Akkor viszont vagy holnap vagy hétvégén vagy soha... tele van már vele a f...szom!
Zsandar kollégának üzenem, hogy a ledeket nem tudom szétb...szni... tudod... olyan helyre tettem őket, hogy ne tudjak bennük kárt tenni... :)
Hol a legcélszerűbb leengedni? Ahol minden kijön a rendszerből...
Ez akkor az a motor volt, amit a tipikus hülyegyerek hajtott, amíg az apuci lökte bele a lóvét(voltam én is ilyen ).Még szerencse, h felújítva kaptad meg, mert biztosan nem volt előtte benne sok élet.Lehet olyan dolgok voltak a géppel, amit apuka soha meg sem tudott.
Nálam ez pont fordítva van....motorikusan szinte új, (szervízbe hordták, megvannak a papírok róla), viszont a külseje... Az előző tulajt abszolút nem zavarta pl. a törött/hegesztett plexi, vagy a horzsolások....Mondhatni ő csak menni szeretett vele, azt is bevallotta őszintén, hogy télen ő csak lerakta a garázsba, amit kellett az apja csinált rajta ( ő is motorozik), szerintem ők észre sem vették a lyukas tankot, én is csak véletlen, mert épp simogattam..... , (ha áll abszolút nem csöpög.....(
Az váltóolaj ügy is megoldódni látszik, vagy elnéztem, bár 2x is megnéztem(tük) , de járatás után 1 órával normál szintet mutatott a nívó ablak.....
Jajj apa!Ne pörögj megint.Annyi, h lehúzod a csöveket, és megnézed a rendszer áteresztését.Az sem biztos h szar, csak elöregedett valami cső, aztán azért ereszt.Nézd át szemre, szedd le a bilincseket, ereszd le, hogy jól átereszt-e.
Azt hiszem meg van az 5000-nél jelentkező X akta!elég érdekes faramuci dolog lesz(ha minden igaz), és bizony a 2T evolúció egyik lépcsője hibádzik....elvileg.
A benzin amúgy rvazs dolog, pláne ha olaj is van benne.
Nekem az egyik tanom diszkráten szivárgott.
Lezsedtem, kezdtem vakarni a festéket, ahol a nedvesedést láttam, hát ott tök jó volt.
Amikor már a fél tankot lecsiszoltam, akkor derül ki, hogy ahol csepp gyülekezett, onnan vagy 10 centire volt a tényleges lik.
Érdemes volna kpróbálni, hogy nyitott csapnál nedvesedik e, vagy zártnál is.
Zsandar kollégának üzenem, hogy a ledeket nem tudom szétb...szni... tudod... olyan helyre tettem őket, hogy ne tudjak bennük kárt tenni... :)
Hol a legcélszerűbb leengedni? Ahol minden kijön a rendszerből...
Az váltóolaj ügy is megoldódni látszik, vagy elnéztem, bár 2x is megnéztem(tük) , de járatás után 1 órával normál szintet mutatott a nívó ablak.....
esztergagépzöld-döglött drapp :)
Vagy eladom alkatrésznek, ha kell valakinek... ma már volt egy ilyen ötletem...
Mire gondolsz? Mit csináljak?
Izs Planeta 3. Olyan a hangja, hogy ...!
Most le van bontva, meg a tankot meg kell csinálni, úgyhogy amíg igazán jó idő nem lesz, nem fogok tudni nyeregbe ülni
Minek a kópiája ez?
VAlami DKW ?
Papírból is lehet csinálni tömítést, de nem egy ilyen műszerre, hanem pl az öreg Izs-emre... ]:-/