hát ja a "tötymörgés"nemtesz jót de ha rendesen működik a power az kis fordulaton is dolgozik pont ezért mert akadnak olyan IQ fighterek akik nempörgetik 5ezer főléé
Legtöbbet az jött szóba, h a tötymörgés miatt nem tudja kidolgozni az olajat a forgyttyús házból.Ha egyáltalán nem nyit a power, akkor több dolog is lehet.Nekem néha nem nyit, de sokat volt járatva télen 1 helyben....még nem nyit ...majd fog
Pont ezt olvastam a Schwarzenegger könyvében régen.Azt írta h sokan egy-egy nagytúra után olyan helyeken is szoktak fájdalmat érezni, ahol nem is tudtak izomról .Én szeretem az izomlázat, mert azt jelenti, h erősödtem.
A betétről meg majd a tapasztaltabbak megmondják a választ, mert nem találkoztam még ezzel a kérdéssel.Elvileg feszítheti a tárcsát. .De 1-2 mm nem hiszem h számít(hát 2 az már inkább).
Amivel sokan küzdünk az egyenletes fordulat, sok emberkének vannak gondok azzal, hogy nem pörög ki, megragad fordulaton, ezt mindenképp próbáld ki! Húzasd ki 10-11 ezerig, lassan is, gyorsan is minden seb.fokozatban!
Ez igaz, az autóknál is így van. Engem mondjuk inkább a típushibái érdekeltek volna, ha egyáltalán vannak ilyenek. Japán motor mellett szeretnék dönteni,mert úgy gondolom a japánok minden téren megbízható cuccokat gyártanak. Főleg még a 90-s években...
Vaaan! Bár még szerintem tegnap előttről, mert elvittem a kutyát sétálni, és valszeg tüzel, mert szanaszét rángatott! Olyan helyeken van izomlázam, ahol azt hittem nincs is izmom
Motor: És ha a betét egyik fele vastagabb, akkor az gáz nem?
Na azért Az sem baj ha a lány vagány(de ez nálad ugye adott ).Igen én is 1 mm-ről tudok.Érdemes jó közelről megnézni, nehogy össze legyen tévesztve bármilyen tartó/hordozó felülettel a tényleges anyag.
Hát ne hragudj, h ilyeneket kellett olvasgatni ...ez volt a múltnak egy olyan része, amikre méltán nem emlékszem szívesen.Na és ugye az ilyen dolgok lettek hátrahagyva....nehogy megrökönyödjél itten
A szimeringház kávájából hiányzik egy darab. Félek, hogy egy keményebb ütésnél kilövi. Amúgy is szar a szimering, akkor cserélem szárral.
De találtam valakit itt Érden, 2,5km-re, akinek van mindenféle NS, NSR, MTB, MTX alkatrésze...
Law denis. azt tudni kell hogy ezeknél a 10-20on x éves motoroknál főleg a 2 ütemüeknél nemérdemes a kilométeróra állást figyelni. mert hiába van benne 32 ezer az valoszinüleg nemigaz.gondoljcsak bele átlagos használat melett egyévalatt minimum 5ezret belerak az ember. szóval ne azt nézd hogy mennyi van azórába hanem hogy mennyire van leélve a motor meg milyen gondos gazdától van
nálam ugyan ez van de ugye az enyém fojtott. és felujítás után is ezt csinálta tehát az nem a dugyattyú kopása miatt van. azt probáld meg hogy nem pörgeted ki az ötödiket hanem korábban elváltassz és szépen lassan kiforogja a hatodikat is.
A bevonatos henger nagyon sokat el tud menni, de a hüvelyes is.
Már mondtam, de tudok simsonról 60ezerrel a belében bontatlan blokkal, gyári alpméretes dugóvl...
De van iylen valkinek Mito is ami egy dugóval 60 nál jár, és mérve is csinos.
Szval azért ez erőteljeen hazsnálatfüggő, de a szervízintervallumotak célszerű betartani.
Akkor 2-4 évente vehetek hengert... Eddig mindig 20e körül vettem, 50-60 körül eladtam, de nagyon figyeltem a karbantartásra... ]:-)))
Ellenben - mint korábban is írtam - a tökéletes műszaki állapotú, de lepra kinézetű gépeket kevésbé lopják... ];oDDD
Még egy gondolat..
A bevonatos hengerek halálát rendszerint a be nem tartott szervízintervallumok, ilyletve a karban tartás hiánya, vagy a nem megfelelő beálíltás okozza.
Megvan a mauálban, hogy mennyinként kell főcit újítani,, gördülőcsapágyakat cserélni, azt be kell (ene) tartani, és megfelelő olajjal járatni megfelelő karbantartással.
Az nsr-nek mint minden modern motoronak bevonatos hengere van, ezt nem kell és nem is lehet furatni.
ennek az az oka, hogy a bevonat 1tized miliméternél vékonyabb.
A bevonat igen gen lassan kopik normál hazsnálat mellett (légszűrő!) jellemző futásteljesítmény több 10 ezer kilométer még magas firdulaton is.
