Vigyorgásról....
Megvételkor mikor az első próbakörről visszaértem, az eladó kíváncsi arccal leste a reakciómat, mikor látta a hatalmas vigyort bukón keresztül, ő is elmosolyogta magát aztán bement és magunkra hagyott....
Én már futtattam fejben a programot.Fix pontot biztos találni(talán még csavarosat is).Talán még fúrás nélkül is menne, a légjáratoknál kivezetni.Nem tudom, annyira nem mentem bele.
Hogy simsoncup-os -e azt nem tudom, kb 1 éve ismerem... mindenáron rám akar tukmálni nagy 600-es gépeket... de nagyon fasza gyerek. Alacsony, köpcös, kopaszodik... qrva rendes srác! Egyre gondolunk? :)
De vagy akarod csinálni, és akkor csináld, vagy hagyd már a francba, ha idegesít...
Ma délutánom:
Hátsó kerék ki meg vissza, fék ok.
Első fék olaj? 1 óra keresgélés, mert a franc tudja már ennyi cucc között. Mind1, hiányzik talán 2cl, de mehetek venni...
Majd lámpaállítás. Sehogy nem jó 1/2 órán át (kispolski szerintem a lámpa, amit rábarkácsoltak. Műszer"fal" lebont, nagynehezen hozzáférek, izzót úgy rányomták a kormányzárra, hogy teljesen elgörbült... De az is lehet, hogy mikor felraktam a platóra. Mind1, ilyen izzót 1000 éve nem láttam... Majd ezért is mászkálhatok...
1 óra alatt építettem egy új tartó-konzolt a lámpához, jó is lett a szar izzóval is.
Mentem egy kört, kiesett az izzó, mert egy szar a leszorítója. Szedhetem szét az egészet újra, holott, már 4x szedtem le délután. Most akkor üssem, rúgjam? Nem, mert szeretem a vasat, büszke vagyok, hogy mindent én tettem rendbe rajt, mégha ezt rajtam kívül senki nem is értékeli. Én így állok hozzá, és ezért fogok holnap délelőtt találni valamilyen sokkal jobb rögzítőt rá, mint eredetileg volt... ];oDDDD
Közülünk te vagy a versenyző, neked pontosan kellene tudni, hogy: a visszapillantó nem kell, mert ami hátul van az nem fontos. Mindig csak az számít, hogy mi van előtted...!
Van benne logika..szerelői logika ...viszont ez valóban csak a szakiknak van.Haver a BKV garázsban bűvész(mert az nem szerelés, hanem művészet, ahogy azok életben tudják azt a sok hulladékot tartani a totál nullából).Volt már olyan megérzése, amit Ő maga sem tudott elmagyarázni, de bejött neki.
majd meglátjuk.... de ha látnád, hogy most milyen fasza, akkor te sem basznád el a képet a hőfokmérővel... majd meglátom, ha marad, és elfér, akkor felteszem...
Baszod, ha értenék hozzá és lenne benne logika, akkor megoldanám, nem kérdeznélek titeket. De mivel ebben semmi logika nincs és nem is értek hozzá, ezért kérdeztem a tapasztaltabbakat... Ez nem hiszti...
Nem értem miért akkora baj ez.Hiszen(ahogy én néztem) az a kupak egyszerűen nem képes nyomást fogni, ezért szerintem nem is nyomás miatt szivárogsz.Talán a bilioncsek, csövek...Viszont a hőfokmérő tényleg nem ártana állandóra a motorra.
Ha már itt tartunk, idén ezért sem akarom festetni, munkahelyemen nem látok rá, de mivel kívülről nem top, így nyugodtabb leszek...másik, hogy igazán még nem tudom, milyen szín tetszene harmadik, ezt a szezont újratanuló évnek szentelem, ha idén nem borulok el vele, jövőre jöhet a festés...
csak az, hogy ma mikor teletöltöttem, elkezdett folyni a wasser... először elől, meg hátul is a tágulási tartályból... aztán már csak elől... most meg megint sehol... nem értem én ezt... de akkor is leeresztem belőle valahogy és átnézem ezt a qrva vízcsövezést...
Megvételkor mikor az első próbakörről visszaértem, az eladó kíváncsi arccal leste a reakciómat, mikor látta a hatalmas vigyort bukón keresztül, ő is elmosolyogta magát aztán bement és magunkra hagyott....
De vagy akarod csinálni, és akkor csináld, vagy hagyd már a francba, ha idegesít...
Ma délutánom:
Hátsó kerék ki meg vissza, fék ok.
Első fék olaj? 1 óra keresgélés, mert a franc tudja már ennyi cucc között. Mind1, hiányzik talán 2cl, de mehetek venni...
Majd lámpaállítás. Sehogy nem jó 1/2 órán át (kispolski szerintem a lámpa, amit rábarkácsoltak. Műszer"fal" lebont, nagynehezen hozzáférek, izzót úgy rányomták a kormányzárra, hogy teljesen elgörbült... De az is lehet, hogy mikor felraktam a platóra. Mind1, ilyen izzót 1000 éve nem láttam... Majd ezért is mászkálhatok...
1 óra alatt építettem egy új tartó-konzolt a lámpához, jó is lett a szar izzóval is.
Mentem egy kört, kiesett az izzó, mert egy szar a leszorítója. Szedhetem szét az egészet újra, holott, már 4x szedtem le délután. Most akkor üssem, rúgjam? Nem, mert szeretem a vasat, büszke vagyok, hogy mindent én tettem rendbe rajt, mégha ezt rajtam kívül senki nem is értékeli. Én így állok hozzá, és ezért fogok holnap délelőtt találni valamilyen sokkal jobb rögzítőt rá, mint eredetileg volt... ];oDDDD