Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jajj télleg el is felejtettem válaszolni
Te én egy szóval sem mondtam hogy én csináltam csak hogy mikre képes egy jó esztergagép .
Szal az az igazság nekem ezt szivességből csinálták tök ingyen. De akárki akinek van esztergagépe össze tud dobni egy ilyet. Vki asszem ezt le is szólta aminek nem örültem, de utána megnéztem télleg ugy néz ki a makroképen mintha nem lenne lesimítva, de megnyugtatom a kollégárt hogy le van rendesen simítva elhiheti csak egy felületi védőlakkot kapott és már fent is van a helyén, csillog villog.

Lényeg a lényeg nagyon szivesen segítenék, csak izééé ha odamegyek, hogy ez kurva jó lett csinálhatnál még 2 sztem kersztbe megennének . Nem is a pénz a lényeg hanem időigényes.
De pontos méreteket szivesen adok róla
Hali! Már kérdeztem, de megkérdezem újra Figyu nem tudnál nekem is csinálni kormánysúlyt? Ha igen mennyiért? Köszi: Pisti
Annyira LOL olvasgatni, min folyik a beszélgetés. Ahelyett, hogy vmi közös témán beszélgetnénk, mi megy, NSR F, meg nem F meg van már itt minden. Aki nem biztos a dolgaiban, az nézzen utána.

A gyorsulásos témában, nem akarok cáfolni semmi, én egy szólva el szoktam intézni: MUTASD!! Mert ahogy egyik kolégát idézzem, puding próbája a kóstolás vagy vmi hasonló. Egy tuti, nincs értelme hasonlítgatni, hisz nem ugyanarra a célra vannak tervezve a gépek, s más oldalukra helyezik a hangsúly. Szal én elintézem, azzal ezt a gyorsulásos dolgot, hogy mutasd!

Amúgy zárójelesen megjegyzem egy cross motornál nem a gyorsulás a végsebesség számít, hanem hogy mennyire bírkózik meg a tereppel. Ezek után nincs értelme hasonlítgatni, mert előnyben az NSR...
aha 93-as NSR meg NSF nincs. NSR125R van meg NSR125F van
Az enyem NSR és nem NSF. te nézz körül
nézz körül a hasznaltmotoron.
Ok, csak az a gáz hogy már én használom, csak szóltam az ár miatt!
De hát puding próbája az evés...
Ha tudsz ilyet akkor küld el húsvétra a nyuszival minimum 3-mat!
Ja és jóindulattal 29 lovas
Elárulom én egy 93-as nsr 125-f-et hibátlan gyári fényezéssel teljesen felujított motorral vettem 190 000-ért műszuakival.
De ezek szerint nem az idén akarod eladni.(ezen az áron tuti nem)
Megint én vok,na mondom a moci többi adatait: 125/50,kismotor papirokkal,1993-mas,33le,6 sebesség,powerszelep,végsebesség160km/h,de le van folytva és most 140,új a festés,matricázás,a dugó,a gyűrű,a fékek a kuplung,csapágyak,szimeringek,gumik,az aksik.felujított főtengely és henger.
IÁ:270 000,Barcsi TEL:06706169275 hlnap délután már tényleg rakok fel képet.
Aha, nézz csak utána, de persze 2T kipufogószeleppel.
gyárilag ilyen erős?
De elverheti gyorsulásban simán! ahogy vdani mondta 30-34 között vannak ezek a crossmotorok és nagyon rövid sebességei vannak.

A gyorsulás meg ugyebár több oldalról tekinthető. Végsebességre persze hogy nem verné el, de egy egészséges normálisan beállított nrs-t 0-100-ra gyorsulásban igen.


És pont ezt kérdeztem hogy miben más ez a technológia ha odaver?????
de azt is nézd hogy az mondjuk versenyzésre fel van készítve.nsr-t is fel lehetne azér még húzni kicsit még akkor is ha hetente blokk csere lenne.egy széria 80-as krosz szerintem nem ver el 1 nsr-t,de ez csak az én véleményem
Már miért ne verhetne el? Teljesen másra van kitalálva mind a két motor. Az egyik versenyzésre, a másik meg utcára... még gyorsulásban is simán odaverheti...
(nsr,bocsi)
Szerintem egy 80-as terepmotor nem ver el egy egészséges msr-t ....... jó persze terepen más a helyzet ugye.
Zárójelesen megjegyzem: Terepen?
Ennyi a véleményem: Hehe
És mitől 30 LE???? Gondolom akkor fogyasztanak is rendesen. Na persze cross motornál nem ez az első szempont hogy mennyit eszik, de gondolom vminek a rovására kell hogy iylan erős legyen...
80as crossok 30Le körül vannak, szóval még szép hogy odabasz az nsr-nek.
Hy! Az mitől lehet h alig, és nagyon nehezen mozognak a fékmunkahengerei az NSR-emnek? Ráadásul a fékolajat is folyatja... szóval az első fékem egyelőre meg van halva
Naggyon szépen köszönöm!
Jah, a járulékos dolgokat már mondtad róla...
Az enyémben nincs víz, akksi, meg 2 idomot pillanatragasztóznom is kell h egyátalán fel tudjam rá rakni...
Szal idomügyben is fogok vmit tenni, de előbb jobb szeretném ha motorikusan meg műszakilag lenne rendben. Addig max lesz egy csúnya jó motorom.
Szeva Pocok!!
Háááát engem is csak az tartott ma vissza a motorozástól hogy nincs rajta ülés mert haverom épp most huzza át

06 20 433 66 95(Alfréd)
Hivatkozz arra hogy a Borbély Rolandtól kaptad meg a számot NSR ügyben. Nagyon penge a csávó. A fia egy 80 köbcentis Crossmotorral versenyzik annyira fel van huzva hogy odaver az NSR-nek.