Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Inkább megvárom a törpieket, mert nem volt ezzel még dolgom.De szerintem nem nagy ügy.Elvileg csak egy burkolat van a csigakerék körül.
Ja... jobb oldalon alul... sosem szedtem szét olyat... el lehet b...szni? :)
Ha jól emléxem a hozzászólásokra, akkor a vízpumpánál, de várd meg ezzel a többieket.Ez egy olyan fél óra lehet.Nézd át jól a gumikat is.
Hmm.

A benzin amúgy rvazs dolog, pláne ha olaj is van benne.

Nekem az egyik tanom diszkráten szivárgott.
Lezsedtem, kezdtem vakarni a festéket, ahol a nedvesedést láttam, hát ott tök jó volt.

Amikor már a fél tankot lecsiszoltam, akkor derül ki, hogy ahol csepp gyülekezett, onnan vagy 10 centire volt a tényleges lik.

Érdemes volna kpróbálni, hogy nyitott csapnál nedvesedik e, vagy zártnál is.
Akkor viszont vagy holnap vagy hétvégén vagy soha... tele van már vele a f...szom!
Zsandar kollégának üzenem, hogy a ledeket nem tudom szétb...szni... tudod... olyan helyre tettem őket, hogy ne tudjak bennük kárt tenni... :)
Hol a legcélszerűbb leengedni? Ahol minden kijön a rendszerből...
Ez akkor az a motor volt, amit a tipikus hülyegyerek hajtott, amíg az apuci lökte bele a lóvét(voltam én is ilyen ).Még szerencse, h felújítva kaptad meg, mert biztosan nem volt előtte benne sok élet.Lehet olyan dolgok voltak a géppel, amit apuka soha meg sem tudott.
Nálam ez pont fordítva van....motorikusan szinte új, (szervízbe hordták, megvannak a papírok róla), viszont a külseje... Az előző tulajt abszolút nem zavarta pl. a törött/hegesztett plexi, vagy a horzsolások....Mondhatni ő csak menni szeretett vele, azt is bevallotta őszintén, hogy télen ő csak lerakta a garázsba, amit kellett az apja csinált rajta ( ő is motorozik), szerintem ők észre sem vették a lyukas tankot, én is csak véletlen, mert épp simogattam..... , (ha áll abszolút nem csöpög.....(
Az váltóolaj ügy is megoldódni látszik, vagy elnéztem, bár 2x is megnéztem(tük) , de járatás után 1 órával normál szintet mutatott a nívó ablak.....
Kitartás!
Jajj apa!Ne pörögj megint.Annyi, h lehúzod a csöveket, és megnézed a rendszer áteresztését.Az sem biztos h szar, csak elöregedett valami cső, aztán azért ereszt.Nézd át szemre, szedd le a bilincseket, ereszd le, hogy jól átereszt-e.
Azt hiszem meg van az 5000-nél jelentkező X akta!elég érdekes faramuci dolog lesz(ha minden igaz), és bizony a 2T evolúció egyik lépcsője hibádzik....elvileg.
De miylen szinekre tudták festeni....
esztergagépzöld-döglött drapp :)
Az nem kis meló... akkor megint nem motorozok egy darabig...
Vagy eladom alkatrésznek, ha kell valakinek... ma már volt egy ilyen ötletem...
Szerintem az nem nyerő ha csak én tanácsolom, de szerintem jobb lenne ha bontanád a rendszert egy vizsgálatra.
Na azééé Hát sajnálom a hoppá-t.De a foltozás valószínűleg csak a kisebbik költség.A fényezést is javítani kell...olajjal mi helyzet van?
Egyik napról a másikra? Hihetetlen...
Mire gondolsz? Mit csináljak?
Szerintem DKW. Vitték az egész gyárat. ];oDDD
Izs Planeta 3. Olyan a hangja, hogy ...!
Akkor most mi a f...szt csináljak? Szedjem szét újra és engedjem le, aztán meg töltsem fel?
Igenis!
Most le van bontva, meg a tankot meg kell csinálni, úgyhogy amíg igazán jó idő nem lesz, nem fogok tudni nyeregbe ülni
Az így gáz, hidd el nekem. Mindenképpen és minél előbb javítani kellene...
Azt a karbirátort tehették volna akár a hátsó kerék mögé is oylanmessze van:)

Minek a kópiája ez?
VAlami DKW ?
A hengernél mosódhat be korom/lerakódás/gány/trutyi. Nekem is volt benne.
Az Izs. Jobban megnézik, mint egy mai sportgépet... ];oDDD
Láttunk már itt a sportmotoron oylan felújítottnak vásárolt blokkot, amiből egy behegesztett tetejü, korábban nyilván kilukadt dugó került elő:)
Nagyon gyorsan vidd vissza neki! Ez nem felújítás, hanem schuffni tuning. Gyalázat, hogy ezt oda merte adni. Vagy a Te géped is egy kotvány volt?

Papírból is lehet csinálni tömítést, de nem egy ilyen műszerre, hanem pl az öreg Izs-emre... ]:-/
Ja!Jól szól a kolléga, csak eszembe jutott más is.Volt már akváriumod?...ezzeL a módszerrel szívjál le picit belőle, oszt riga.