Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondtam már, hogy gyere le hozzánk... itt élvezkedhetnél 130 km/h-val 4 percig jó vagy.... enyhe kanyaros aszfalt, nem forgalmas... :)
Indításnál, addig az x másodperig nem probléma ha nincs annyi olaj. Ha viszont az ember úgy megy vele, akkor felhígul a keverék, és nincs olyan szintű kenés.
Igen.És ahogy nézem a szivató fúvóka pedik külön járaton a kimeneti torokba nyomja a benzint.Tehát valóban nincs abban olaj.Ha így van, akkor nekem furcsa ez a kenés miatt,m de csak tudták a mérnökök, mit csinálnak
Ahogy nézem a robbantottat látom, hogy oda hányja be az olajat.
Csoki aszongyaja súbert keni.Én nem tudom, még nem néztem utánna, ezért elhiszem
jön a pumpától a kumplung bowden és az egyenirányító között, át a karbi alatt majd a bal oldalára csatlakozik
Ezt tudomk én is.Én az oplajzás/kenés miatt írtam az előzőt.
főúton lehet
főleg most
nemrég jöttem haza, alig volt forgalom
most is tartottam egy darabig a 130-at, azért nem úgy mint nyáron
Én arra gondoltam, h belül nem tudom, hova, és mikor csatlakozik, de sztem biztos h a tűszelepre.
Te kis vadóc NEm leszünk így jóban .Olaszul:NOBENE!
Lehetséges, hogy igazad van, nem vitatom. utána lesek.
Hideg indításnál az történik, hogy a benzin kicsapódik a hideg henger falára és nem gözösödik fel megfelelö mértékben. Többlet benzinnel lehet elérni, hogy a gyulladáshoz szükséges benzin-levegö arány meglegyen.
ugyan annyi olaj van ott alapjáraton mindíg csak több benzinben keveredik el
ha szétszedted már a karbit akkor biztos láttad hogy a súber oldalát olajozza az olajpumpa tehát sehogy nem tudja szívni az olajat
igen a pumpa a fordulattól is többet adagol de mikor húzod a gázt akkor nyagyobb adagokat pumpál
ezt nem tudod megnézni mert nem szétszedhető
volt egy robogóm abba szétszedős volt az egész és ott megfigyeltem hogyan működik
ezt nem tudom elmesélni de lerajzolnise tudom
talán képet találsz róla valahol
Baloldalt, horizontálisan van elhelyezve a csatlakozás, a levegö áramlására merölegesen áll a csap(?).
Mielött azt hinnéd a húzatást én sem állóhelyzetes üvöltetésként képzeltem el. :D
Háhá, én a 47-en múltkor kipróbáltam.....142 volt a vége szembe szélbe.... de pssszttt, a rendőröknek el ne mondd!
Igen-Igen, én is így tudom.Azt viszont még nem néztem át, h hol csatlakozik be az olaj a karbiba.Mert elképzelhető, h külön úton megy oda a szivató fúvókából a benzin.Ez viszont logikátlan, ugyanis az kenetlen benzin lenne akkor.És hideg indításnál pont a kenés a lényeg.
Hát ehhez azért autópálya kéne Az még oké, h jól megcsapkodom a fülét a szomszéd városig, de 130-al itt a környéken nem lehet menni percekig.
Ezt tudom és gondoltam is rá mikoor írtam az elözöt. De a többlet benzinnel több olaj kerül a forgattyús házba, nem? Lehet tévedek, manapság nem ritka. A karbi absz nem fejt ki szívást az olajzásra? A pumpa is a gázkartól és a fordulatszám függvényében adagol nem?
nem is fog úgy ahogy te gondolod
ahhoz rendesen be kell melegítteni, nem az udvarba
menni kell vele 5-10km-t 70-80-al hogy minden bemelegedjen
aztán 6.-ban szépen lassan kell felküzdeni a fordulatot 9000-ig
ekkor már 130-al fogsz menni
ezt megtartod néhány km-en és utánna már jó lessz
majd nézz a tükörbe mikor 7000 fölé megy a fordulat, elég nagy füst szokott kijönni
logikus....
A gyertya új, a hézag meg hajszál pontosan 0.8mm.Akkor itt a huzatás kéne.Csak az a baj, h nem pörög ki
miköze a szivatónak az olajhoz?
akkor csak benzinből kap többet ha szivatózol, az olajpumpa ugyan annyit tol neki azt a gázkarral szabályzod
te meg told már be azt a motort ne szarakodj aksival, adjál rá szivatót aztán gyújtás nélkül told meg egy darabon utánna meg gyújtással
de ne húzzál gázt addíg amíg nem indul be
beindul aksi nélkül is
Ha rajtahagyod nagyon megszívja magát és rövid idön belül állni fog a kicsapódott olaj a blokkban.