Milyen ügyes vagy, h megtaláltad! Nekem csak idiótaságokat sikerült.Ügyes volt a logika, h olasz nyelven is kutakodtál.És szted a jelentése is valami ilyesmi lehet?Ja igen!MEnt Privát, azt nézd meg légyszi, mert gondban lettem picit.
Akkor angolul ez a New Standard Racing lenne?Mint ha azt mondanák:"történelmet írtunk uraim, innentől fogva ez a motor fog versenygépként szaladgálni az utcákon!"..........?
Ha motort veszel akkor gyertyát és olajakat ajánlott cserélni. Amikor az enyémet vettem a gyertya úgy nézett ki mint ha 50.000 km lett volna benne... szóval ha jön az NGK akkor azt vágd bele. ha szarabb akkor vissza a régit és rendelj másikat. Szerintem. Szikraköz 0.7-0.8mm. Kékfény mentes széles utat!
Ha előírásos a mostani, akkor sem biztos, hogy jó. Próbáld ki, ha érzel különbséget, hagyd benne az újat. (szezononként szoktam 1-et cserélni), aztán - ha benne hagyod - rendelj egy újabbat, hogy legyen tartalék is... ]:-))))))
A Stihl gyárt olyan keverék olajat, ami állítólag 100%-ban elég a motorban (a henger után már úgysincs mit kenni, nem?), így környezetbarát, és a kipuffogóban sem hagy lerakódásokat. Nem olcsó, de drága, de amilyen kevés fogy az olajból, szerintem simán azzal fogok járni. Ha a 14erpm-es ipari láncfűrészemhez jó, akkor az NS-hez is, szerintem...
Ha sokat jár alapjáraton, akkor a forgattyùsházba beáll a keverék és nagyobb gáznál elkezdi kitolni. Meg persze a hengerben el nem égö olaj is kicsapódik a rezóban és nagyobb gáznál a nyomás egyben viszi ki.
Megint jöttem egy kérdéssel, mert erre sem tudom a választ:
ha jár a motor, akkor a kipuffból néha jön valami olajos trutyi ha gázt adok... a kipufogóban van valami retek vagy komolyabb lehet a probléma?
Elvileg igen. Hacsak nem alkottak teljesen új anagrammát .Olvastam én mar olyasmit, h not scootet racing, meg sok mindent, de nekem a street racing logikusabb.Azonban abszolút nincs gőzöm a dologról.
Pont azért írtam, hogy gyakorlatban kipróbálni....., mert sejtettem, hogy belekötsz
Nem láttam értelmét soha annak, hogy valamit megtanulok, de nincs mögötte lényeg, logika.....nem szeretek fölösleges köröket futni...egyébként is vizuális vagyok, ha nem látom nehezen jegyzem meg
Akkor elméletben egészen profi leszel, csak a gyakorlatban nem találod majd, hogy a motor melyik részét nézed? ];oDDDDD
Én többnyire lusta vagyok bármit elolvasni, csak mikor elakadok néha, akkor szoktam. Lehet, ezen változtatni kellene, mert így maradnak fehér foltok... ]:-))))
Oda állsz az autó mellé, fogsz egy bika-kábelt, vagy agy vastagabb drótot, és a motor aksi pozitívját az autóaksi pozitívjára kötöd, a negatívat meg a negatívra.
Ha bika-kábeled van, vagy nagyon vastag kábelt tudsz keríteni, akkor fél perc elteltével már megpróbálhatod beindítani, hátha. De ha nem nagyon akarja, ne erőltesd, mert leégeted az önindítót.
Arra nagyon vigyázz, hogy össze ne keverd a polaritást, mert ha keresztbe kötöd, minimum kipipusudik, maximum felrobban...
Ha töltöd, és ki lehet szedni, akkor a cellák záródugóját húzd ki, de tedd vissza a lyuk tetejére (de ne nyomd bele), hogy a töltéskor keletkező gázok ne a dugó kilövésével (estleges dugulás esetén) távozzanak, de a forrásban lévő sav se pezsegjen ki.
Ha ruhára kerül a sav (kénes-sav), azonnal áztasd be, mert pár perc alatt elég szépne belezabál.
Ha valami nem ok, a reglapomon ott a számom, hívj nyugodtan. (úúúútálok ennyit gépelni, max. Gandinak nem, de neki gyönyörű a szeme... ];o)))
Milyen ügyes vagy, h megtaláltad! Nekem csak idiótaságokat sikerült.Ügyes volt a logika, h olasz nyelven is kutakodtál.És szted a jelentése is valami ilyesmi lehet?Ja igen!MEnt Privát, azt nézd meg légyszi, mert gondban lettem picit.