Meg a nagyképűsködés meleltt úgy igyekszem tartani ez egyensúlyt, hogy a bénázásokat (amiket mindenki csinál, csak sokan szégynelik) szóval azokat sem szoktam eltutkolni.
A legkirályabb az volt amikor két napig kerestem a gyújtáshibát egy oylan motorn aminek csak a ygertyája szart be:)
Amivel próbáltam kontrollgyertya, az is szar volt:)
NAgy tanúlság az iylen, jókat rüöhögtem rajta utólag:)
Mert úgy emlékszem, hogy alapjáraton ketyegve köpi be, nem? De mond a pontos értéket, most nem néztem meg, ellenben amit a beállításáról írtam, az megáll, próbáld ki bármilyen 2T-n... ]:-))) Szegény keveréknél lebegve esik vissza. Addig kell kitekerni, míg meg nem szűnik. Próbáld ki!
Gyertyának a hőtágulása. Az öreg Izs volt érzékeny rá. Ha túl kicsi volt a hézag, behalt... Igaz, előtte fuldoklott, mielőtt megállt, beköpte... De amit írsz, az is igaz. Nekem egy öreg szaki mondta, hogy a középső elektróda jobban hőtágul, így tovább csökken a hézag, azért megy el a szikra.
Az rém egyszerű. Átsétálok a szomszéd utcába a szerelőhöz, karbival a kezembe, és kérek egy lehelletnyit, mert ugye nem szeretnék egy egészet megvenni, csak mert fújni kell kettőt... Jó fejek, adnak... ];oDDD
Ecettel próbáltam, mert ugye vízkő ellen az jó, de az nem hozott eredményt... ]:-)))
Ez nagyon jó. Nem kellene összedobnunk az ilyen elérhetőségeket? Össze kellene szedni, a szervizek-, szerelők-, boltok-, webáruházak elérhetőségét, és a véleményeket róluk. Vagy van már ilyen topik?
A benzinszintnek uygan mi köze volna, az alapjárati keverékcsvarhoz?
("Benzinszint: a legbiztosabb módszer tapasztalataim szerint, hogy betekered koppig, majd 2 kör ki. " )
A benzinszintet be kell állítani gyárira, amig ez nincs, nincs értelme semmi más beálíltásnak.
A gyertyák meg...
Hát szóval ez a "túlmelegedés hatására megnő a hézag s ezért nem indul" ez tévedés.
Akkorát nem nő a hézag, valamit ez nem is zavarhatja a gyújtást.
HA próbakáppen megnöveled a gyertya szikraközét a kétszeresére, és a motor más tekintetben 100% os, simán ugyan úgy járnia kell.
(tök hidegen kiscit nehezebben indul esetleg, kihagyogat az alapjárat, lmegy a csúcsteljesítmny, de kb ennyi, viszont ekkorát közel sem hőtágul menet közben)
Sokkal inkább az van, hogy a túl nagy hőértékű gyertya ami folyton elolajosodik, leköpködi a motor, az hamar tönkremegy, mert nem tud öntisztulni.
A túl kicsi, meg vagy szépen leolvad, és a dugón keresztül körülnéz a karterban, vagy csak simán zárlatos lesz mert megreped a porcelán a túlmelegedéstől.
Nem olvastam még végig a válaszokat, nem tudom, hogy írta-e már valaki, de szerintem NE állítgasd egyenlőre, amíg nincs egy jó gyertyád, hanem próbáld ki, hogy mikor befullad, akkor utána lehűlve beindul-e. Mert bekavarhat a benzinszint is, de a gyertya nem megfelelő hőértéke is.
Szerintem előbb keríts egy jó gyertyát (amikor kiveszed, lehet, hogy simán csak lehűl és dolgozik utána tovább). Én nem keverném a 2-t.
Benzinszint: a legbiztosabb módszer tapasztalataim szerint, hogy betekered koppig, majd 2 kör ki. Szívatóval rásegítgetsz, hogy ne álljon le, aztán ha meleg, akkor gázfröccs, és utána figyeled, hogy hogy esik vissza alapjáratra. Ha szegény a keverék, akkor nagyon lebegősen, lassan esik vissza, a gázfröccstől meg kicsit befullad. Addig növeled 1/4 fordulatonként a benzin mennyiségét, míg gázfröccsre nem harap szépen, majd határozottan gyorsan, nem esik vissza alapjáratra. Ott kb. jó is lesz.
Nem értek a gyertyákhoz, csak azt tudom, hogy hőtágúlnak, így arra gyanakszom, hogy a nem megfelelő hőérték miatt vagy túl kicsi, vagy túl nagy lesz a hézag, ezért nem gyújt.
Hűtő: ez így tök egészségtelennek tűnik, mert nem használ tágulási tartályt, ami nyáron komoly problémákhoz vezethet majd. 222 oldalas manual, 50. oldala. mint a képen is látod, a rendszer legmagasabb pontja a sapka. Na, ott a túlfolyó furatban simán lehet dugulás is. (nem tudom ki írta, de ha erre gondolt, akkor bocs, az a vékony csövecske tényleg dugulhat. Én azt hittem, ennek is a hűtőn van a betöltője) Meg kellene nézni, mert sokkal előbb forrhat a vized melegben.
U.i.: esik a hó, az időjárásnak ezennel felmondtam!
Francba, ez a tuti? Akkor nem fogom átrakni az első telót az NSR-ről, és az így nehezebbé teszi az életemet. Mind1, lehet, hogy kormánykiflivel együtt... Csak a "stucni" passzoljon... ];o)
Tényleg, nem tudod, hogy merre gyakorlonak a stunterek?
Megnéznék néha egy-egy gyakorlást... szerintem izgalmasabb lehet mint a streetfighter bemutatókon a kész show...
Meg a nagyképűsködés meleltt úgy igyekszem tartani ez egyensúlyt, hogy a bénázásokat (amiket mindenki csinál, csak sokan szégynelik) szóval azokat sem szoktam eltutkolni.
A legkirályabb az volt amikor két napig kerestem a gyújtáshibát egy oylan motorn aminek csak a ygertyája szart be:)
Amivel próbáltam kontrollgyertya, az is szar volt:)
NAgy tanúlság az iylen, jókat rüöhögtem rajta utólag:)