Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerinted vannak olyan emberek, akiknek ennyi felesleges pénze van, hogy erre áldozzák?
http://safety-hungary.hu/hu/29

Még jó, hogy van ilyen... ]:-/// Többe kerül, mint a motor, amivel oktatnak... ]:-///
Köszi, rendes tőled, hogy megint segítesz. De már megrendeltem, holnap postázzák az új kupakot és akkor nem szarakodok ilyen tömítés-vagdosással...
Ha megérkezik, akkor beteszem, rákötöm a műszerfalat, aztán mondom, hogy mik a fejlemények... vagy forrni fog vagy sem...
Ha nem forr, akkor nyertünk! Ha forr, akkor meg szerelőmhöz viszem... (ma már felhívtam, hogy készüljön egy HF síkoltatására, meg HFT-t cserélni)!
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hozzátok!
Múlt héten vettem egy Honda NS250R típusú motort. Az egyik gyertya megadta magát, szeretnék hozzá venni, de sajnos semmilyen rendszerben nem találják, hogy milyen hőértékű kell bele. A motor '86-os. Hálás lennék ha tudnátok esetleg segíteni ebben.
Előre is köszi: András
Bocs, elírtam:
1, légmentesen zárja a rendszert, hogy a hótágulás által keletkező nyomás, illetve szívás a ___tágulási tartály___ felé történjen
No, a sapkának 2 szerepe van:
1, légmentesen zárja a rendszert, hogy a hótágulás által keletkező nyomás, illetve szívás a hűtő felé történjen
2, biztonsági szelepként működik, hogyha felforr a vized, "ne robbanjon a gőz"...

Namost, én az autómhoz csináltam ilyen tömítést. Először motorkerék belsővel próbálkoztam. hő hatására behullámosodott, teljesen alkalmatlan. Aztán apósom adott egy A5 méretű gumilapot. Elég vékony volt, 3 réteggel lett jó. Pálmatex ragasztó meg szépen összegyógyította, azt Sanyi... ];oDDD

Az tölti tele a tágulási tartályt, aki -10°C-ban feltölti felső szintig, aztán felmelegszik +80°C-ra. No, ekkor lép be a túlfolyó cső, a tágulási tartály tetején, és nem lesz tiszta fagyálló minden. ]:-)))
A vélemények megoszlanak. Nem egy embertől hallottam már ezt, persze először szinte mindenki rávágja, hogy az NSR japán. Csak 1 példa...
Láttalak, hogy mekkora alattad az NSR. Biztos, hogy tudsz ekkorát...? ],oDDD
Erre ne vegyél mérget, a motorod messze nem etalon...
Az úszónyereg lényege, hogy a fékbetétek egyforma erővel, mindkét oldalról egyformán nyomják a tárcsát, így egyformán és egyenletesen kopjanak. Ha ez nem így van, akkor nyereg-csapokat kell pucolni, kenni, mert vagy az egyik (ferde, csavarodó kopás), vagy mindkettő (egyik betét jobban kopik) retek, ragad.
Ha ferdén kopottak, akkor mind1, milyen állapotban vannak a betétek, el kell dobni őket. Ha az egyik csak egy kicsivel kopottabb, akkor az még használható.

Én így tudom, így tanultam, tapasztaltam. ]:-)))
Pontosan így gondoltam
Különben is nagyot tudok áám ugrani
És ne mozduljak, míg hozod a létrát, felmászol rajta, és átharapod a torkom? Így gondolod valahogy? ];oDDD
Na, már meg is rendeltem a komplett kupakot, fasza tömítésekkel...
Holnapután itt van, kipróbálom és akkor meglátjuk! Yeah!
Na ne kötözködj mert nagyon harcias tudok ám lenni
nem teljesen
az csak egy dolog hogy olaszoktál rakták össze meg van rajta néhány olasz cucc de attól a honda még japán
ennyi reővel a ford angol vagy német
az audi meg kínai és magyar
Nem értem mit akarsz ezzel mondani...? Nincs igazam...?
akkor ennyi erővel az összes cbr, vfr, varadero és többi tipus is olasz
Szeva'! Ki kell, hogy ábrándítsalak, de az NSR az olasz. Ahogy a CRM és társai is... De szerintem ezek a legjobb motorok, ajánlom mind2t!
Jaja, ezért nem sikerült nekem sem rendesen... de sehol a neten nem találok ilyen U-profilú speckó tömítést... Zsandar, hol a p...csában van tömítés-szaküzlet?
Vagy valakinek nincs elfekvőben egy ilyen kupak?
Ja igen!Tömítés meg ne sérüljön a vízpumpánál.....drága mulatság
Most viszont menés van, este jelentkezem.
Igen, azt akartam is mondani, hogy visszahajló(u profilú).Faterral tanakodtunk, hopgy ha szerencsénk van(nekem is elég tropa), akkorszabvány, és lehet kapni akár sapkát is kompletten), vagy legalább gumit.A mélyebben ülő szelephez tudsz könnyedén vágni.A tetején lévő gumi a para.
Ki kell szedni, és megpucolni a fészkével együtt.
Na gyerekek... vágtam hozzá, de csak vastag gumi volt itthon, abból vékonyítottam, de ugyanúgy jön a víz a kupak alól... most már össze sem rakom, amíg nem lesz jó. De ez a gumigyűrű nem egyszerű, nézzétek meg hogyan van rögzítve a kupakhoz... holnap átviszem a szerelőmhöz, megnézzük van-e neki ilyen... ha nincs, akkor veszek egy új kupakot (amin faszák a tömítések), aztán ennyi...
pár napja leírtam, hogy alapvetően azért van, hogy akik folymatosanpower alatt nyektetik, azok se égesék le a powermotort, ha vletlenül mégis kinyitna a szelep.
OK, minden megvan, látom h a kupak kettős szeleppel rendelkezik(mintáltalában ugye ).Így megvan minden.Akkor fehér kollégának ezeket a szelepeket is kéne ellenőriznie.