy 17 centis plexi rögtön nyitott sisakkal lehetett rajta motorzni mert a asisak fölé terelte az összes levegőt!!! Uh azon nagyon észrevehető volt.
Nemtom ezzel a légellenállás dologgal hogy állnak az R-es kollégák?
Ja rendszám nélkül már volt igazoltatás is de mindent rendbe találtak . Nem szoltak érte semmit jogsi van, biztisítás be volt fizetve, vámpapír is van 50ccm-esként ja és plussz az ns50r felirat. Pedig hárman is kiszáltak a rendőrségi autoból amikor leintettek. A hengerre szerencsére nem néztek rá mert azon meg ott van a 124ccm.
Persze ahogy nézem te is rendszám nélkül és NSR 50 R felirattal tolod 4.be 120-szal, mi?
De jó neked. Én még a héten nem rakom össze, mert még van 4 vizsgám és nem szeretnék bukni.
Ma voltam kint mocizni nagyon jó volt . De nem sokat csak 25km raktam bele most. De várom már hogy melegebb legyen. Oda csavartam neki egy kicsit és 4-be 120-at ment kiváncsi leszek hogy milyen lesz a Polini hengerrel .
Hi! Ilyen jó időben motorozni kell, nem fikázni. A sógoromnak verseny cross motorja van, erősebb 45LE körül van. Jobban gyorsul, hangosabb de egy tankkal nem lehet messze menni, motorozáshoz kell vinni hátiba egy kanna anyagot. Össz műszer egy le állító gomb. kocsival néztük kb 120 a vége. Egy pálya motor 125ös sokkal gyorsabb, az NSR utcai motor NEM VERSENY! De aszfalton egy kis hegyi pálya és sehol nem lesz a cross, azt nem viszed úgy be kanyarba. Az vitázzon aki mindkettőn ült már. Nem egy helyre valók. Jó motorozást!
Hy all.
Sikerült szerezni Polini tuning szettet a mocira. Februárba tudjuk majd elkezdeni az átszerelést mert csak akkor lesz az Italmondo-ba tömítés szett hozzá . A henger 170ccm-es és az lenne a kérdésem hogy hanyas fúvókára kéne majd lecserélni a gyárit ? Van egy pár főfúvókám itthon csak nemtudom hogy hanyas lenne a megfelelő bele.
Hát figyu lehet hogy van... Nemtom. Azt sem tom, hogy maga a márka M3, de rá van írva, hogy M3. Nemtom autósötétítésben mennyire vagy otthon, de ott is M3 fóliával sötétítenek jobb helyeken. Jól tapad, nem szakad, és könnyen "ívesíthető". Pl. a világító centírsúly is azzal van felfogatva, időtállásról nincs tapasztalatom, annyit tudok, hogy egy ívet szarul ragasztottam fel és fél perc múlva már alig bírtam levakarni. Mindjárt dobok 1 linket ahol M3as matricát lehet rendelni.
Köszike!!
Véletlen nem tudod, hogy króm szinűben lehet e kapni?? Meg ebben vannak különböző vastagságokban is?? M3 az maga a márka név?? Tudom sok a kérdés
A cross vs nsr-hez: MOTOMIX december HONDA rs125r, 52LE és van vagy 70kg a masina, nem kicsit gyors. verseny motor, verseny motorral igy egal a lóerő