Köszi, rendes tőled, hogy megint segítesz. De már megrendeltem, holnap postázzák az új kupakot és akkor nem szarakodok ilyen tömítés-vagdosással...
Ha megérkezik, akkor beteszem, rákötöm a műszerfalat, aztán mondom, hogy mik a fejlemények... vagy forrni fog vagy sem...
Ha nem forr, akkor nyertünk! Ha forr, akkor meg szerelőmhöz viszem... (ma már felhívtam, hogy készüljön egy HF síkoltatására, meg HFT-t cserélni)!
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hozzátok!
Múlt héten vettem egy Honda NS250R típusú motort. Az egyik gyertya megadta magát, szeretnék hozzá venni, de sajnos semmilyen rendszerben nem találják, hogy milyen hőértékű kell bele. A motor '86-os. Hálás lennék ha tudnátok esetleg segíteni ebben.
Előre is köszi: András
No, a sapkának 2 szerepe van:
1, légmentesen zárja a rendszert, hogy a hótágulás által keletkező nyomás, illetve szívás a hűtő felé történjen
2, biztonsági szelepként működik, hogyha felforr a vized, "ne robbanjon a gőz"...
Namost, én az autómhoz csináltam ilyen tömítést. Először motorkerék belsővel próbálkoztam. hő hatására behullámosodott, teljesen alkalmatlan. Aztán apósom adott egy A5 méretű gumilapot. Elég vékony volt, 3 réteggel lett jó. Pálmatex ragasztó meg szépen összegyógyította, azt Sanyi... ];oDDD
Az tölti tele a tágulási tartályt, aki -10°C-ban feltölti felső szintig, aztán felmelegszik +80°C-ra. No, ekkor lép be a túlfolyó cső, a tágulási tartály tetején, és nem lesz tiszta fagyálló minden. ]:-)))
Erre ne vegyél mérget, a motorod messze nem etalon...
Az úszónyereg lényege, hogy a fékbetétek egyforma erővel, mindkét oldalról egyformán nyomják a tárcsát, így egyformán és egyenletesen kopjanak. Ha ez nem így van, akkor nyereg-csapokat kell pucolni, kenni, mert vagy az egyik (ferde, csavarodó kopás), vagy mindkettő (egyik betét jobban kopik) retek, ragad.
Ha ferdén kopottak, akkor mind1, milyen állapotban vannak a betétek, el kell dobni őket. Ha az egyik csak egy kicsivel kopottabb, akkor az még használható.
nem teljesen
az csak egy dolog hogy olaszoktál rakták össze meg van rajta néhány olasz cucc de attól a honda még japán
ennyi reővel a ford angol vagy német
az audi meg kínai és magyar
Jaja, ezért nem sikerült nekem sem rendesen... de sehol a neten nem találok ilyen U-profilú speckó tömítést... Zsandar, hol a p...csában van tömítés-szaküzlet?
Vagy valakinek nincs elfekvőben egy ilyen kupak?
Igen, azt akartam is mondani, hogy visszahajló(u profilú).Faterral tanakodtunk, hopgy ha szerencsénk van(nekem is elég tropa), akkorszabvány, és lehet kapni akár sapkát is kompletten), vagy legalább gumit.A mélyebben ülő szelephez tudsz könnyedén vágni.A tetején lévő gumi a para.
Na gyerekek... vágtam hozzá, de csak vastag gumi volt itthon, abból vékonyítottam, de ugyanúgy jön a víz a kupak alól... most már össze sem rakom, amíg nem lesz jó. De ez a gumigyűrű nem egyszerű, nézzétek meg hogyan van rögzítve a kupakhoz... holnap átviszem a szerelőmhöz, megnézzük van-e neki ilyen... ha nincs, akkor veszek egy új kupakot (amin faszák a tömítések), aztán ennyi...
pár napja leírtam, hogy alapvetően azért van, hogy akik folymatosanpower alatt nyektetik, azok se égesék le a powermotort, ha vletlenül mégis kinyitna a szelep.
OK, minden megvan, látom h a kupak kettős szeleppel rendelkezik(mintáltalában ugye ).Így megvan minden.Akkor fehér kollégának ezeket a szelepeket is kéne ellenőriznie.
Még jó, hogy van ilyen... ]:-/// Többe kerül, mint a motor, amivel oktatnak... ]:-///
Ha megérkezik, akkor beteszem, rákötöm a műszerfalat, aztán mondom, hogy mik a fejlemények... vagy forrni fog vagy sem...
Ha nem forr, akkor nyertünk! Ha forr, akkor meg szerelőmhöz viszem... (ma már felhívtam, hogy készüljön egy HF síkoltatására, meg HFT-t cserélni)!
Lenne egy kérdésem hozzátok!
Múlt héten vettem egy Honda NS250R típusú motort. Az egyik gyertya megadta magát, szeretnék hozzá venni, de sajnos semmilyen rendszerben nem találják, hogy milyen hőértékű kell bele. A motor '86-os. Hálás lennék ha tudnátok esetleg segíteni ebben.
Előre is köszi: András
1, légmentesen zárja a rendszert, hogy a hótágulás által keletkező nyomás, illetve szívás a ___tágulási tartály___ felé történjen
1, légmentesen zárja a rendszert, hogy a hótágulás által keletkező nyomás, illetve szívás a hűtő felé történjen
2, biztonsági szelepként működik, hogyha felforr a vized, "ne robbanjon a gőz"...
Namost, én az autómhoz csináltam ilyen tömítést. Először motorkerék belsővel próbálkoztam. hő hatására behullámosodott, teljesen alkalmatlan. Aztán apósom adott egy A5 méretű gumilapot. Elég vékony volt, 3 réteggel lett jó. Pálmatex ragasztó meg szépen összegyógyította, azt Sanyi... ];oDDD
Az tölti tele a tágulási tartályt, aki -10°C-ban feltölti felső szintig, aztán felmelegszik +80°C-ra. No, ekkor lép be a túlfolyó cső, a tágulási tartály tetején, és nem lesz tiszta fagyálló minden. ]:-)))
Az úszónyereg lényege, hogy a fékbetétek egyforma erővel, mindkét oldalról egyformán nyomják a tárcsát, így egyformán és egyenletesen kopjanak. Ha ez nem így van, akkor nyereg-csapokat kell pucolni, kenni, mert vagy az egyik (ferde, csavarodó kopás), vagy mindkettő (egyik betét jobban kopik) retek, ragad.
Ha ferdén kopottak, akkor mind1, milyen állapotban vannak a betétek, el kell dobni őket. Ha az egyik csak egy kicsivel kopottabb, akkor az még használható.
Én így tudom, így tanultam, tapasztaltam. ]:-)))
Különben is nagyot tudok áám ugrani
Holnapután itt van, kipróbálom és akkor meglátjuk! Yeah!
az csak egy dolog hogy olaszoktál rakták össze meg van rajta néhány olasz cucc de attól a honda még japán
ennyi reővel a ford angol vagy német
az audi meg kínai és magyar
Vagy valakinek nincs elfekvőben egy ilyen kupak?