Indításnál, addig az x másodperig nem probléma ha nincs annyi olaj. Ha viszont az ember úgy megy vele, akkor felhígul a keverék, és nincs olyan szintű kenés.
Igen.És ahogy nézem a szivató fúvóka pedik külön járaton a kimeneti torokba nyomja a benzint.Tehát valóban nincs abban olaj.Ha így van, akkor nekem furcsa ez a kenés miatt,m de csak tudták a mérnökök, mit csinálnak
Hideg indításnál az történik, hogy a benzin kicsapódik a hideg henger falára és nem gözösödik fel megfelelö mértékben. Többlet benzinnel lehet elérni, hogy a gyulladáshoz szükséges benzin-levegö arány meglegyen.
ugyan annyi olaj van ott alapjáraton mindíg csak több benzinben keveredik el
ha szétszedted már a karbit akkor biztos láttad hogy a súber oldalát olajozza az olajpumpa tehát sehogy nem tudja szívni az olajat
igen a pumpa a fordulattól is többet adagol de mikor húzod a gázt akkor nyagyobb adagokat pumpál
ezt nem tudod megnézni mert nem szétszedhető
volt egy robogóm abba szétszedős volt az egész és ott megfigyeltem hogyan működik
ezt nem tudom elmesélni de lerajzolnise tudom
talán képet találsz róla valahol
Igen-Igen, én is így tudom.Azt viszont még nem néztem át, h hol csatlakozik be az olaj a karbiba.Mert elképzelhető, h külön úton megy oda a szivató fúvókából a benzin.Ez viszont logikátlan, ugyanis az kenetlen benzin lenne akkor.És hideg indításnál pont a kenés a lényeg.
Ezt tudom és gondoltam is rá mikoor írtam az elözöt. De a többlet benzinnel több olaj kerül a forgattyús házba, nem? Lehet tévedek, manapság nem ritka. A karbi absz nem fejt ki szívást az olajzásra? A pumpa is a gázkartól és a fordulatszám függvényében adagol nem?
nem is fog úgy ahogy te gondolod
ahhoz rendesen be kell melegítteni, nem az udvarba
menni kell vele 5-10km-t 70-80-al hogy minden bemelegedjen
aztán 6.-ban szépen lassan kell felküzdeni a fordulatot 9000-ig
ekkor már 130-al fogsz menni
ezt megtartod néhány km-en és utánna már jó lessz
majd nézz a tükörbe mikor 7000 fölé megy a fordulat, elég nagy füst szokott kijönni
te meg told már be azt a motort ne szarakodj aksival, adjál rá szivatót aztán gyújtás nélkül told meg egy darabon utánna meg gyújtással
de ne húzzál gázt addíg amíg nem indul be
beindul aksi nélkül is
főleg most
nemrég jöttem haza, alig volt forgalom
most is tartottam egy darabig a 130-at, azért nem úgy mint nyáron
ha szétszedted már a karbit akkor biztos láttad hogy a súber oldalát olajozza az olajpumpa tehát sehogy nem tudja szívni az olajat
igen a pumpa a fordulattól is többet adagol de mikor húzod a gázt akkor nyagyobb adagokat pumpál
ezt nem tudod megnézni mert nem szétszedhető
volt egy robogóm abba szétszedős volt az egész és ott megfigyeltem hogyan működik
ezt nem tudom elmesélni de lerajzolnise tudom
talán képet találsz róla valahol
ahhoz rendesen be kell melegítteni, nem az udvarba
menni kell vele 5-10km-t 70-80-al hogy minden bemelegedjen
aztán 6.-ban szépen lassan kell felküzdeni a fordulatot 9000-ig
ekkor már 130-al fogsz menni
ezt megtartod néhány km-en és utánna már jó lessz
majd nézz a tükörbe mikor 7000 fölé megy a fordulat, elég nagy füst szokott kijönni
akkor csak benzinből kap többet ha szivatózol, az olajpumpa ugyan annyit tol neki azt a gázkarral szabályzod
de ne húzzál gázt addíg amíg nem indul be
beindul aksi nélkül is