Most megint beindítottam. Megint folyt a víz, de hagytam járni... kb 2 perc után már nem folyt. Lehet hogy tényleg túltöltöttem. Szerintetek most így rendben van?
szivesen vendégül látlak ha erre jársz.......itt a mailem: benjamin.jademodels@gmail.com kérlek irj egy levelet ha erre tartassz addig meg probálok matekozni mi lehet a baj forrása! Én nem mentem vele tul sokat összesen 8 km-t:):) a mocit cseréltem nekem egy gilera sp02-em volt azt cseréltem le tegnap erre a gépre és hazafele jövet adta meg magát szivtam is a fogam állitolag a motor felújitott uj dugo felfurt hneger uj csapágyak uj szimeringek uj tügörgök! legalábbis ezt mondták biztos hogy volt vele babrálva mert amikor bontottam láőtszott hogy ez az cserélve volt pl a hengerfej tömités ugy volt belevágva és szigetelő pasztáva volt szigetelve gonhdoltam arra is lehet hogy ezért kaphatott vizet a motor mert eléghetett a papir és igy vizet kaphatott a motor vagy esetleg e miatt nem kap benzint mert ott elillan a kompresszio és igy nem sziv benzint.....
Én sem hittem el, hogy így működik de létező dolog. Nem akarok okoskodni elhiheted. Átéltem a jelenséget. Mikor megvettem a sajátom kétszer leállt menet közben, mint mikor kifogy a nafta. Majd utána nem igen akart indulni. Az utolsó alkalommal szétköszörültem már és felb@aszva magamat kigányoltam a karbit. Azóta nem fordult elő ilyen. Ezt az első 140 km alatt csinálta meg velem, azóta több ezer lett megtéve és nem fordult elő ilyen.
attól is függ mennyit mentél... de ez ahogy a kollégák is mondták: vizes benzin. vagy ha mondjuk most ébresztetted a vasat akkor a télen beállhatott az összes fúvóka. véleményem szerint
Ez 1értelmű volt abból, amit írtál, hogy nyitott power-ral állt le... ]:-)))
1ébként meg minden megoldható, ha a héten lesz pénzem levizsgáztatni (csak az a qr...va gázszámla ne lenne... ]:-/), akkor simán el lehet gurulni arra. Legfeljebb ha meg tudjuk csinálni, akkor meghívsz egy bambira... Ne add fel, a motors nagyon összetartó család (mégha néha van is egy kis családi veszekedés is... ],oDDD Igaz?)
pontosan ugy mint amikor kifogy a benzin mész mész berreg olyan 7-8 ezres fordulatnál és mint amikor kifogy a benzin baaaaaaaaa visszaváltok kuplung ki baaaaaaaaa kuplung behuz gurulok gurulok aztán nem indul se tolva se inditozva ezért hazatol.....:) nagyjából igy történt
Nem egészen... A régi, korrodáló tankok belsejéről lejött a bevonat egy idő után, így a sima acéllal érintkezve a benzin eloxidálta a tankot (csak egy vékony rétegben), és az így átalakult benzinnel már nem lehetett semmit kezdeni, csak zsírtalanítani. Mondom, a nálam lévő NS 125-ben 3-4 évig állt a benzin, most azzal járok, hibátlan.
Ellenben van, hogy víz kerül a benzin, vagy egyéb trutyi (lásd pl. a Shell címszónál) ami:
1, a szűrőt üli meg, mivel a benzin hidrosztatikai vonzása kisebb, így az átfolyik, a víz viszont nem, így az gyakorlatilag a szűrőre tapad, és eltömíti. Megoldás: benzincső le, szűrőből minden kiönt. (nem tudom, hogy ilyen-e az NSR szűrője, a CBR-ben volt egy ilyen szűrő is.
2, eljut az úszóházba, így annak aljáról a vizet szívja fel a fúvóka. Megoldás: karbi ki, úszó kiönt.
Namost, ha mindkét esetben betonra öntöd, a benzin szétfut a betonon, de ha víz volt benne, akkor az összeáll buborékban a folt közepén (megint csak hidrosztatikai vonzás).
De előbb gyertya. A Simson-nak rövid menetes gyertyája volt, azt gondoltam volna, hogy azzal nem berreg, de tanúltam valami újat... ]:-)))
gyáli vagyok szval nem hiszem hogy el tudnám vinni mert utánfutóm sincs....... gyertyát akksit cseréltem de semmi nem indul......viszont érdekelne hogy mit takarhat ez a vizes kifejezés....mert elképzelhető hogy egy tömités megadta magát és a motor vizet kap viszont akkor ezt hogy tzudnám orvosolni?
Most megint le kellene vennem az idomokat, meg a tankot, hogy megtudjam mi a f...szért folyik... qrvára nincs hozzá kedvem meg türelmem...
Tegnap még nem csinálta... mi lehet a baj? Rögzítő bilincs? Dehát magától az sem lazul meg...
és amikor elhoztad akkor mijen volt benne?
Az nem ilyen ripsz-ropsz, megtörtént hiba, nem? ]:-)
Véletlenek nincsenek! ]:-)))
1ébként meg minden megoldható, ha a héten lesz pénzem levizsgáztatni (csak az a qr...va gázszámla ne lenne... ]:-/), akkor simán el lehet gurulni arra. Legfeljebb ha meg tudjuk csinálni, akkor meghívsz egy bambira... Ne add fel, a motors nagyon összetartó család (mégha néha van is egy kis családi veszekedés is... ],oDDD Igaz?)
Enzo, Te nem valamerre arra laksz?
225-ös isolatorral röffent elsőre
Ellenben van, hogy víz kerül a benzin, vagy egyéb trutyi (lásd pl. a Shell címszónál) ami:
1, a szűrőt üli meg, mivel a benzin hidrosztatikai vonzása kisebb, így az átfolyik, a víz viszont nem, így az gyakorlatilag a szűrőre tapad, és eltömíti. Megoldás: benzincső le, szűrőből minden kiönt. (nem tudom, hogy ilyen-e az NSR szűrője, a CBR-ben volt egy ilyen szűrő is.
2, eljut az úszóházba, így annak aljáról a vizet szívja fel a fúvóka. Megoldás: karbi ki, úszó kiönt.
Namost, ha mindkét esetben betonra öntöd, a benzin szétfut a betonon, de ha víz volt benne, akkor az összeáll buborékban a folt közepén (megint csak hidrosztatikai vonzás).
De előbb gyertya. A Simson-nak rövid menetes gyertyája volt, azt gondoltam volna, hogy azzal nem berreg, de tanúltam valami újat... ]:-)))
Tegnap még nem csinálta... mi lehet a baj? Rögzítő bilincs? Dehát magától az sem lazul meg...
Amúgy teljeen egyetértöünk, ami onnan jön civil technika, az néhány kivételtől eltekitve szar.