Jaj, meg amikor télen kellett super-expressz szerződést vinnem Jugoszláviába. Hazafelé megfogtam a ködben egy derékszögű kanyart, jeges úton. előrecsúsztam a tankra, és a vasalt enduro csizma együtt érkezett a kerékkel. Szerencsére öreg, ócska kapu volt, de a paraszt nagyon mérges. De egy kis szentségelésnél több nem történt... ]:-)))
Szeretm a ködöt, mindig vicces dolgok ugranak a motor elé belőle... ];oDDD
No látod, ezt nem tudtam, nem is gondoltam volna, kész vagyok mindig tanulni a tapasztaltabbtól.
Akkor viszont tolásra indulnia kellett volna, lemerült aksival is? ];oD
Szerintem nálam is az lesz... az előző NSR-nél is az volt... hengerfej síkoltatás, meg hft csere... remélem csak ennyi lesz... holnap viszem át a szerelőmhöz... ehhez én már kevés vagyok...
Most is lelégtelenítettem, ugyanúgy, mint előtte... járó motornál, amíg jöttek a levegőbuborékok, addig töltöttem utána... aztán mikor már nem buborékolt, akkor tettem rá a kupakot... de miért nem mértem le?!?!?!?... Megvan, azért, mert tele olt vele már a f...szom... :)
Neked most össze van rakva vagy nem? Nincs kedved megmérni a tömítőgyűrűt? :)
NA, ha van keringés, akkor tovább kell menni, és igen, akkor HFT.De az sem olyan nagy katasztrófa.És ha levegős a rendszer akkor nem produkálhat ilyet.Tegyük fel nem tudta légteleníteni magát, és eddig egyhelyben tekert
Francba... megmérhettem volna a gyűrű átmérőjét... késő bánat, holnap megint szedhetem szét...
Vagy... nincs valakinek szétkapva a mtorja? A hűtővíz betöltő nyílásának a kupakjában lévő tömítőgyűrű mérete kellene...
Szeretm a ködöt, mindig vicces dolgok ugranak a motor elé belőle... ];oDDD
Akkor viszont tolásra indulnia kellett volna, lemerült aksival is? ];oD
Neked most össze van rakva vagy nem? Nincs kedved megmérni a tömítőgyűrűt? :)
Nekem is volt ilyen forralós gubancom,tömítés és egy síkköszörülés megoldotta.
Vagy... nincs valakinek szétkapva a mtorja? A hűtővíz betöltő nyílásának a kupakjában lévő tömítőgyűrű mérete kellene...
Úgyhogy félek, hogy Zoliéknak lesz igazuk... hftömítés...