Sziasztok!
Örülök, hogy jó kedved van cimbora! Jöttem én is a fejleményekkel:
leengedtem annyi fagyállót, hogy a tágulási tartályban a min és a max között van a wasser... beindítottam... elértük az üzemi hőmérsékletet... és már nem folyik! Yeah! Nyilván valami qrva nyomásprobléma lehetett, legalábbis remélem, de ma még egyszer megnézem este... úgyhogy probléma megoldva!
Na most kicsit alszom, aztán később jövök!
Szóval elég lesz a kuplung oldali deklit levenni(jó meg persze a másik oldalon is sík felületet kell csinálni.Még az sem biztos h menetet kell majd vágni.Na ezért vigyorgok ma
Üdvölet minden pajkos pajtosnak! Fejlemények vannak a leeresztő ügyben.ITT EMELNÉM ,KI HOGY TELJESEN FELESLEGESNEK LÁTAM SZÉTCIBÁLNI AZ EGÉSZ MOTORT, AMÍG NEM BIZTOS H ROSSZ A MENET.AMÍG NEM 100 ADDÍG VAN MEGOLDÁS.Az esélyeim egészen odáig nőttek, h 50-50.vagy csöpög majd vagy nem Most mit tegyek sírni már nincs erőm .Viszont az is biztos már, h nem lesz széthúzva a blokk, még akkor sem, ha rossz a menet.
No, éjjel 3-ra megcsináltam, világit, ahogy kell. Már csak a teló-szimeringek csorgatnak kicsit, de új alsó szár volna az igazi bele, vagy komplett teló. Valaki mérne nekem 1et, hogy az NSR-é mekkora? Az NS 32mm.
Reggel 6kor láttátok volna a fejemet. Minden voltam, csak bűbájos nem. De gyerek suliba el, meló leszarva, száguldoztam egyet (a lehetőségekhez mérten), kifújattam a fejemből a fáradtságot. Az öreg benzin érződik picit, mert 4e alatt és 9e fölött semmi nincs, a friss benzinnel meg volt, de amúgy rendesen megy ezzel is.
Eszembe jutott a 800ccm alatti jelmondat: "van-e élet 6500rpm alatt?" ];oDDDD
AZért sem jó így elhúzni az iylesmit, mert rossz érzést okoz a megoldatlan probléma.
Azt mondod, dolgoztál repülőn, ott nagyon profi személet uralkodik, ezt kelelne itt is.
Többszrösen elmondtuk a profi és végleges megoldást, ha hallgatttál volna ránk, már régen elfelejtetted volna a egész olajleresztő ügyet.
Kiveszed, megméred a csavart, az ismeret birtokában elballagsz egy közeli ótóreszelőhüz, aknek felteszed a kérdsét, hogy van e M akárhányas heli coilja.
Ha normális szerlő, akkor van neki, és 10 perc latt megoldja.
Én meg nem bírom a feszültséget. Most lemegyek, és csinálok valamit azzal a kurva lámpával, csak előbb még a kútról cigi is kell. Meg fékolaj. De fogom magam utálni holnap hullán ezért...
Nem tudom hog ylenne a megérkezés.De ha a velencei tó körüli körberöff kevés,akkor talán Tihanyba lmehetnénk(bár lehet, h az hosszú).Tihanyban van egy komoly szakasz.
Örülök, hogy jó kedved van cimbora! Jöttem én is a fejleményekkel:
leengedtem annyi fagyállót, hogy a tágulási tartályban a min és a max között van a wasser... beindítottam... elértük az üzemi hőmérsékletet... és már nem folyik! Yeah! Nyilván valami qrva nyomásprobléma lehetett, legalábbis remélem, de ma még egyszer megnézem este... úgyhogy probléma megoldva!
Na most kicsit alszom, aztán később jövök!
ugyanis:kép
Én 35mm-t mértem.Most meg megyek egy kanyart,megkezdem a szezont én is!
Reggel 6kor láttátok volna a fejemet. Minden voltam, csak bűbájos nem. De gyerek suliba el, meló leszarva, száguldoztam egyet (a lehetőségekhez mérten), kifújattam a fejemből a fáradtságot. Az öreg benzin érződik picit, mert 4e alatt és 9e fölött semmi nincs, a friss benzinnel meg volt, de amúgy rendesen megy ezzel is.
Eszembe jutott a 800ccm alatti jelmondat: "van-e élet 6500rpm alatt?" ];oDDDD
ilyen cdi-t keresek nsr-hez
Megérkezett! [nincsen rúzs nélküli puszi, ezért most ilyet küldök:) ]
Köszi-köszi.Remélem a valuta is ott van már.....ja és nem volt hal szagú.
http://youtu.be/cRqL8M-9OZY
Mondta a villanyszerelő :)
AZért sem jó így elhúzni az iylesmit, mert rossz érzést okoz a megoldatlan probléma.
Azt mondod, dolgoztál repülőn, ott nagyon profi személet uralkodik, ezt kelelne itt is.
Többszrösen elmondtuk a profi és végleges megoldást, ha hallgatttál volna ránk, már régen elfelejtetted volna a egész olajleresztő ügyet.
Kiveszed, megméred a csavart, az ismeret birtokában elballagsz egy közeli ótóreszelőhüz, aknek felteszed a kérdsét, hogy van e M akárhányas heli coilja.
Ha normális szerlő, akkor van neki, és 10 perc latt megoldja.
Mindenkinek jó éjt! ]:-))))
PÁÁÁ
Jóéjt nektek!
Sziasztok!
Csak telefonon
30-25-62-333
Neked ugye a macid nem Brumi, hanem Brümi? ];oDDD