Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miért nem jó ez ami most benne van? Csak amatőr vagyok és szeretném tudni Mit okozhat, vagy mi nem megfelelő?
Mennyi egyébként az üzemi hőmérséklet?
Azt találtam, h az NGK BPR6ES -nek felel meg.Tehát elvileg jól tetted a cserét.
Szia!Nézem...
Erről a gyertyáról mit tudtok? Ezt cserélem le NGK Br9Ecs-re
Denso Japan
W20EPR
Ugyanaz van rajta, mint az NSR-en... ]:-)))
Visszavettem 3 fordulatra, és inkább a leállítási procedúrán módosítottam, így hidegen pöcc-röff. Megoldottam, csak érdekelt mások tapasztalata is.

Tanulok ám Tőle(tek)d egy halom szakkifejezést az alkatrészekről, amiket mindig csak amolyan konyhanyelven emlegettünk... ];oDDD

Ma már elmentem egy hosszabb körre vele, szépen muzsikál, csak szinte nem hajlandó bemelegedni, olyan 40-45° fölé... ]:-))) Hideg van. Még a subertűt (?) kell eggyel lejebb tennem ,mert túl dús a keverék. ]:-)
Köszi, tanulmányozni fogom.
Nem tud valaki egy Dellorto karburátor táblázatot?Nem találok a mieinkhez alkatrészt, gondolom valamelyik kompatibilis...
Na!Köszi, akkor elkezdem keresgélni az alkatrészeket, de előtte szétszedem megint.
A dellrotyóból szinte mindent ki lehet tekergetni.

Célszerű ellenőrizni mauál alpján, hogy összevalók e a tűfúvóka, kehyelcső, elporlasztó és a tű.
(tűsfúvóka összefoglaló néven az egész baszás tűstől, kehelycsövestül, elporlasztóstul, ez gyakorlatilag egy oylan fúvóka, aminek az áteresztését a benne szaladgáló kúpos tű szabályozza)
Ok, már tudom, kehelycső...ezekszerint talán cserélhető.
Az alapvertő karbibeálíltás menete:
(tételezzük fel, hogy kivan pucolva, zár a tűszelep, és összevaló minden alkatrész benne:)

Első körben el kell váégezni a akrbi gyári alapbeálíltását szárazon, ez a kiindulási alap.
gyári értékre kell beálíltani az ufószintet.
Amíg ez nincs meg, nemstabil, nem telik elég gyorsan a karbi, és pöcögtetés hatására sem kezd el ömleni belőle a benzin, szóval ameddig ez nem jó addig nincs miről bezsélni.
( a beálíltás ksőbbi szakaszában lehet majd rajta finoímtani ha kell, de nem ártana ha az érték 1mm-en belül a gyári lenne)(+-0,5)

Ezt követően valami hozzávetőleges alapjáratot kell előidézni.
ezt majd később a többi rendszerhez után kell álíltani, egyelőre az a cél, hogy ne álljon le, és vegye a tüzet.
(értelemszerűen minden karburálásnak csak üzemmelegen van értelme)

ezt a hozzávetőleges alapjáratot kb a motor bemelegításe alatt be lehet tekergetni.

Ez után célszerű a főfuvit nagyjából megtalálni.
Tök gyéri gépnél, amibe nem reszelktek bel, gyári a kipuja és a légyszűrője is, ezekbe normál 20 fok körüli nem párás időjárást feltételezve a gyári fúvókázás jó szokott lenni.

Próbaképpen teligázas gyorsításból indulva egy kicsit meg kell futtatni a motort nyélen hogy a ygertyakép alapján ellenprizhető legyen a fúvókázás.
nem kell kilométereket nyelezni, ha alőtte nem döcögött hosszasan alapjáraton, ha meg igen, akkor azt normál városi közelkedéssel ki kell tsztítani belőle.

A gyartyakép vizsatás után, ha a fúfuvi nagyjából jünak utatkozik rá lehet menni a tűsfúvóka belállítására.
ezt leginkább negyed gáz környékről teligázas hrtelen gyorsítással eleht megvizslatni
Akasztasz a z lapbeállításhoz kettő lefele-próba kettőt felfele -próba.
Ha ezzel megvan a elgjobb gyorsítás, is, akkor meg van a karbi durva beálíltása.

