a tágulási tartályon van egy max és min felirat az oldalán csak addíg kell tölteni
én is előkotortam a gépet
aksit még nem raktam bele
kétszer megtoltam szivatóval gyújtás nélkül utánna meg gyújtással és simán indult ahogy kell
ebéd után akartam menni egy kört de esett az eső és hideg lett
aztán inkább lemostam ha már úgyis bevolt áztatva
Keress elsőnek egy bármilyen hosszú menetes gyertyát, hogy azzal elindul-e. Soxor megreped a porcelán szigetelés, és a szikrát máris a tövénél adja le nyomás alatt, nem a csúcsán.
Ha ez megvolt, de azzal sem kapta el, akkor szólj (vagy hívj, mert gépelni utálok... ];oD)
Ha elkapja, akkor vegyél egy belevalót...
Ne öntögess benzint a hengerbe, mert azzal csak belefolytod, ha áll a forgyattyúsházban a benya. Amikor kint van a gyertya, inditózz egy 20-30mp-et, hogy kiszellőzzön.
Roncstelepen ne is gondolkozz. Ha nagy a gáz, akkor is megoldjuk. De jó lenne, ha lenne 1-2 adat az adatlapodon, mert ha pl. itt vagy a környéken, akkor ki tudjuk hozni ide a műhelybe, és szétkapni.
Ha nem tört el a henger, akkor nagy baj nincs, akkor meg úgysem tudnál indítgatni... (ha eltört, akkor meg lehet szerezni másikat)
Ez a motor annyira egyszerű, mint a faék, örülj hát neki, hogy kabátgombokért, kevés melóval javítható... ]:-))
próbáld másik gyertyával
én volt mikor a simsonból raktam át hogy megtudjam mi a gond, néhány percig járathatod vele
gyertya benzines? talán vizes?
szedd szét a karburátort és pucold ki aztán álítsd be az úszószintet
a power alapjáraton nyitva van vagyis mindíg nyitott powerral indul
Nem tudok képet csinálni, mert nincs nálam a telefon... de beindítottam, megint folyik... hátul már nem, de elől igen. A gyertyapipa fölött van egy "elágazás", két vagy 3 cső (hűtővízé), és onnan folyik... most kijött kb fél deci... tegnap még nem folyt... beleverem a f...szt lassan!
Nem kell valakinek az NSR-em? Alkatrésznek is eladom egyben ha valakit érdekel... már nagyon unom...
sziasztok! mentse meg valaki az életem én már kezdem feladni és ha ez eljön akkor betolom a vasat egy roncstelepre! Egy honda nsr125 tipusú motorrol beszélünk power szelepes nem indul! ez még nem is annyira nagy baj ha rá tudnék jönni hogy mi az oka szikra van benzin van (öntöttem a hengerbe) de valamiért mégsem indul szépen pörgeti a hengert az öninditó pöf pöf pöf de semmi olyan mintha nem lenne szikra de az egészen biztos hogy van gondoltam arra is lehet hogy a kompresszioval van gond esetleg valakinek valami ötlet, segitség? Azt tudni kel hogy akkor állt le amikor a power szelep nyitva volt! esetleg elképzelhető hogy azért nem indul mert az nyitva maradt és ezért túl sok levegőt vagy benzint kap? tudna valaki segiteni?
Leengedsz, vagy elfolyik, az mind1, de ha leengedsz, akkor vajon mennyit? Mindenesetre úgy hangzik, mindha a rendszer legmagasabb pontján lenne egy lyuk, ami nem egészséges, mert ahelyett, hogy használná a tágulásit, amikor felmelegszik, akkor kifolyik, amikor lehűl, levegőt szív...
Nem annyira gáz, míg nincs meleg, de hamarosan ki kellene javítani szerintem.
Igen, egy csatlakozásnál... viszont ezt csak azóta csinálja, mióta színig töltöttem ma reggel a tágulási tartályt... Mindenesetre meghúztam a csőbilincst, de az indítással megvárom a véleményeteket. Szerintem leengedek belőle egy kicsit...
De előtte eszek valamit... :)
Az nem hangzik jól... Éppen ripityomban van a futómű, tiszta olaj vagyok, de hamarosan nézem a manualban, vagy esetleg erre jár Emzoli... ],oDDD
Az NS tágulási csövét ki lehet húzni a tartályból, ha piszkálom a blokk feletti részt, gyakran magától is szétjön. De ha jól értem Neked valamilyen csatlakozásnál folyik a henger felett a fagyállód?
Volt egy barátom négy éven át, tűzön-vízen. Aztán lelépett az élettársammal. Most akkor tisztelnem és szeretnem kell, mert valamikor rendes volt, de ma egy görény? ];oDDD
Ne hagyd rajta a szívatót, csak ha kívánja, akkor egy felest, olyan 20-30 mp-ig. Nem bitkapcsoló az, hogy csak 0 és 1-es állása van. Játsz vele, engedd visszább, pillanatok alatt ráérzel majd.
Az NS-t például gázfröccs, a csúcson gyors-leállító és szívató kopp kombinációval állítom le, így 3 nap elteltével is első rúgásra indul. (ezen nincs ilyen puhány, motor-tekergető izé... ];oDDD)
Próbáld ki, állítsd le Te is így, szerintem sokkal szebben el fogja kapni hidegen...
Sziasztok!
Jöttem a fejleményekkel:
1. tele töltöttem színig... kár volt... volt benne, csak a sötétben nem láttam.... beindítottam, orrán-száján, elöl-hátul folyt a víz... gyanítom, hogy le lett légtelenítve... :)
Viszont a tipped bejött szerintem, mert működik a moci... bár ugyanúgy megszívja magát, ha nem figyelek és még üzemi hőmérséklet elérése előtt húzok neki egy nagy gázt... akkor ugyanúgy ledadog és leáll... akkor megint gyertya ki, megpucolom, visszateszem és OK... f...sz tudja mi lehet vele...
2. Zsandar... neon-t felraktam, mert tetszik... szétb...szni nem fogom tudni, mert olyan helyekre tettem őket... nem is neonokat, hanem a flexi csövekből a ledeket... :)
Hát nemtom...
Az usa nélkül hibátlanul elveszítete volna európa minkét világháborút, de a másodikat egészen biztosan.
Anglia a kapitulásció köszübén, az oroszok meg a teljes összeomlás köszöbén voltak az usa nélkül.
ezrópa nagy részét meg már uyge elfoglalátk a friccek, nem lett volna az annyira vidám egy német nácik által uralt elurópa.
Szerintem is csak ürügy volt.Jó ürügy arra,hogy fitogtassák az erejüket és hogy élesben is tesztelhessék az új fejlesztésű technikát.Valaki pofán verhetné már őket!
én is előkotortam a gépet
aksit még nem raktam bele
kétszer megtoltam szivatóval gyújtás nélkül utánna meg gyújtással és simán indult ahogy kell
ebéd után akartam menni egy kört de esett az eső és hideg lett
aztán inkább lemostam ha már úgyis bevolt áztatva