Ebben az összeálíltásban sokkal inkább a dugattyú kopik, annak van csereperidusa, általában 15-25 ezer kilométer.
(mostohább körülmények között dolgozó motorra üzemórát adnak meg, pl kroszmotorra 25-50 óra, gokartra 10 óra környéke max)
ezekből fakadóan, a henger alakhelyessége alig változik fúrásra nincs sem szükség sem lehetőség, mindössze a következő "túlméretű" dugattyút kell elehonoltani a hengerbe.
)tehát fúrás nincs, csak honolás)
előfordul, hogy a kíméletesen használt motorban a szervízintervallum végére a dugattyú már elkopik, de még az eredeti alapméret simán belehonolható a hengerbe.
Iylenkor honolással csak összekarcolják kicsit a henger, méretváltoztatás nincs.
A túlméretek rendszerint betűvel vannak jelölve, és századonként emelkednek.
Mondjuk 56,94 ez A jelű alapmretes dugó 56,95 B jelű, és így tovább, általában A-B-C-D dugók vannak.
Ebből kicszámolható, hogy ha egy hengert nem ér mechanikai sérülés, akkor 60-100 ezer kilométerre simán jó egy bevonattal.
Az nsr méretét meg nem tudom, mert ilyen számszerű dolgokat én képtelen vagyok megjegyezni:)
Lényeg, hogy a dugók általában 1 századonként nagyobbak.
A betétről meg majd a tapasztaltabbak megmondják a választ, mert nem találkoztam még ezzel a kérdéssel.Elvileg feszítheti a tárcsát. .De 1-2 mm nem hiszem h számít(hát 2 az már inkább).
Motor: És ha a betét egyik fele vastagabb, akkor az gáz nem?
más téma: a fékbetétet mikor kell cserélni? A manualba 1mm olvastam, az lehetséges?
De találtam valakit itt Érden, 2,5km-re, akinek van mindenféle NS, NSR, MTB, MTX alkatrésze...
A tednek mibaja?
Már mondtam, de tudok simsonról 60ezerrel a belében bontatlan blokkal, gyári alpméretes dugóvl...
De van iylen valkinek Mito is ami egy dugóval 60 nál jár, és mérve is csinos.
Szval azért ez erőteljeen hazsnálatfüggő, de a szervízintervallumotak célszerű betartani.
Akkor 2-4 évente vehetek hengert... Eddig mindig 20e körül vettem, 50-60 körül eladtam, de nagyon figyeltem a karbantartásra... ]:-)))
Ellenben - mint korábban is írtam - a tökéletes műszaki állapotú, de lepra kinézetű gépeket kevésbé lopják... ];oDDD
A bevonatos hengerek halálát rendszerint a be nem tartott szervízintervallumok, ilyletve a karban tartás hiánya, vagy a nem megfelelő beálíltás okozza.
Megvan a mauálban, hogy mennyinként kell főcit újítani,, gördülőcsapágyakat cserélni, azt be kell (ene) tartani, és megfelelő olajjal járatni megfelelő karbantartással.
A 400-as ról úgy emlékszem, hogy az vas.
(oszt vagy nem:)
Gyárilag hüvelyes, vagy tömör vashengerekbe rendszerint 25 vagy 50 századonként van dugó, általában a fúrhatóság 1,5-2,5 mm maximum.
ennek az az oka, hogy a bevonat 1tized miliméternél vékonyabb.
A bevonat igen gen lassan kopik normál hazsnálat mellett (légszűrő!) jellemző futásteljesítmény több 10 ezer kilométer még magas firdulaton is.
Ebben az összeálíltásban sokkal inkább a dugattyú kopik, annak van csereperidusa, általában 15-25 ezer kilométer.
(mostohább körülmények között dolgozó motorra üzemórát adnak meg, pl kroszmotorra 25-50 óra, gokartra 10 óra környéke max)
ezekből fakadóan, a henger alakhelyessége alig változik fúrásra nincs sem szükség sem lehetőség, mindössze a következő "túlméretű" dugattyút kell elehonoltani a hengerbe.
)tehát fúrás nincs, csak honolás)
előfordul, hogy a kíméletesen használt motorban a szervízintervallum végére a dugattyú már elkopik, de még az eredeti alapméret simán belehonolható a hengerbe.
Iylenkor honolással csak összekarcolják kicsit a henger, méretváltoztatás nincs.
A túlméretek rendszerint betűvel vannak jelölve, és századonként emelkednek.
Mondjuk 56,94 ez A jelű alapmretes dugó 56,95 B jelű, és így tovább, általában A-B-C-D dugók vannak.
Ebből kicszámolható, hogy ha egy hengert nem ér mechanikai sérülés, akkor 60-100 ezer kilométerre simán jó egy bevonattal.
Az nsr méretét meg nem tudom, mert ilyen számszerű dolgokat én képtelen vagyok megjegyezni:)
Lényeg, hogy a dugók általában 1 századonként nagyobbak.