Szia! De jó, hogy végre itt vagy, már hiányoltunk hétvégén!
Minden rendben ment? Én megint ezzel a qrva hűtővízzel baszakodok... tegnap kivittem a motort húzni egy kicsit, tök fasza volt... aztán mikor félreálltam, hogy megforduljak, akkor forrt a víz (fasza bárányfelhő volt körülöttem)... nincs erőm leszedni az idomokat, meg szétszedni a hűtőrendszert, megnézni, hogy átfolyik-e mindenhol a víz,stb...
Sziasztok, ismét itt, egy kemény-, hajtós-, fárasztó 7vége után, egy maréknyi lehajtott-, lestrapált-, ledarált 2x évessel a hátam mögött. Cukkoltam is őket rendesen, hogy azért bírom ennyivel jobban, mert én már 40 múltam... ];oDDDD Szóval erősödtek rendesen, szerintem most meg sírdogálnak az izomláztól.
No, eddig a 660-asig olvastam a kommenteket, és nézve a termést, olyan érzésem támadt, hogy megint rossz oldalon vettétek be a hashajtót, és a szátokon jött ki... ];oDDDD (szófosásnak hívják). De abban is van valami, hogy ez egy ilyen fórum, ezt így szeretjük.
Szóval valahol a kettő között lehet az igazság a középúton. Nagyon sok a "semmit nem mondok, csak unom magam" hozzászólás sajnos. Mert persze, hogy megbeszéljük kivel mi van, ezzel semmi probléma, de lehetne, hogy kicsit tömörebbek legyünk, és ne 2 óra legyen végigolvasni? És tudjátok, kötekedek, kekeckedek, bántani viszont senkit nem akarok. ]:-)))))
Gery: van úgy, hogy teljesen lemerült aksinál, a toláskor termelt energiát benyeli az aksi, így marha sokat kell tolnod, míg kicsit feltöltődik, mert addig nincs annyi energia a vasban, hogy szikrát adjon. (csak a lényegre szorítkozva) Vannak elektronikák, melyek bizonyos feszültség alatt le is tiltanak. Hogy töltötted fel?
Porlasztó: az olajozást szabályozza gázra, lehet, hogy fordulatszámra is, de a szivató CSAK + benzint ad, olajat nem, így olaj szempontból szegényebb lesz a keverék, így nem egészséges.
2T lélektan: a szívató csak indításra szolgál, így néhány mp múlva illik visszatolni. Ha igényli, érzéssel (mint azt korábban egyszer írtam részletesen) ré lehet egy vékony szívatóval segíteni, de ez sem lehet fél percnél több. Ha mégis, akkor alapjárati keverék csavar... (erről is írtam, a lebegős vissza-esés alapjáratra)
Mivel a kenést a karbin keresztül kapja, a benzinnel, így nagyon gyilkolós a motor-fék mindennemű használata, mert akkor kenés szinte nem jut a hengerbe. Persze, ez is csak nagy vonalakban, Emzoli, ha karja kifejti, mi és miért, a lényeg, hogy nem illik... a gurulsz, akkor kuplung, és fék... Főképpen, ha valaki leköti az olajozást, és helyette keverékkel jár.
UBC-565 ISMERŐS VALAKINEK?
Olvasom tovább később, de nagyon sok idő ez így...
Sziasztok!
Bocs... de kicsit hosszúra és csúnyára sikeredett a tegnap este meg az éjjel, úgyhogy mostanra vagyok nagyjából képben.
Szóval Gery... víz van benne... :)
Tanácsokat várok, mit szedjek le, mivel kezdjem... de f...szságot ne írjatok, mert aki megszopat engem meg az NSR-emet, azt kettétöröm!
Hello! Gyors találtam goglival egy kapcsolási rajz-ot. Innen tudsz letölteni manualt, itt mindent megtalálsz az NSR-hez.
Továbbá nekem vannak alkatrészeim, lábtartók most pont nincsenek, max. bal hátsó konzolom van és egy jobb első konzol. Fékpedálom az van, 1500-be oda tudom adni. Ha érdekel írj emailt: honda4022@gmail.com
azt énis tudom hogy nem gyári sőt 1 lap van bevágva mert látszik a km spirálnál ahol mutatja a km-t ott kicsit gányul van bevágva a széle szal tuti nem gyári
ugy emlékszem hogy velem ez még nem volt kitárgyalva max a régi tulajjal (rongyember) mellesleg a km/h csak dísznek van ott LE LETT MÉRVE KOCSIKÁVAL 40-et mutatott és 60al ment a gépjármű de tudod mit nem veszekszem legyen igazad
Igen, ebből nem volt mérföldes, mert azok jobbkormányosak .De az a Km/h valóban nem hülyeségnek van ott .Tényleg kicserélhették.Nem ügy.Így majd tudsz hivatkozni a rendőrnek, h rossz a radar, mert neked az életben nem ment még 100 fölé
Minden rendben ment? Én megint ezzel a qrva hűtővízzel baszakodok... tegnap kivittem a motort húzni egy kicsit, tök fasza volt... aztán mikor félreálltam, hogy megforduljak, akkor forrt a víz (fasza bárányfelhő volt körülöttem)... nincs erőm leszedni az idomokat, meg szétszedni a hűtőrendszert, megnézni, hogy átfolyik-e mindenhol a víz,stb...