Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kutyából nem lesz szalonna.....
Mit lehet csinálni a kipuffal? Polír? Vagy valami más megoldás, lecserélni nem akarom a rendszert!
100 kiló.Fel tudod állítani?Természetesen nem kötekedésből mondom, de sztem kezdj el egylábas guggolással edzeni.Én is azt fogom, biztos ami ziher.Meg húzódzkodást is fogok.SZtem elég komoly munka lehet egy ilyenen egy órát lovagolni.
16-18 at forogtak a régiek, szóval simán:)
A "keményen bánni"-t úgy értettem h biztosan komoly munka lehet eldönteni egy motort....bár az biztos, h a motorozáshoz nem értek.
Dehogy sértődök,csak nem értettem hogy ez most hogy jutott eszedbe
Hát igen kb 100 kiloval nehezebb nálam a gép
Ha rám dől agyonnyom
Kell is kapaszkodni rajta mikor kicsit gyorsulok vele
Na az viszont valóban mind1.Tehátt akkor nem is szükséges soha váltani(sőt, nem is egészséges)?
Nemmondod .Az durva.ELnyel annyi benzint egy 50 köbös motor?
Tutira, de mivel a manual ezt írja gyárilag, ezért nem kísérletezek...marag az NGK.
Igen.De nehogy megsértődj itten! .Gondolom jóval nehezebb nálad is a gép(nem mintha nem a duplája lenne az én súlyomnak is).
racemotorból =50
:)
Tutira van a Densonak nem előreálló elektrodáju gyertyája.
Képzeld!Megtaláltam itthon a régi japán fejkendőmet.Mék kölyökkoromban adta unoka tesóm, amikor beiratkoztam Kiyo-ra....és milyen felirat van rajta japánul?Harcos lélek...Na mondom szép ...nem hagy nyugodni a múltam
Ezt most nekem írtad?
Nem ngyon kell télire más hőértékü ygertya.

A gyertyát az éégési csúcshőhöz kell igazítani.
Érted, az égési csúcshő 1900-2200 fok, hogy most kint van 30 fok differencia, az kb majdnemmindegy.
Igen azért írtuk, mert most egy Denso Japan van benne ami ennek a
NGK P-s-nek felel meg, és ez nem túl jó bele, ezért veszek bele NGK BR 9ECS-t!
Tudod hogy mondják a pályán:"kis pilóta, nagy gyorsulás" Neked is keményen kell majd vele bánni.
"pörgősebb motoroknál nagyobb ,hosszabblöketűeknél álltalában kisebb hőértékű gyertya kell."
ez így ebben a formában nem ígaz (hogy finoman fogalmazzak:)

A hőérték elsősorban az égési csúcshőmérséklettel van összefüggésben, az emg jelleemzően a kompreszióviszonnyal, a "pörgősséggel" és a "hoszú lükettel" semmyilen kapcsolatban nincs.

A további jelzések a P-s például előnytelen alaku égésterekbe való, az R-es meg ellenállásos, az meg oylan gyújtáshoz való, ami ilyet kér.
Én is így vagyok az enyémmel,muszáj lefesteni..
NEM-nem.Félre értettél.Olvasd el előrébb is.
Nem,Biztos nem a tiedet néztük,mert ami mi néztünk szörnyű volt,motorikusan is meg a burkolat törött volt,a festés nagyon kopott,csúsztak vele.
Meg azt írtad megvetted már egy éve,mi meg egy 3-4 hónapja néztük.
Levegő....nemtudom...esélyes lehet, bár nekem mindíg felkúszott a buborék.Lassan nyissad ki, egy két alkalommal, és a cső falán vékony rétegben le tud folyni a benzin, és amikor megtelik a rendszer, felszorítja a levegőt...Na gyertya meg katasztrófa.
P-s gyertya kell az nsr-be?
A P- eleőreállíyó elektrüódát jelent, szerintem nem indikolt 2t motorba.

Ráadásul a os hőérték nagyon kicsi ehhez a kompresszióhoz.
Inkább 9es kell szerintem.
Attól függ, milyen töltőd van, és milyen az akksi.Nem emlékszem, h a tied savas-e vagy zselés.Ha csepptöltésre is képes a töltőd, akkor rajta is felejtheted.A zselésnek viszont nem tesz jót a túltöltés, ezért, ha régebbi töltőd van(mint nekem), akkor amint egészen leesik az áramfelvétel a skála aljához közel, le kell venni.Ha tényleg lemerült, akkor ez bő egy fél nap....sőt.
Az nem rossz
Hát nem tudom hogy ez enyémet néztétek e meg, ez sincs szép állapotban annyira sajnos, kicsit ütött kopott ,de csak mert szabad ég alatt tárolták. 9.500 km-el vettük és nagyon patika motorikusan nincs semmi hangja , most van benne 12 :) ezért próbálgatom kicsit rendbe rakosgatni mert nem túl szép :( viszont fényezni nem akarom mert ha szép is lesz akor sem az igazi már .:S:S