Lóf...szt! Megvan benne a víz, nem is forralja (minden indításnál végig rajta van a műszerfal, meg amikor a karikákból visszaérek, akkor is rádugom)! Belémbeszéled, hogy szar...
ez lehet hogy furcsán fog hangzani de terhelve is ugyan annyira feszes marad mint sztenderen
apám ráűlt a 95kg-jával én meg megnéztem és nem feszült meg jobban
úgyhogy az én 70kg-om alatt jó lessz
ez így nem jó, legalább is simsonon elég sokat szarakodttam ezzel mert mikor jó volt a feszesség és utánna egyenesbe állítottam a kerekt akkor már nem volt jó a feszesség
én úgy szoktam hogy mindegyik oldalon tekerek egy fél fordulatot
aztán megnézem a feszességet ha kell akkor mégegyszer tekerek egy felet mindegyik oldalon aztán ha jó akkor meghúzom a tengelyt
és kontrázom az állító csavarokat
majd megint ellenőrzöm a feszességet több helyen
van a villán a koptató amin fut a lán az első lánckeréknél
na annak az alsó feléhez kell hogy a végéhez még hozzáérjen de a villa fém részéhez már ne érjen hozzá
Az a blokk, ami az nsr-mbx-ns1 satöbbi motorokban van, egy nagyon jó satabil kis cucc.
Igen kiforrott konstrukció, több korábbi modell folymatosan feljesztett változata.
Ez volt a Honda utolsó saját kicsi blokkja.
NAgyon faja, nehezen tönkremenő olajpumpája van, amihez iygan kicsit nehéz hozzáférni, de stabil darab érdemes hazsnálni.
Persze, ha valami észkombájn már kikötötte és szérazon járt, vagy homokot evett, attól kipurcan.
A blokknek egyetlen gynegének mondható része van, az a berugó és környéke, de ha nem hagyják visszacsapódni, hanem visszakísárik lábbal, az is örök darab.
(de sajna rendszerint szét szokták barmolni ezt a részt)
Amúgy meg csak azzal hülyéskedek, akit kedvelek. Akit nem, azt többnyire le se sz...rom. ];o)