Ugyanaz van rajta, mint az NSR-en... ]:-)))
Visszavettem 3 fordulatra, és inkább a leállítási procedúrán módosítottam, így hidegen pöcc-röff. Megoldottam, csak érdekelt mások tapasztalata is.
Tanulok ám Tőle(tek)d egy halom szakkifejezést az alkatrészekről, amiket mindig csak amolyan konyhanyelven emlegettünk... ];oDDD
Ma már elmentem egy hosszabb körre vele, szépen muzsikál, csak szinte nem hajlandó bemelegedni, olyan 40-45° fölé... ]:-))) Hideg van. Még a subertűt (?) kell eggyel lejebb tennem ,mert túl dús a keverék. ]:-)
A dellrotyóból szinte mindent ki lehet tekergetni.
Célszerű ellenőrizni mauál alpján, hogy összevalók e a tűfúvóka, kehyelcső, elporlasztó és a tű.
(tűsfúvóka összefoglaló néven az egész baszás tűstől, kehelycsövestül, elporlasztóstul, ez gyakorlatilag egy oylan fúvóka, aminek az áteresztését a benne szaladgáló kúpos tű szabályozza)
Az alapvertő karbibeálíltás menete:
(tételezzük fel, hogy kivan pucolva, zár a tűszelep, és összevaló minden alkatrész benne:)
Első körben el kell váégezni a akrbi gyári alapbeálíltását szárazon, ez a kiindulási alap.
gyári értékre kell beálíltani az ufószintet.
Amíg ez nincs meg, nemstabil, nem telik elég gyorsan a karbi, és pöcögtetés hatására sem kezd el ömleni belőle a benzin, szóval ameddig ez nem jó addig nincs miről bezsélni.
( a beálíltás ksőbbi szakaszában lehet majd rajta finoímtani ha kell, de nem ártana ha az érték 1mm-en belül a gyári lenne)(+-0,5)
Ezt követően valami hozzávetőleges alapjáratot kell előidézni.
ezt majd később a többi rendszerhez után kell álíltani, egyelőre az a cél, hogy ne álljon le, és vegye a tüzet.
(értelemszerűen minden karburálásnak csak üzemmelegen van értelme)
ezt a hozzávetőleges alapjáratot kb a motor bemelegításe alatt be lehet tekergetni.
Ez után célszerű a főfuvit nagyjából megtalálni.
Tök gyéri gépnél, amibe nem reszelktek bel, gyári a kipuja és a légyszűrője is, ezekbe normál 20 fok körüli nem párás időjárást feltételezve a gyári fúvókázás jó szokott lenni.
Próbaképpen teligázas gyorsításból indulva egy kicsit meg kell futtatni a motort nyélen hogy a ygertyakép alapján ellenprizhető legyen a fúvókázás.
nem kell kilométereket nyelezni, ha alőtte nem döcögött hosszasan alapjáraton, ha meg igen, akkor azt normál városi közelkedéssel ki kell tsztítani belőle.
A gyartyakép vizsatás után, ha a fúfuvi nagyjából jünak utatkozik rá lehet menni a tűsfúvóka belállítására.
ezt leginkább negyed gáz környékről teligázas hrtelen gyorsítással eleht megvizslatni
Akasztasz a z lapbeállításhoz kettő lefele-próba kettőt felfele -próba.
Ha ezzel megvan a elgjobb gyorsítás, is, akkor meg van a karbi durva beálíltása.
Mivel a karbiban ezek a redszerek működési tartomáynukat tekintve összelógnak, némi utánállítás szükséges lehet például ha a tűn akasztasz.
Na akkor alakul ez.Beszéltem más verseny szerelővel is, és ő is tűre gyanakodott, illetve a járratra, amibe belefut(ha jól értettem ezt kengyel csőnek hívják, vagy nem írtad el?).Tehát kopott lehet valamelyik?Egyébként lehet cserélni a mieinkben azt a járatot?Vagy préselt, és roncsolás nélkül nem fog menni?
Az iylesmi kb akármi is lehet, a gyújtásmodul betegéségétől a karbibeálíltásig bármi, de a legkevésbé vaószínű, hogy az alapjárati keverék csavart kellene ehhez baxtatni, mivel a nevében is benne van, hogy az az alapjárat és környéke szebályozására való.
5000 környékét, a suber letörés(ferde rész) és a tű alakja szabályozza leginkább, ott érdemes kereskedni.
