jó 125cc-hez , de egyedüli "tuning"ként nem biztos hogy okos döntés rárakni. Akkor már legyen egy 160as henger, vagy egy tuning rezó is hozzá.. esetleg egy sportszűrő, vagy bármi ami dob a karbival együtt a moci teljesítményén.
Kár h nem vagyunk ott, biztosan hamar kiderülne, csak épp elbújt a baj.De a logikus hibakeresésben a benzin a következő lépés.Szikra van ugye.Bár 1X egy hozzászólásban ezt olvastam:" attól még h van benzin, és van szikra nem biztos h jó minden.Mert ha nem annyi a benzin, amennyi kellene, akkor olyan, mintha a kúton lenne.És ha van szikra, de nem akkor amikor kellene, az meg olyan, mintha az öngyújtóban lenne"....persze a tied biztosan működött nemrég, ezért bizakodj!
Engedj le egy kis bengát az ufóházból.
(cálszerűen az ufóház alján található csavar meglazításával)
Szedd le a benzincsövet, és öntsd ki ami benne van.
NA, most, hogy az ufóházból hiányzik benzin, ha átlátszó a benzincsöved, keletkezett egy légbuborék, aminek a benzincsap megnyitása után mocorognia kell.
Ha nem mocorog, leragadt a tűszelep.
ezt akor is csinálja, ha elpárolgott a benzin a karbiból.
Ilnekor tényleg segít a kocogtatás.
Célszerű megvizslatni a benzincsövet, hogy a csap megnyitása után foylik e belőle nyál, továbbá nem haszontlan belefujni a csőbe mindkét irányból, atankba, és a karbiba is.
Indításkor szabadítsd fel a karbi légtorkát ás a nagy részét takard el kézzel.
HA íygy i száraz marad a gyertya, akkor nincenek jó híreim:)
Mert ha száraz volt, akkor valóban nincs benzin.Pedig még ráztad is.Van más 5let:Vegyél eg yhosszú pálcát, vagy mittomén .Amikor kinyitod a benzincsapot, akkor kocogtasd óvatosan az úszóházat.
(cálszerűen az ufóház alján található csavar meglazításával)
Szedd le a benzincsövet, és öntsd ki ami benne van.
NA, most, hogy az ufóházból hiányzik benzin, ha átlátszó a benzincsöved, keletkezett egy légbuborék, aminek a benzincsap megnyitása után mocorognia kell.
Ha nem mocorog, leragadt a tűszelep.
ezt akor is csinálja, ha elpárolgott a benzin a karbiból.
Ilnekor tényleg segít a kocogtatás.
Célszerű megvizslatni a benzincsövet, hogy a csap megnyitása után foylik e belőle nyál, továbbá nem haszontlan belefujni a csőbe mindkét irányból, atankba, és a karbiba is.
Indításkor szabadítsd fel a karbi légtorkát ás a nagy részét takard el kézzel.
HA íygy i száraz marad a gyertya, akkor nincenek jó híreim:)
Jóccakááát.
Nah én most megyek aludni
Sziasztok Jó éjt :)