Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HÁJ!

Légyszi linkelj egy képet, h mit beleztél ki a hűtő rendszerből.
Amikor közölted, hogy a sapkán át kifolyt egy jó adag víz, akkor mondtam, hogy ez lesz. Próbáld ki mérőedénnyel légyszi, hogy mennyit tudsz utántölteni a sapkán keresztül.
Én úgy gondolom, a sapka utáni tágulási csö-csatlakozó dugult el, így melegedéskor durván kinyomja a vizet, aztán nincs mit visszaszívnia.

Fehér füst azóta nincs, igaz?
Várom, hogy hány dl....
De miért írták akkor oda, hogy km/h?
Merthogy mi van akkor, ha ez nem a saját órája, s azon a km-óra spirál fordulaton, teljesen hülye értékeket mutat. Nem, nem, ez az óra nem mérföldes, nem hozzá való, bár ettől még mérhet jól, egy sokkal kisebb motorban... ]:-)))
A vastagabbik neked a tankon belül hogy folytatódik?
Hello

http://vateraauto.hu/hirdetes/... ennek az nsr nek a blokkja ugyanolyan mint a 1991 eseé? csak mert egy 1991 es blokkot kéne felujytani és egyszerübb egy ilyennel hozzájutni az alaktrészekhez meg még aválto karbi meg ilyenek is kellenének de az már cska plusz), a lényeg h henger dugo főtengely stb az uyganaz?
Szia!
Leszedtem a vízpumpa-ház fedelét... aforog az a szar amikor jár a motor, teljesen jó... viszont még csak nem is csöpög belőle a víz... ezáltal a hűtőbe sem tud továbbmenni a víz... akkor valahol dugul a rendszerem ezek szerint ugye? Következő lépés? Szedjem szét a csöveket és nézzem meg hol akad el a wasser?
nekem lyukas mind a kettő meg a vastagabbik se olyan "kókány" mint a tied a képen
De neked van rákötve valami az egyikre, mert a vékonyabb az "levegőztető" a tanksapka alá megy az stimm, a másik csonkolt neked is?
Bazdmeg Testvér, nem erről beszéltem? "Mondok", hogy forrni fog... Olvass vissza, egyszer már leírtam mi lesz, arra reagáltad, hogy "baszom beléd az ideget"... ];oDDD

De kérlek ne verd szét, könnyen megmenthető a vasad... ]:-)))
Termosztát kuka, nincs a helyén semmi... de eddig is így használtam és nem volt ilyen probléma... akkor kezdett el forrni a víz, amikor múltkor rátöltöttem a tágulási tartályban is a fagyállóra... azelőtt semmi gond nem volt vele...
hol van a termosztát? mivel oldottad meg a hiányát?
A termosztát lett kivéve, mert szar volt.
A termosztátnak elektromos vagy mechanikus a vezérlése? Te tul képen mit tavolitottál el?Mert ha csak lehúztad a csatlakozót, akkor zárva maradt.vagy kibelezted?
Vezérlés?
amíg nem látod a saját szemeddel, addig semmi sem biztos. .Legyél erõs, de sztem megint le kéne engedni, és megnézni szemmel a vízpumpa kereket.Mivel nincs termosztát, gyanús lehet h nem kering.Vagy csak vezérlés nincs?
andi megnéztem nekemis van ott 2 cső
Na megvolt... eddig járattam alapjáraton, meg 10-15 mp-ig magas fordulaton, de semmi... A vízpumpa ház meleg, az onnan a hűtő felé menő cső csak a kipuff miatt langyos, a hűtő meg hideg (illetve az alja kipuff miatt langyos)... akkor ezek szerint vízpumpa gyanús?
Köszönöm, megnézem! Bár ha csak alapjáraton jár a motor, akkor nem csinálja... menet közben van a baj...
Akkor ráindítok és megnézem, hátha okosabb leszek!
Köszönöm a segítséget!
hello

van párban első lábtartó konzollal fékpedállal, hátsó konbzolból csak a balos van meg
Szerintem az előző tulajai közül valaki gyártott hozzá egy számlapot! Így azt ír rá amit akar, olyan strigulázással amilyennel akarja, tuti, hogy a 125/50 miatt csinálták...
Szia! én szerintem össze lehet azt nyomni, mindíg.Vagy ez annyira zárt rendszer lenne. h nagy nyomás van benne? De hát az autón is össze lehet nyomni.Szerintem vízpumpát ellenőrizd.Azt nem tudom hogy lehwtnw, de ha leszeded a fedelet és ráindítassz, biztosan kibír 1-2 mp-et hogy lásd:forog-e.
HA van benne víz akkor is össze tudod nyomni, mert nincs nyomás alatt.
Meg kellene állapítanod, hogy z egész vizet felforralja e, vagy csak a hengerben és közvetlen környezetében.

Értelemszerűen, ha az eészet forralja, akkor keringés van, csak valami túlmelegíti a vizet, rendszerint ez a kupugáz szok lenni ha a fej tömításe xar.

HA vizsont a hengerben és környezetében forr a víz, de a hűtő relatíve hideg-táhát, hogy abban nem forr a víz, akkor nincs keringés.
yilvűn iylenkor a hűtő kézzel tapizva irreálsan hidegebb annál mintsem abban valami 100 fokos legyen.

Az első esetben, amikor meg az egész víz forr, akkor a hűtő is k meleg.

HA kerongés nincs, az lehet(ne:) termosztát vagy dugulás, illetve meg kell nézni, hogy járó motornál tekeri e egyáltalán a keringetőlapátot.
MIntha a lapát meásik felén egy műnyagfogaskerékre emlékeznék, ami akár el is tud törni.
Annyi fejlemény van, hogy megnyomogattam a csöveket (gondoltam, ha van benne víz, akkor nem tudom összenyomni)... a vízpumpától a hűtőig menő csőben semmi... simán összenyomtam. Van valami ötletetek? Szétszedjem az egész rendszert vagy elég lenne a vízpumpánál szétkapni... lehet, hogy beszart a pumpa?
Bocs előre is, ha későn válaszolok majd, de közben a feleségem kertjét kell építenem... Viszont köszönöm előre a jtanácsokat!
"Gery: van úgy, hogy teljesen lemerült aksinál, a toláskor termelt energiát benyeli az aksi, így marha sokat kell tolnod, míg kicsit feltöltődik, mert addig nincs annyi energia a vasban, hogy szikrát adjon. "

ez mondjuk így van nagyjából akkumulátoros gyújtásnál.
Amilyen nsr-rel én találkoztam, annak meg nem akkumulátros gyújtása volt:)

akár ki is veheted az akkut, gyújtás szempontból indifferens.