Lehet, hogy igazad van, de szívesen csinálnék egy tesztet, hogyha pl. 6V-ra merült egy aksi (és nagyon döglött), akkor felvesz-e annyit a töltésből, hogy 12V alatt marad a feszültség a rendszerben, tolás közben, és hogy ezzel a feszültséggel ad-e szikrát az elektronika. Mert (igaz autónál) találkoztam ezzel. ]:-)
Szerintem ott van a hiba, és ennyi a hiba mindössze. 1,1l-ből 5-6dl az mond valamit szerintem...
Csak egy tömítés kell, ha a tágulási tartály felé átjárható a cső. Azt megnézted? (tágulási tartály felöli végébe fúj bele!)
Reméljük (én hiszem), hogy ennyire egyszerűen és olcsón javítható... ]:-)))
A fogyasztás nem nagyon érdekel... de nem fog sokkal többet zabálni, hidd el.. októberben mikor jártam vele, akkor 3,5 - 4 L volt az átlag az egy hónap alatt, és már akkor sem volt benne....
A fogyasztás nem nagyon érdekel... de nem fog sokkal többet zabálni, hidd el.. októberben mikor jártam vele, akkor 3,5 - 4 L volt az átlag az egy hónap alatt, és már akkor sem volt benne....
ha nincs papirja használni biztos nem használnám, de ez a dolog még elég kevés eséllyel fut mert 2 motort elkella dnom meg utána megvennem az nsrt amihez majd kell az alaktrész illetve egy kérdés nsr 50 be jo a 125 nek a 6 os váltoja? csak mert az 50 es egy ac-08 as német piacos fojtott és 4 sebis.
Nem én szedtem ki Cimbora, hanem a szerelőm... én akkor is szét akartam verni... :)
Csak a termosztát hiányzik... de ha belegindolsz, nem is kell bele... :)
Vedd meg az enyémet, úgyis tele van a f...szom a szétszedéssel, meg az összerakással... :)
Kell bele egy tömítőgyűrű a hűtővíz-beöntő nyílás kupakjába és már fasza is...
Most fejeztem be a legozást... Megpróbálok sorban reagálni azoknak, akik nekem írtak:
Zsandar, szétszedtem az egész vízrendszert... tökéletesen átfolyik mindenhol a víz, abszolút semmi dugulás sehol... leszedtem a vízpumpa-ház fedelét, ráindítottam, tökéletesen pörög a propeller...
Az egyik cső (a beöntőnyílástól megy a hűtő felső részébe) a beöntőnyílás felőli végénél szét olt repedve (elöregedett az anyag). Ezt visszavágtam, összeraktam... Feltöltöttem a rendszert, hülyeséget nem akarok írni, de kb 5-6 dl fagyálló ment bele. Kicsit járattam, egy keveset utántöltöttem... Most már a hűtő is szépen melegszik... Viszont mikor összeraktam a motort és újra beindítottam, akkor megint csöpögött... a beöntőnyílás kupakján keresztül jön a víz, szerintem szétment a tömítőgyűrű, de már nincs lelkierőm megint szétszedni... Valamikor kicserélem, és ha akkor is melegszik, akkor feladom... hát ennyi volt a mai nap...
köszi de megprobálok egy 50es ként ahsznált motort venni olcson hogy sok alkatrészem legyen illetve a váltot ami nem kell átrakjam egy másikba meg a féket meg stb ket
Mi mentünk egy nap csoportosan 7 órát simsonnal, a megtett táv 190 valahány kilométer volt 3megállással, de közel sem mi vagyunk a simsonnal egynap alatt megtett kilométerek tekintetében a csúcstartók.
Pár éve ismerőseim akik többször megjárták erdélyt simsonnal (széria s50 elecronic 1976) egy seggel hazajöttek Marosvásárhelyről.
An egy nap alatt megtett rekord valami 600 kilométer simsonnal.
Tudom is ki tartja:)
Ez a pöfögős érzést a Simsonon éreztem.Meg mondjuk a 8 szelepes astrában.Van benne valami jó érzés, amikor csak mész, és duruzsol alattad a gép(a vinnyogás idegesítő egy idő után).A jászságba is mentem Simsonnal, az mondjuk annyira nem volt élménydús, de legalább eltartott másfél órát .Jók ezek a régi dögök, ezeknek feelingje van
Mai délutánom:
Első kerék közel felnin. Lemos, bő "szappanos" vízzel belocsol. Ahogy sejtettem, a szelep ereszt, nem is kicsit. De sehol nem találok egy régi szelepsapkát, ami még fémből volt, és a tetején volt szelepkiszedő kütyü. A fene, most ugrott be, az IZS kerekein még ilyen van. Megyek is érte... De jó az öreg vas a háznál! Most lesz májusban 37 éves... ]:-)))
U.i.: aki még egyszer bedob olyat (direkt nem is keresem vissza ki volt), hogy neked ilyen, olyan, 80ccm-is, stb. géped van/volt, te kussolj, az számíthat egy kurva nagy atyai lebaszásra. Nekem egy halom motorom volt, volt év, mikor 80-100ekm-t is motoroztam, és többnyire 250-400-asokat használtam futárkodni, mert azok voltak a gyenge, pici, olcsó gépek, de soha senki nem hallott még fikázást tőlem azzal, hogy "neked csak egy ilyen szar kis XX-ed van". Vajon miért? Mert én is kezdtem valahol, és nem felejtettem még el.
