Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Baszki, tegnap még nem csinálta... ma feltöltöttem színig, most ezt csinálja...
Az fasza.... a hűtővíz csövében dugulás? Mi tud ott eldugulni?
Nagyon ne húzd meg, nehogy összeroppantsa a műanyag részt, vag yelvágja a gumit.Lehet h megsérült a cső.
ha a tágulásiról leveszed a kupakot akkor ott kell kinyomnia a felesleges vizet... már ha sok van benne. ha beindítod és máshol nyomja ki az szerintem dugulás...
Igen.Kilazításnál gondolom bajt okoz, de talán meghúzásnál, inkább csak támasztották
Az egyik bilincsem nem szorít rendesen szerintem... a gyertyapipa felett, ahol mennek a vízcsövek, valamelyik tövéből folyt... meghúztam a csavarokat tökig, de még utána is csinálta 2x... azóta nem indítottam el...
az lesz az
Azt hiszem látom már.Arra a hasított fejűre gondoltok?
Tényleg más ez a kötőgépelem... de visszatenni nem volt olyan nehéz.
Került hozzám szép küllemű, de gyalázatos műszaki llapotu motor.
Megállt, kivették gyertyát, nem tudtűk megjavítani, kitették a diófa alá 10 évre.
Annyi esze már nem volt a parasztnak, hogy gyertyát visszategye, vagy egy ponyvát tegyen amotorra, eresz alá tegye, de adj isten a fészerbe...
Nem, a büdös gyökérje kibaxa a hóra ahogy volt.

Nem eresztem bő lére, de a fényezés kis pólír után szép lett, de a tank több ehlyen átrozsdásodott belülről alul...

Hegesztetni nem akartam a fényezés miatt, hát szépen kimostam( benzin-brigi,-oxálsav) és kutya közönséges forrasztóónnal be lett forrasztva a nemtom hány darab lik.
A forrasztásra műgyantacsepp került, arra meg festékcsepp.

Elég közelről kell nézni, hogy észrevegye az ember, és eegy 30+éves gyári fényezsü motornál már szempont.

Szóval, ha vastank, és gyárifény, akkor akár forrasztani is lehet.
Akkor bocsi.És volt biztosítva dróttal?A koronás anyákat szokták.megnézem, mert már én is kíváncsi vok rá.
ez biztos nem ojan mint amire te gondolsz
ez ojan mint a koronás anya
másfeles svédfogó... azt dirr...
feltettem ide, amit megvettem(egy srác bontott NSR-t), tiszta gány volt. de rendben volt, nagyon príma lett, csak szépen le kellett pucolni, meg 6 órát szhopni míg betettem. most már f@sza a rugózás
Azt a kötőelemet Collar-nak hívják(magyarul ne kérdezd).Rep iparban használják, és kifejezetten oldhatatlan kötésnek találták ki.Ügyes vagy, h le tudtad szedni .De vissza nem biztos h megy.Ez tulajdon képen eredetileg 2 részből állt, és amikor meghúzták, bizonyos nyomatéknál leszakadt a "feje".Ezért speckó az egész.Lefényképezed majd nekünk azt a spec szerszámot?Legalább mi is fogjuk tudni, majd.
na akkor nem ragozom tovább mert én is így csináltam csak én még a cső végére hegesztettem egy anyát aztán meg lehet fogni villáskulcsal
hol vetted az újat?
jobb mint a régi?
Nem értem.Hol fog az kicsöpögni?
Szia!Vigyázz magadra!hallod!Nézd meg a kijózanító videót itt a portálon"csak óvatosan" címmel.Ma láttap Pécel végén 160+-al kirepülni egy motorost.Eszméletlen, hogy megőrül az ember egy kis napfényre.Megnéztem a kérdésedre a dolgot, ment a válasz.
annyira nem erős az nsr-hogy kerékre áljon gázra
próbálj ki valami nagy v2-est aztán utánna már nekedse lessz ojan erős az nsr
én egy 1000-essel metem az már tépett elég jól, másnap nem tudtam mért fáj a könyököm
a tank javítás az egy speciális téma
ahogy nézem ez már nem gyári fényezés szerintem
először ott ahol ereszt fémig le kell kaparni hogy meglásd mi a gond
aztán valahogyan be kell foltozni és újrafényezni
nem lessz egyszerű
szerintem vidd el először ojan szakihoz aki foglalkozik ijennel
ha van a közeledben karosszéria lakatos akkor mutasd meg neki
meg megkérdezhetnéd a régi tulajt hogy ő mit tud erről, lett-e már javítva, mivel meg hogyan csinálta
egy profi hegessze meg! :/
a rugós tagot felülről tartó tengelyt rögzítő, számomra ezidáig ismeretlen anyát. köralapú henger, mely meg van csonkolva a tetején szimmetrikus, egymással szemben lévő bemarásokkal. speckó szerszám kell hozzá. én készítettem is hozzá 1/2"-os horgany csőből. tehát kitudtam venni a tagot és már tegnap be is tettem az újat.
Még egy kicsit felette van, de majd kicsöpög aminek ki kell csöpögnie... ha lesz nálam telefon, akkor lefényképezem a ledeket!
Sziasztok!
Megvolt ma az idei első kör! És az első fullos gyorsulás 0-100-ra! Jézusom, ez nem az én 50 kg-nak való! Majd lerepültem, közel volt az egykerék....Ezt nagyon fogom csipázni már látom..... Télen nem akartam nagyon nyúzni, mert nem igazán tudta elérni az üzemi hőmérsékletet, ezért most ez eléggé meglepett....
Lebontottam az oldalidomokat, mármint kézzel.... , a motornál nincs semmi probléma, a power is jó! Ahogy mondtátok, kicsit visszaengedtem a gázt, akkor el tudta égetni a felgyülemlett olajat, és utána simán ment tovább....
Viszont a tankomból szivárog a benzin! Valószínű telente nem telitankkal tárolták....Egy helyen pereg a festék, és alatta meg lehet repedve. Ha áll nem folyik belőle, csak begyűlik a festék alatt, és ha megnyomom, kibuggyan egy kicsi....
Mi a menete a javításnak?
De a jelölt szinten belül van ugye?A ledekről, meg fotóóóóóót
Le bizony... volt elég víz a tartályban... viszont én felöntöttem színig... indításkor folyt mindenhol... mostmár annyi kifolyt, hogy már nem folyik...
Ja, kék világítás gyönyörűen beszerelve! Yeah!
Belló mindenki!Én csak most csatlakozom a nemes társasághoz.Nézzétek el nekem, de lusta leszek ma visszaolvasni. Lemaradtam valamiről?