Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Á, csak azt ugratom, aki ugrik... ];oDDDD

Amúgy meg csak azzal hülyéskedek, akit kedvelek. Akit nem, azt többnyire le se sz...rom. ];o)
Lóf...szt! Megvan benne a víz, nem is forralja (minden indításnál végig rajta van a műszerfal, meg amikor a karikákból visszaérek, akkor is rádugom)! Belémbeszéled, hogy szar...
Akkor már elfüstölte az összes vizet, ezek szerint... ],oDDD
Akkor vigyázzunk a kátyúkkal, nehogy leugorjon, vagy elszakadjon a lánc... ];oDDDDDD

Annyira minimális a hosszához képest a változás, hogy az nem mérvadó. ]:-)))
Köszönöm a választ!
Ez elvileg sem igen lehetséges, ha megnézed a forgáspontokat.
csóróság van
ez lehet hogy furcsán fog hangzani de terhelve is ugyan annyira feszes marad mint sztenderen
apám ráűlt a 95kg-jával én meg megnéztem és nem feszült meg jobban
úgyhogy az én 70kg-om alatt jó lessz
Téged is szeretett Apád, mi? ];oDDD
körte helyett jó lessz a krumpli
Egyenes váznál a hátsó kereket két oldalt sublerrel a lengővilla két oldalán mérve lehet rendesen beálíltani.
(nem a láncfeszítőnél, hanem a felninél)

CSálébb váznál ez nem megy, mert a motor húzni fog valamerre így, iyleneknél csalni kell.

VAgy fogsz egy hosszú egyenes lecet és azzal egyesreálíltod az első és hátsó kereket vagy lehajolsz, és szemre benézed egyenesre.

HA már egy nyomon futnak a kerekek, AKKOR lehet láncot feszíteni.

rtelmes ember ez úgy csinálja, hogy számolja mennyit tekert az egyik oldalon, és uygan annyit teker a másikon.

Rendszerint a lánc megfeszül, ha a pilóta ráül, tehát terhelve kell belőni.
Akkor csinálj neki... :)
Megőrülök, banán-körte turmixot szeretne... ];oDDD
ÁÁÁ, dehogyis Rád nem lehet haragudni
Én sem tudom, de semmi baja... már fehér füst sincs... szép...kékes-szürke, de qrva halvány... ha meg bemelegszik, akkor semmi...
Vacsit csinálok Beninek, így sietősen írtam. Azért kb.-ra állítod, mert ráhagysz, pont amiatt, amit írtál... ]:-P ];o)
Köszi! :)
ez így nem jó, legalább is simsonon elég sokat szarakodttam ezzel mert mikor jó volt a feszesség és utánna egyenesbe állítottam a kerekt akkor már nem volt jó a feszesség
én úgy szoktam hogy mindegyik oldalon tekerek egy fél fordulatot
aztán megnézem a feszességet ha kell akkor mégegyszer tekerek egy felet mindegyik oldalon aztán ha jó akkor meghúzom a tengelyt
és kontrázom az állító csavarokat
majd megint ellenőrzöm a feszességet több helyen
van a villán a koptató amin fut a lán az első lánckeréknél
na annak az alsó feléhez kell hogy a végéhez még hozzáérjen de a villa fém részéhez már ne érjen hozzá
]:-P

Már azt hittem utálsz, és nem beszélünk, mert hiába cukkoltalak, nem válaszoltál... ];oDDD
Ezt már nem értem. Parafenomén vagy, vagy öngyógyul? ];oDDD
Még nem kell, csak kérdeztem, mert érdekel minden, amit tanulhatok a tapasztaltabbaktól... ja az NSR-rel minden OK... YEAH!
ja, mért te tudsz jobbat?
Az a blokk, ami az nsr-mbx-ns1 satöbbi motorokban van, egy nagyon jó satabil kis cucc.
Igen kiforrott konstrukció, több korábbi modell folymatosan feljesztett változata.
Ez volt a Honda utolsó saját kicsi blokkja.

NAgyon faja, nehezen tönkremenő olajpumpája van, amihez iygan kicsit nehéz hozzáférni, de stabil darab érdemes hazsnálni.
Persze, ha valami észkombájn már kikötötte és szérazon járt, vagy homokot evett, attól kipurcan.

A blokknek egyetlen gynegének mondható része van, az a berugó és környéke, de ha nem hagyják visszacsapódni, hanem visszakísárik lábbal, az is örök darab.
(de sajna rendszerint szét szokták barmolni ezt a részt)
Háhá, gyorsabb voltam