A jobb oldali kapcsolószerkezet, ami a gázkar mellet van ráfogatva a kormányra! Az miylen állapotban van? mozog?
Az egész szerkezet wieviel lenne a kapcsolóval meg a gázkarral??
sziasztok.képzeljéterk nem indul a gép lehet hogy azért mert befagyott az az indításgátló szar?mert véletlenül biztos mikor multkor este letakartam valahogy bekapcsolhattam és most hiába állítottam vissza, olan mintha be lenne kapcsolva.tolásra sem indul és hiába döntöm jobb oldalra akkor sem... nektek volt már ilyen?de amúgy van gyújtás meg minden, szerintem befagyott valami vezeték...(amúgy gondolom tudjátok miről beszélek:a kis piros kapcsoló jobb oldalon a gáznál)
nem nem dehogy baj én pont azért csodálkoztam mert biztos jó gép meg hogy ennyit költöttél rá és télleg van egy csomó szar amiért egy csomót elkérnek.pont azért csondálkozom hogy olcsó.hát én is sajnálnám a helyedben és ha most akarnék motort venni akkor erőteljesen jelentkeznék érte...
Elhiheted én is sajnálom... Kúrva sok meló van benne... Tuti meg is fogom bánni, de ugyi van mellette 1 RX meg egy CPI és ugye 3 motort fenntartani luxus. 50esre van jogsim. Az A1meg ugye kb. 65 lenne. És nem vagyunk ugye milkások így egyik ősömről se tudok leakasztani 70 rugót... Ja meg tuti lezúznám 1-2 hónapon belül... Hát ennyi...
A szinter 3 a felnicsík 2 fél, az új tömítések (hengerhez) 3; a felszabályzás; a fékbetét 10; a csapágyak 2; a szimeringek 650; az olaj 2,5; az izzók 2; Ha valmit kifelejtettem szólj :P Sűrgősen el kéne adnom ezért ennyi, de ha jobb akkor 450
Ezt bírom az emberekbe, ha olcsó az a baj, ha drága az. Olcsón is lehet jót venni, drágán is lehet szart...
Kösz hogy megnézted. Hát nekem 160 as akarunk bele rakni. Nem tudom hogy jó lesz -e. Attol függ majd hogy milyen volt benne gyárilag. Amúgy már szét van kapva csak össze kell majd rakni holnap.
Voltam Majosházán, elvittem magammal a szétszedett cumót, megmutattam ilyen kell, a csaj meg csak nézett, hogy ilyen motor még nem is volt náluk , meg hogy ilyet bontóban nem fogok kapni , nem akartam felhomályosítani, hogy a bontó pont erre van kitalálva. Érdekes volt. Végignéztem pár bontót 1-2 helyen azt mondták valószínűleg lesz, hát nagyon remélem.
Sziasztok
Remélem tudtok segíteni. Nemrég vettem egy Honda nsr 125 f-t, "89-es évjárat. Az a gondom, hogy az önindítója pöttyet meghalt. Nem tudtok valami jó bontót ahol lehet kapni, vagy valamelyikőtöknek nincs véletlen? Írtam márkaszervízbe, és azt mondták új önindító 94e Ft Kicsit kikerekedett a szemem. Ja, és az első fék munkahengerében kilágyult egy gumigyűrű ezért nem fog a fékem, olyan is érdekelne. Kösz előre is.
Pénzhiány és családi veszekedések miatt sajnos tényleg eladó sorba kerül az NSR. Full felújítva, airbrush fény, új fékbetétek, telószimeringek, frissen szinterezett felnik, új első izzók, fehér felnicsík. felszabályzott hengerfej, beállított karbi. Állítólag 200 körül van a vége. 175öt ment vele haverom... Költségmentes, szezonra felkészítve. Jó lánc, a hátsó gumi már kopottas. 2008ig műszaki. Nagyon szép állapotban van. Képek magyukért beszélnek. Érdeklődni: fepi3@freemail.hu-n vagy 0620- 3318980-on. 1997-es.
Az egész szerkezet wieviel lenne a kapcsolóval meg a gázkarral??
Még mindig vannak NSR125F alkatrészek!! Ha valakit érdekel akkor a fece0018@freemail.hu -ra jelezzen!
Köszi Üdv mindenkinek
Ezt bírom az emberekbe, ha olcsó az a baj, ha drága az. Olcsón is lehet jót venni, drágán is lehet szart...
A fékhez meg létezik felújító szett kb 5ezer ft.
Remélem tudtok segíteni. Nemrég vettem egy Honda nsr 125 f-t, "89-es évjárat. Az a gondom, hogy az önindítója pöttyet meghalt. Nem tudtok valami jó bontót ahol lehet kapni, vagy valamelyikőtöknek nincs véletlen? Írtam márkaszervízbe, és azt mondták új önindító 94e Ft Kicsit kikerekedett a szemem. Ja, és az első fék munkahengerében kilágyult egy gumigyűrű ezért nem fog a fékem, olyan is érdekelne. Kösz előre is.
Az ÁR FIX: 330 ezer pénz