Van még a tarsolyomban pár kérdés Szerintetek sokat fog csalni az óra, ha nem pont nsr-be való kmóraspirált szerelek be? Mert minden más típushoz valót tudok szerezni, de pont az enyémhez valót nem Hiába, ez az én formám.
Kösz az infot Pocok, én is ebben reménykedtem, de most megnyugtattál. A szerelési útmutató engem is érdekel, mert én még angolt se találtam, nemhogy magyart, bár azt nem tudom, hogy tudod átküldeni.
Az a szerelési útmutató magyar?
me nekem is van de az angol.. és én nem vagyok éppen mestere a nyelv ezen használatának
meg az lenne még hogy Fepi.. te mennyiért csináltattad a festésed az NSR re...
meg még annyi hogy nem vagy normális hogy eladtad
inkább eladom a házam
és a motoron alszok
dehát te tod...
na mind1 kössz
Loki!
Általában ha megdöntöd ki szokott folyatni egy kis benyát magából én is pont ma szerelgettem kicsit, nekem is jött pár csepp (mondjuk egy féltenyérnyi folt). Én úgy néztem a karbiból jön, ami logikus is, mert ugye ha nem áll a cucc kifolyik belőle ami benne van, vagyis annak egy része.
Amúgy nekem van egy szerelési útmutatóm, de az a 87-től gyártott NSR 125 F és R modellekre vonatkozik. Nemtudom milyen sokat változott az idő folyamán a motor, de sztem ha nem találsz jobbat ez is megteszi. Az én 89-es NS 125 R-em is szinte full ugyanaz műszakilag, csak a felépítése más egy kicsit, de szerelni simán lehet ez alapján. Csak 70 mega körül van a manual, szal emilen nem szívesen küldöm át.
De ha érdekel vmit kitalálunk...
Sziasztok.
Nem tudnátok nekem Nsr 125-ös(macskalámpás)Gépkönyvet szerezni .
Akinek van az légyszíves jelezze a fórumba. és felveszem vele a kapcsolatot
Előre is kösszi.
Sziasztok
Lenne egy kérdésem, nemrég vettem a motoromat, és szerelési ügyekben még nem vagyok túl járatos szóval: nem röhög!!! Nnnna, a lényeg, hogy megdöntöttem a motort teljesen a földig mindkét irányba és kifolyatott egy kevés benzint, előzőleg jól megszívta magát, alig akart beindulni, az érdekelne, hogy a benzinfolyás ennek tudható-e be?
Bimbike!
Nekem van javítási útmutatóm, igaz alapból 87-től gyártott nsr-hez való, de kevés különbségtől eltekintve full ugyanaz, nekem is ns-em van.
Hidegben azért nem indulhat a gép, mert a benzin ilyenkor nehezebben párolog, így nem jut elég a karbiból a hengerbe. Segíthet rajta a nagyobb fúvóka, de az meg nyáron nem lesz az igazi. Erről egyébként van egy cikk a totalbike.hu-n, érdemes elolvasni. Szal télen ne motorozzatok.
Az enyém egyébként fél rúgásra indul hidegben is... fáj is a térdem, mert lefagyott tegnap.
nekem délután szivató mélkül azonnal beindult!!!de most este már sehhogy sem....hát mostmár tudom hogy a hideget ki......ul nem bírja a gép...meg én se....tanultam belőle...
Végre készlett a Polini rászerelése a mocira. Már csak a power szelept kéne beállítani. Csak ha a jelöléshez állítom ami a gyári érték lenne akkor nyitva van a power szelep egy kicsit. De ha viszont full ugy állítom be hogy jol zárjon ugye nem nyitott állásba akkor meg a jelöléstől eltér vagy 4-5mm-t. Ez a jelölés ott van ahol a két kábel csatlakozik egy fém félkörhöz (a csavaros és a rugos vége a bovdenek). Ja meg ki kell cserélni a főfuvokát vagy nem nagyobbra ??
Magyart sztem csak akkor találsz, ha valaki lefordította, de ennek nem sok esélyét látom...
me nekem is van de az angol.. és én nem vagyok éppen mestere a nyelv ezen használatának
meg az lenne még hogy Fepi.. te mennyiért csináltattad a festésed az NSR re...
meg még annyi hogy nem vagy normális hogy eladtad
inkább eladom a házam
és a motoron alszok
dehát te tod...
na mind1 kössz
Amennyit fepi szerelte azt a gépet nem hiszem h 10 éven belül hozzá kellene nyúlni.
Általában ha megdöntöd ki szokott folyatni egy kis benyát magából én is pont ma szerelgettem kicsit, nekem is jött pár csepp (mondjuk egy féltenyérnyi folt). Én úgy néztem a karbiból jön, ami logikus is, mert ugye ha nem áll a cucc kifolyik belőle ami benne van, vagyis annak egy része.
Amúgy nekem van egy szerelési útmutatóm, de az a 87-től gyártott NSR 125 F és R modellekre vonatkozik. Nemtudom milyen sokat változott az idő folyamán a motor, de sztem ha nem találsz jobbat ez is megteszi. Az én 89-es NS 125 R-em is szinte full ugyanaz műszakilag, csak a felépítése más egy kicsit, de szerelni simán lehet ez alapján. Csak 70 mega körül van a manual, szal emilen nem szívesen küldöm át.
De ha érdekel vmit kitalálunk...
Nem tudnátok nekem Nsr 125-ös(macskalámpás)Gépkönyvet szerezni .
Akinek van az légyszíves jelezze a fórumba. és felveszem vele a kapcsolatot
Előre is kösszi.
Lenne egy kérdésem, nemrég vettem a motoromat, és szerelési ügyekben még nem vagyok túl járatos szóval: nem röhög!!! Nnnna, a lényeg, hogy megdöntöttem a motort teljesen a földig mindkét irányba és kifolyatott egy kevés benzint, előzőleg jól megszívta magát, alig akart beindulni, az érdekelne, hogy a benzinfolyás ennek tudható-e be?
Jó kis cucc egyébként...
Nekem van javítási útmutatóm, igaz alapból 87-től gyártott nsr-hez való, de kevés különbségtől eltekintve full ugyanaz, nekem is ns-em van.
Hidegben azért nem indulhat a gép, mert a benzin ilyenkor nehezebben párolog, így nem jut elég a karbiból a hengerbe. Segíthet rajta a nagyobb fúvóka, de az meg nyáron nem lesz az igazi. Erről egyébként van egy cikk a totalbike.hu-n, érdemes elolvasni. Szal télen ne motorozzatok.
Az enyém egyébként fél rúgásra indul hidegben is... fáj is a térdem, mert lefagyott tegnap.
Tudna segíteni nekem valaki , hogy hol lehet bezserezni honda ns 125-höz javítási utmutatót?
Meg tudjátok mondani hogy hogyan juthatok hozzá egy NSR500-ashoz???
köszi!
megtudnád adni az email cimedet??
Vagy irj az enyémre fecee0018@freemail.hu
Köszi
Hello
Annyi pénzt belevertél oszt eladod?
ááá