nyugi geryy ... okés okés de erre nagyon pipa ha valaki ezzel jön hogy anyuci apuci..... amúgy meg a kis gumiszökevénynek üzenem hogy gépen keresztül könnyű szájkaratézni
Nyugalom... ez a kissrác nem ér annyit... egyik sem, de ez főleg... nehogymár felülj az oltogatásának baszki! Ettől érzi jól magát, és lehet hogy erre rejszol otthon... Nyugi Gery baszki!
Hidd el nem érdemes itt erölködni, mert vagy befosol, vagy halálra fogsz minket röhögtetni.teljesen átlátszó vagy, nem nagyon okozol fejfájást errefelé, szerintem máshol kéne próbálkozni.De azt azért elmondom, h a következő szarságod már nem olvasom el...mert veled úgyís csak a rendszeres rivotril adagod tud szót érteni.na csá
figyelj cska ide én ezért a motorért végig dolgoztam 1 nyarat KŐ KEMÉNYEN ! és nem a legóba hanem kőműves mellet az tudod mit jelent? hogy toltama talicskát 1000-el meg lapátoltam heteket kezemen annyi vizhólyag volt hogy már nem számoltam csak azért hogy legyen motorom és mellette még bizniszelgettem amit tudtam így sikerült motor vennem és nem anyuci baszta alám . a másik emg az hogy nem a drabszám számít ha van 1 jó motorod az 6x többet ér minthogy volt 10 mert mind szar volt úgyhogy menj a szomszédba oltogatni ah nem ismered a valóságot okcsá
Sanya!Nehogy elijedj itten, nem neked szólnak a csípős dolgok.Egy kis worm programot próbálunk kiirtani, de nagyon tapadós .Amit tudunk segítünk.Amit meg nem, abban megvárjuk a tapasztaltabbakat.
Nincs mit.... de kérdezz meg több embert is, az a biztos... gyere ha itt lesz Zsandar meg Zoli... ők értenek is hozzá... én többnyire csak hajtom... illetve amit ők szoktak tanácsolni, azokat szorgalmasan jegyzetelem...
Egyébként meg egy normális motor(esetünkben az NSR 125) nem szereti ha lustítják,ugyanis ez egy utcai verseny gép...ezt mondjuk a karakterisztikája is igazolja, ha tudod, mi az tehátr méginkább él a leírásom
Azt hiszem tisztáztuk h nem nagyon érdekel senkit amit ide böfögsz, egyébként meg konkrétan motor szerelő adta ugyanezt a leírást.Szóval osszad máshol az észt nagyokos.Már a fotódon is látszik hogy igazi okoska vagy...de itt ez nem fog bejönni haver, csak jöjjön meg yEMzoli, vagy Zsandar....
A bejáratást nem fix fordulaton kell végezni... váltakozó fordulat, de ne haladja meg az 5-6000 rpm-t (ezt tanácsolták nekem). Járasd be rendesen, türelemmel (1000 km), aztán szépen lassan emeld a fordulatot, szépen ki fog tisztulni a retek... Ha nem figyelsz oda a bejáratásra, lehet, hogy megragad a dugó a nagy erölködéstől és kezdheted előlről...
mondjuk ez nsr betegség énis beszéltem pár "veterán,, nsr-essel és ők is mondták hogy semmit nem lehet ezzel a jelenséggel csinálni meg kel szokni vagy ahogy kollega is írta meg kell kicsit zavarni
Egy normális motor nem így megy. Ahelyett, hogy egész nap írnád a faszságaidat, menj ki és csináld meg! Ha nem megy, akkor meg ne adj tanácsokat! Csak nézz meg egy CRM vagy NSR onboard videót...