Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a piros-"fehér"(?) ruhás vagy Te?
De jó neked, h még egy órára is le tudsz feküdni.Nekem nem megy.Ahhoz 15 perc alatt kéne elaludnom.
Lehet, hogy igazad van, de szívesen csinálnék egy tesztet, hogyha pl. 6V-ra merült egy aksi (és nagyon döglött), akkor felvesz-e annyit a töltésből, hogy 12V alatt marad a feszültség a rendszerben, tolás közben, és hogy ezzel a feszültséggel ad-e szikrát az elektronika. Mert (igaz autónál) találkoztam ezzel. ]:-)
Szerintem ott van a hiba, és ennyi a hiba mindössze. 1,1l-ből 5-6dl az mond valamit szerintem...
Csak egy tömítés kell, ha a tágulási tartály felé átjárható a cső. Azt megnézted? (tágulási tartály felöli végébe fúj bele!)

Reméljük (én hiszem), hogy ennyire egyszerűen és olcsón javítható... ]:-)))
Na egy kicsit lepihenek, mert nagyon lefáradt az agyam... hulla vagyok...
1 óra múlva jövök...
Viszont a bemelegedés miatt mindenképen meghálálná.
A fogyasztás nem nagyon érdekel... de nem fog sokkal többet zabálni, hidd el.. októberben mikor jártam vele, akkor 3,5 - 4 L volt az átlag az egy hónap alatt, és már akkor sem volt benne....
A fogyasztás nem nagyon érdekel... de nem fog sokkal többet zabálni, hidd el.. októberben mikor jártam vele, akkor 3,5 - 4 L volt az átlag az egy hónap alatt, és már akkor sem volt benne....
a fogyasztás miatt nen ártana bele. ..na meg persze a rendes bemelegedés miatt
vagy az enyém is emgveheted
ha nincs papirja használni biztos nem használnám, de ez a dolog még elég kevés eséllyel fut mert 2 motort elkella dnom meg utána megvennem az nsrt amihez majd kell az alaktrész illetve egy kérdés nsr 50 be jo a 125 nek a 6 os váltoja? csak mert az 50 es egy ac-08 as német piacos fojtott és 4 sebis.
Nem én szedtem ki Cimbora, hanem a szerelőm... én akkor is szét akartam verni... :)
Csak a termosztát hiányzik... de ha belegindolsz, nem is kell bele... :)
Na látod, én addig össze sem rakom amíg mincs kész.légyszi egy bekarikazott képet csinálj a manual-ból, h mit iktattál ki.
Komolyan érdekel? :)
Alkatrésznek akarod vagy használni?
mennyi?:)
Vedd meg az enyémet, úgyis tele van a f...szom a szétszedéssel, meg az összerakással... :)
Kell bele egy tömítőgyűrű a hűtővíz-beöntő nyílás kupakjába és már fasza is...
Egy kép az elöregedett csőről:
Most fejeztem be a legozást... Megpróbálok sorban reagálni azoknak, akik nekem írtak:
Zsandar, szétszedtem az egész vízrendszert... tökéletesen átfolyik mindenhol a víz, abszolút semmi dugulás sehol... leszedtem a vízpumpa-ház fedelét, ráindítottam, tökéletesen pörög a propeller...
Az egyik cső (a beöntőnyílástól megy a hűtő felső részébe) a beöntőnyílás felőli végénél szét olt repedve (elöregedett az anyag). Ezt visszavágtam, összeraktam... Feltöltöttem a rendszert, hülyeséget nem akarok írni, de kb 5-6 dl fagyálló ment bele. Kicsit járattam, egy keveset utántöltöttem... Most már a hűtő is szépen melegszik... Viszont mikor összeraktam a motort és újra beindítottam, akkor megint csöpögött... a beöntőnyílás kupakján keresztül jön a víz, szerintem szétment a tömítőgyűrű, de már nincs lelkierőm megint szétszedni... Valamikor kicserélem, és ha akkor is melegszik, akkor feladom... hát ennyi volt a mai nap...
köszi de megprobálok egy 50es ként ahsznált motort venni olcson hogy sok alkatrészem legyen illetve a váltot ami nem kell átrakjam egy másikba meg a féket meg stb ket
ennek nem ugyanaz, viszont nekem vannak hozzá cuccok jó árban ha érdekel. Blokkból henger dugó nincs, azon kívül mindenem van szinte.
Mi mentünk egy nap csoportosan 7 órát simsonnal, a megtett táv 190 valahány kilométer volt 3megállással, de közel sem mi vagyunk a simsonnal egynap alatt megtett kilométerek tekintetében a csúcstartók.

Pár éve ismerőseim akik többször megjárták erdélyt simsonnal (széria s50 elecronic 1976) egy seggel hazajöttek Marosvásárhelyről.

An egy nap alatt megtett rekord valami 600 kilométer simsonnal.
Tudom is ki tartja:)
hát énazért aztis tudnám élvezni ha egy 600as vagy egy 1000es sportgép pöfögne alattam
Ez a pöfögős érzést a Simsonon éreztem.Meg mondjuk a 8 szelepes astrában.Van benne valami jó érzés, amikor csak mész, és duruzsol alattad a gép(a vinnyogás idegesítő egy idő után).A jászságba is mentem Simsonnal, az mondjuk annyira nem volt élménydús, de legalább eltartott másfél órát .Jók ezek a régi dögök, ezeknek feelingje van
Mai délutánom:
Első kerék közel felnin. Lemos, bő "szappanos" vízzel belocsol. Ahogy sejtettem, a szelep ereszt, nem is kicsit. De sehol nem találok egy régi szelepsapkát, ami még fémből volt, és a tetején volt szelepkiszedő kütyü. A fene, most ugrott be, az IZS kerekein még ilyen van. Megyek is érte... De jó az öreg vas a háznál! Most lesz májusban 37 éves... ]:-)))

U.i.: aki még egyszer bedob olyat (direkt nem is keresem vissza ki volt), hogy neked ilyen, olyan, 80ccm-is, stb. géped van/volt, te kussolj, az számíthat egy kurva nagy atyai lebaszásra. Nekem egy halom motorom volt, volt év, mikor 80-100ekm-t is motoroztam, és többnyire 250-400-asokat használtam futárkodni, mert azok voltak a gyenge, pici, olcsó gépek, de soha senki nem hallott még fikázást tőlem azzal, hogy "neked csak egy ilyen szar kis XX-ed van". Vajon miért? Mert én is kezdtem valahol, és nem felejtettem még el.
Voltak Kolozsvári haverjaim, akik képesek voltak 8 órát pöfögni pedálos robogókkal Gyergyószentmiklósra, mert a "nagyvassal" nem lett volna kihívás az a ~300km, de így... Van ilyen is... ]:-DDD
És az IZS-em 350ccm 255kg (tonnára dolgozták fel az acélt, így 100kg-al nehezebb, mint kellene, a váz szinte tömör), 3,7Le, olyan 100-110-et mehet, de baromi nagy élmény 70-el utazni vele, én imádom a dögöt... ]:-)))
Ha a pumpa után is van víz, akkor, nem viszi a lapátkerék.
De eehet az is, amit Zsandár kolléga mond.