Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát így jártam , épp úsztam a kádban....
Akor csak kocogtass és fujj bele két irányban, ileltve fogd be a légtorkot, valamit féktisztízózzál.
Értem.Hát nekem előbb a saját karbim legyen rendben
jó 125cc-hez , de egyedüli "tuning"ként nem biztos hogy okos döntés rárakni. Akkor már legyen egy 160as henger, vagy egy tuning rezó is hozzá.. esetleg egy sportszűrő, vagy bármi ami dob a karbival együtt a moci teljesítményén.
Kár h nem vagyunk ott, biztosan hamar kiderülne, csak épp elbújt a baj.De a logikus hibakeresésben a benzin a következő lépés.Szikra van ugye.Bár 1X egy hozzászólásban ezt olvastam:" attól még h van benzin, és van szikra nem biztos h jó minden.Mert ha nem annyi a benzin, amennyi kellene, akkor olyan, mintha a kúton lenne.És ha van szikra, de nem akkor amikor kellene, az meg olyan, mintha az öngyújtóban lenne"....persze a tied biztosan működött nemrég, ezért bizakodj!
Nem átlátszó a benzincső.....viszont biztos elpárolgott a benzin, mert el volt zárva a csap! Holnap megpróbálom megint, hátha valami összejön....
Már 123-as gépen volt rajta.
Hát már késő(későn válaszoltál ), már rövidítettem, de a hivatkozások benne lesznek.
Régen nem indított motorokon segíteni szokott a légyszűrőba fujkált féktisztító.
Persze , szeretek olvasni
Engedj le egy kis bengát az ufóházból.
(cálszerűen az ufóház alján található csavar meglazításával)
Szedd le a benzincsövet, és öntsd ki ami benne van.
NA, most, hogy az ufóházból hiányzik benzin, ha átlátszó a benzincsöved, keletkezett egy légbuborék, aminek a benzincsap megnyitása után mocorognia kell.
Ha nem mocorog, leragadt a tűszelep.

ezt akor is csinálja, ha elpárolgott a benzin a karbiból.
Ilnekor tényleg segít a kocogtatás.

Célszerű megvizslatni a benzincsövet, hogy a csap megnyitása után foylik e belőle nyál, továbbá nem haszontlan belefujni a csőbe mindkét irányból, atankba, és a karbiba is.

Indításkor szabadítsd fel a karbi légtorkát ás a nagy részét takard el kézzel.
HA íygy i száraz marad a gyertya, akkor nincenek jó híreim:)
Igen, az baj.Határozottan kell látszania a nedvességnek.Egy kis off:baj, ha folytatódik a hosszúság?vagy rövidítsek?
Inkább száraz volt mint nedves....
Írom a mailt (éjszakai tenger az étlapon)
Mert ha száraz volt, akkor valóban nincs benzin.Pedig még ráztad is.Van más 5let:Vegyél eg yhosszú pálcát, vagy mittomén .Amikor kinyitod a benzincsapot, akkor kocogtasd óvatosan az úszóházat.
Erre most nem emlékszem, de miért lényeges?
HÁt megkönnyebbültem, az biztos.

Jóccakááát.
Akkor gondolom örültél :)
Nah én most megyek aludni
Sziasztok Jó éjt :)
Akkor teljesen száraz volt?
Szerencsére még az amúgyis sérült rész sem rongálódott jobban.
Igen, másodjára is kiszenvedtem, és nem volt trutymós, nem köpte be...
Csoki monda még, h ha leürül 1X az uszóház, akkor nagyon nehezen jut el megint a motorig a benzin.Sokáig nyitva kell lennie, mielőtt indítod.
És mégsem volt szép
Gyertyát megnézted, h nedves-e?
Persze azóta már mentem vele, pöccre indult, a nagy minuszok elött... Csak most állt egy hónapot, de remélem tényleg csak aksi....