Mivel a karbiban ezek a redszerek működési tartomáynukat tekintve összelógnak, némi utánállítás szükséges lehet például ha a tűn akasztasz.
Na akkor alakul ez.Beszéltem más verseny szerelővel is, és ő is tűre gyanakodott, illetve a járratra, amibe belefut(ha jól értettem ezt kengyel csőnek hívják, vagy nem írtad el?).Tehát kopott lehet valamelyik?Egyébként lehet cserélni a mieinkben azt a járatot?Vagy préselt, és roncsolás nélkül nem fog menni?
Az iylesmi kb akármi is lehet, a gyújtásmodul betegéségétől a karbibeálíltásig bármi, de a legkevésbé vaószínű, hogy az alapjárati keverék csavart kellene ehhez baxtatni, mivel a nevében is benne van, hogy az az alapjárat és környéke szebályozására való.

5000 környékét, a suber letörés(ferde rész) és a tű alakja szabályozza leginkább, ott érdemes kereskedni.
Persze ehhez minima az kell, hogy a kehyelscső és a tű összevaló legyen:)
Mire gyanakodsz?
PHBH 28... ez az egyik... dollorto.com-on vannak leírások róla ha jól emlékszem.
Alapvetően kétvéle dellrotyó karbi van.
(had nemtudjam fejből az ns en melyik van.)

Az egyiknél a keverékcsavar a levegőfuratot zárja-nyitja a másiknál viszont a benzint!

Értelem szerűen az egyik befelé, a mésik kifelé tekerve dúsít az alapjárat közelében
Ha 5000 nél van proboblémád, akkor a keverékcsavart már hiába tekergeted.
Sziasztok!
Van kb fél órám, aztán meló... gondoltam benézek...
Keverékcsavar? Kicsit több, mint 3 hajtás nekem... ha ez segít...
Háj!Totál úgy van, ahogyan írtatok a térd melegítőről.Valószínû h a régiek nem mind használtak ilyesmit, azért vab bajuk.A karbi nekem talán 3-ra is le van tekerve, és lehet h fér még rajta.Azt hiszem Zoli írta le eddig a leghasználhatóbb beállítást.Én az 5000-es vacak miatt tekergettem.
Karburátor:
Szeretnék infókat kérni Tőletek. Keverék csavar hány fordulatnyit van kitekerve? Mert azt gondoltam volna, hogy 2-2,5, de 4 alatt nem indul be szívatás után sem. Lehet, hogy még mindig maradt egy kis lerakódás?

Tudom, a többségnek be van csomagolva a vas, de van esetleg, akinek nem, és meg tudná számolni? Előre is köszi!
Igen, kell is az.
Azt nem gondolják végig, hogy mondjuk 25°C-ban a térdizület is lehűl, márpedig nem annyi az üzemi hőmérséklete, így megfázik fél óra alatt. Aztán meg jön a sok kicsi, sokra megy.

Még mindig fiatalabb vagyok, mint a legtöbb 2x éves (gyertek barlangászni, jó buli és ott majd meglátjátok! Ráadásul a motorokat is őrzött helyen lehet hagyni), de így 40 fölött már érzem néha, hogy kicsit fáj, a régi fenegyerekség... ];oDDD
Ez tökre így van.
Nekem sima nadrágban megfájdul a térdem kánikulában is úgy 10-20 kilométer után.
VAgy a kordura, vagy a bőr, vagy a nagy polisport műanyagbasz.
Nem csak. Kölyökkorom óra motorozom térdvédőben, még nyáron is. Este ha eléred a Budapest vége táblát, esik 5-10 °-ot a hőmérséklet. Nem télen fázik meg az izület, hanem szerintem nyáron. Az összes haverom beöltözött télire, nyáron viszont röhögtek rajtam. Már nem röhögnek... ]:-(
A protektorok nem tartják melegen a térdet, én mindig veszek alá egy egyszerű kézilabdás térdvédőt, ami egy vastag szivacs, így tartja a hőt. És nyáron is bőrszerkó, mégha meleg is, mikor megállok...]:-)))
És mint említettem 25 éve barlangászom (térdvédőben), ami megintcsak gyiklolná a térd-izületet.

Nekem bevált, csak ajánlani tudom. Filléres tétel, de nagyon hasznos. ]:-)))

U.i.: Tamicaa! Ha menni akarok, akkor kitolom a sáron át... ];oDDD