Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én egy "100Ah"-al küzdök, meg egy 2,5TD motorral... ]:-(
29/222 oldal ]:-)))
Tengely meglazít, 10-es kulccsal utánahúz a bal, míg kb. majdnem jó a belógás, majd a jobbon ugyanannyit... Utána megnéz, finomállít, ha kell. ],oD
Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy a spirálcellások azok tényleg jobbak.
De én semmivel nem találtam jobbnak például a Bannert, a fele nnyiba kerülő hazai gyártmánynál motorban.
manual 29.oldal, nekem is kell valszeg feszíteni, még nem néztem, de gyanús, hogy nagyobb a mozgása 25-35 mm-nél. Gondolom először ki kell lazítani az oldalsót, aztán feszíteni a hátsóval.....de mielőtt belekezdek, megkérdezem az okosabbakat is...
Ughhh...!

Mengyá kikeresem a manualt...
Láncon hogyan feszítesz? Csak hátrébb húzod a hátsó kereket?
nemrég elvégeztem a motor vizsgálatot
feszítettem a láncon meg befújtam
vasárnap lemostam úgyhogy már készenáll a holnapi gurulásra
mindíg reklámozzák a profession.hu oldalt
nézd meg
motorline-ba, van náluk minden féle állat fül
de szokott lenni a tescoba meg rossmanba is húsvét előtt
azok olcsók de nem vettem ojant mert csak baba kék meg hupi rózsaszín volt
adatlapomon van róla kép
Még nincs meg a motor ezért érdeklődök. Nem ismerem a tipust.
Ülés vagy tank alatt van-e tartály? Van tartály? Csatt bele az Arolt :D
Nincs tartály? Benzinbe....
Azt nem tudod véletlen, hogy az 50 blokk különolajzású az NSR 50-be vagy keverni kel a benzint?
Egyetértek. Amióta a Periont lecseréltem, alig bírok hidegben elindulni, az a szutyok meg -28,7°C-ban simán forgatta, indult... ]:-D

A márkás aksik egy kalap szarok, ráadásul nem is lehet többnyire újrasavazni őket...
én úgy havonta nullára lemeírtem az akkut, mert rajtafelejtem a gyújtást, és a műszerek reggelre lenullázzák az akkut.
(ha tudom, hogy már nem megyek el, szvatóval lövömle direkt, ezért marad rajta sokszor)

Az akkuim úgy 2 szezont bírnak kb, pedig a töltőelektronika nem finomkodik, ha lemerült, rábassza a generátort amit szól:)

Szigorúan a leg ruppótlanabb pár ezer forintos akkukat hazsnálom, mert a márkésak nem bizonyultak semmivel sem jobbnak, csk sokkal drágábbak.

Edig a legrurvább akku, az a dizelünkben egy JÁsz-akku volt, 9 évet elment:)
A márkás jó ha a felét tudja.
Tényleg rengeteg, a méretek vizont kavarodnak rendesen. Beni feje 54-esm vagyis max 56-ost akarok venni Neki. De mivel 1 éven belül kinövi, meg csak 20-30-al elgurulunk az iskoláig, így valami nagy olcsó, használt sisak kell majd neki. Már, ha lesz pénz... ]:-(
Most jött a jó hír: az utolsó cég is haldoklik, akiknek rendszergazdaként még dolgozom. Lehet, hogy már nincs is munkám?
Akkor itt nem lesz sisak, de vizsga sem... ]:-((
Az összes aksi névleges feszültsége mamár 12V (tényleg, szereznem kell az Izs-be 6V-ost...). Ha 9,6V alá esett akkor esélyes, hogy mélykisülésben elhunyt... a max névleges töltőfeszültsége 14,4V, de ha mélykisütött, akkor néha talpraállítja a 15-16V közötti töltés (én is így hoztam most vissza az életbe az NS aksiját, azóta hibátlan) 2-3 órán keresztül. A töltőáram maximuma mindig az aksi teljesítményének (Ah) 1/10-ével megegyző (6Ah-nál pl. 0,6A).
Azt Sanyi!
Hát Xs-ben nem tudnék én sem segíteni hirtelen, bár láttam én már a Vaterán.Egy M-es UVEX az van itthon eladó.
Ó, hát hun van még karácsony Tudod, ez a "majd visszaszólunk" dolog.Behívnak apám a második interjúra, és közli a csaj, "hogy ha biztosítunk munkát".....hát anyád(gondoltam)..."na akkor majd ti jöttök hozzám szólni jó?" De holnap is köll menni, remélem az gyorsabb, és jobb lesz.
Helló Cimbora! Na mi van a melóval? Mikor kezdesz? Meg a jogsit mikor kezded?
Sziasztok!

Az akku 12Voltos.
helló a jc20-as (kereklámpás) aksija hány voltos? mert az enyém sajnos lemerült és fel kellene tölteni csak nincs ráírva a volt:(
Sziasztok!
Zsandar, qrva sok sisak van a kepesmotor.hu-n a motoros ruházat hirdetésekben... remélem sikerrel jársz!
A link:
http://www.kepesmotor.hu/bukos...
Az nsr 50 motorja mbx.
VAn iylen és ns1-es topik is ott is kérdezhetsz.