Voltak Kolozsvári haverjaim, akik képesek voltak 8 órát pöfögni pedálos robogókkal Gyergyószentmiklósra, mert a "nagyvassal" nem lett volna kihívás az a ~300km, de így... Van ilyen is... ]:-DDD
És az IZS-em 350ccm 255kg (tonnára dolgozták fel az acélt, így 100kg-al nehezebb, mint kellene, a váz szinte tömör), 3,7Le, olyan 100-110-et mehet, de baromi nagy élmény 70-el utazni vele, én imádom a dögöt... ]:-)))
Csak egy tömítés kell, ha a tágulási tartály felé átjárható a cső. Azt megnézted? (tágulási tartály felöli végébe fúj bele!)
Reméljük (én hiszem), hogy ennyire egyszerűen és olcsón javítható... ]:-)))
1 óra múlva jövök...
Csak a termosztát hiányzik... de ha belegindolsz, nem is kell bele... :)
Alkatrésznek akarod vagy használni?
Kell bele egy tömítőgyűrű a hűtővíz-beöntő nyílás kupakjába és már fasza is...
Zsandar, szétszedtem az egész vízrendszert... tökéletesen átfolyik mindenhol a víz, abszolút semmi dugulás sehol... leszedtem a vízpumpa-ház fedelét, ráindítottam, tökéletesen pörög a propeller...
Az egyik cső (a beöntőnyílástól megy a hűtő felső részébe) a beöntőnyílás felőli végénél szét olt repedve (elöregedett az anyag). Ezt visszavágtam, összeraktam... Feltöltöttem a rendszert, hülyeséget nem akarok írni, de kb 5-6 dl fagyálló ment bele. Kicsit járattam, egy keveset utántöltöttem... Most már a hűtő is szépen melegszik... Viszont mikor összeraktam a motort és újra beindítottam, akkor megint csöpögött... a beöntőnyílás kupakján keresztül jön a víz, szerintem szétment a tömítőgyűrű, de már nincs lelkierőm megint szétszedni... Valamikor kicserélem, és ha akkor is melegszik, akkor feladom... hát ennyi volt a mai nap...
Pár éve ismerőseim akik többször megjárták erdélyt simsonnal (széria s50 elecronic 1976) egy seggel hazajöttek Marosvásárhelyről.
An egy nap alatt megtett rekord valami 600 kilométer simsonnal.
Tudom is ki tartja:)
Első kerék közel felnin. Lemos, bő "szappanos" vízzel belocsol. Ahogy sejtettem, a szelep ereszt, nem is kicsit. De sehol nem találok egy régi szelepsapkát, ami még fémből volt, és a tetején volt szelepkiszedő kütyü. A fene, most ugrott be, az IZS kerekein még ilyen van. Megyek is érte... De jó az öreg vas a háznál! Most lesz májusban 37 éves... ]:-)))
U.i.: aki még egyszer bedob olyat (direkt nem is keresem vissza ki volt), hogy neked ilyen, olyan, 80ccm-is, stb. géped van/volt, te kussolj, az számíthat egy kurva nagy atyai lebaszásra. Nekem egy halom motorom volt, volt év, mikor 80-100ekm-t is motoroztam, és többnyire 250-400-asokat használtam futárkodni, mert azok voltak a gyenge, pici, olcsó gépek, de soha senki nem hallott még fikázást tőlem azzal, hogy "neked csak egy ilyen szar kis XX-ed van". Vajon miért? Mert én is kezdtem valahol, és nem felejtettem még el.
Voltak Kolozsvári haverjaim, akik képesek voltak 8 órát pöfögni pedálos robogókkal Gyergyószentmiklósra, mert a "nagyvassal" nem lett volna kihívás az a ~300km, de így... Van ilyen is... ]:-DDD
És az IZS-em 350ccm 255kg (tonnára dolgozták fel az acélt, így 100kg-al nehezebb, mint kellene, a váz szinte tömör), 3,7Le, olyan 100-110-et mehet, de baromi nagy élmény 70-el utazni vele, én imádom a dögöt... ]:-)))
De eehet az is, amit Zsandár kolléga mond.