Persze ehhez minima az kell, hogy a kehyelscső és a tű összevaló legyen:)
Háj!Totál úgy van, ahogyan írtatok a térd melegítőről.Valószínû h a régiek nem mind használtak ilyesmit, azért vab bajuk.A karbi nekem talán 3-ra is le van tekerve, és lehet h fér még rajta.Azt hiszem Zoli írta le eddig a leghasználhatóbb beállítást.Én az 5000-es vacak miatt tekergettem.
Karburátor:
Szeretnék infókat kérni Tőletek. Keverék csavar hány fordulatnyit van kitekerve? Mert azt gondoltam volna, hogy 2-2,5, de 4 alatt nem indul be szívatás után sem. Lehet, hogy még mindig maradt egy kis lerakódás?
Tudom, a többségnek be van csomagolva a vas, de van esetleg, akinek nem, és meg tudná számolni? Előre is köszi!
Igen, kell is az.
Azt nem gondolják végig, hogy mondjuk 25°C-ban a térdizület is lehűl, márpedig nem annyi az üzemi hőmérséklete, így megfázik fél óra alatt. Aztán meg jön a sok kicsi, sokra megy.
Még mindig fiatalabb vagyok, mint a legtöbb 2x éves (gyertek barlangászni, jó buli és ott majd meglátjátok! Ráadásul a motorokat is őrzött helyen lehet hagyni), de így 40 fölött már érzem néha, hogy kicsit fáj, a régi fenegyerekség... ];oDDD
Ez tökre így van.
Nekem sima nadrágban megfájdul a térdem kánikulában is úgy 10-20 kilométer után.
VAgy a kordura, vagy a bőr, vagy a nagy polisport műanyagbasz.
Nem csak. Kölyökkorom óra motorozom térdvédőben, még nyáron is. Este ha eléred a Budapest vége táblát, esik 5-10 °-ot a hőmérséklet. Nem télen fázik meg az izület, hanem szerintem nyáron. Az összes haverom beöltözött télire, nyáron viszont röhögtek rajtam. Már nem röhögnek... ]:-(
A protektorok nem tartják melegen a térdet, én mindig veszek alá egy egyszerű kézilabdás térdvédőt, ami egy vastag szivacs, így tartja a hőt. És nyáron is bőrszerkó, mégha meleg is, mikor megállok...]:-)))
És mint említettem 25 éve barlangászom (térdvédőben), ami megintcsak gyiklolná a térd-izületet.
Nekem bevált, csak ajánlani tudom. Filléres tétel, de nagyon hasznos. ]:-)))
U.i.: Tamicaa! Ha menni akarok, akkor kitolom a sáron át... ];oDDD
Denso Japan
W20EPR
Visszavettem 3 fordulatra, és inkább a leállítási procedúrán módosítottam, így hidegen pöcc-röff. Megoldottam, csak érdekelt mások tapasztalata is.
Tanulok ám Tőle(tek)d egy halom szakkifejezést az alkatrészekről, amiket mindig csak amolyan konyhanyelven emlegettünk... ];oDDD
Ma már elmentem egy hosszabb körre vele, szépen muzsikál, csak szinte nem hajlandó bemelegedni, olyan 40-45° fölé... ]:-))) Hideg van. Még a subertűt (?) kell eggyel lejebb tennem ,mert túl dús a keverék. ]:-)
Célszerű ellenőrizni mauál alpján, hogy összevalók e a tűfúvóka, kehyelcső, elporlasztó és a tű.
(tűsfúvóka összefoglaló néven az egész baszás tűstől, kehelycsövestül, elporlasztóstul, ez gyakorlatilag egy oylan fúvóka, aminek az áteresztését a benne szaladgáló kúpos tű szabályozza)
(tételezzük fel, hogy kivan pucolva, zár a tűszelep, és összevaló minden alkatrész benne:)
Első körben el kell váégezni a akrbi gyári alapbeálíltását szárazon, ez a kiindulási alap.
gyári értékre kell beálíltani az ufószintet.
Amíg ez nincs meg, nemstabil, nem telik elég gyorsan a karbi, és pöcögtetés hatására sem kezd el ömleni belőle a benzin, szóval ameddig ez nem jó addig nincs miről bezsélni.
( a beálíltás ksőbbi szakaszában lehet majd rajta finoímtani ha kell, de nem ártana ha az érték 1mm-en belül a gyári lenne)(+-0,5)
Ezt követően valami hozzávetőleges alapjáratot kell előidézni.
ezt majd később a többi rendszerhez után kell álíltani, egyelőre az a cél, hogy ne álljon le, és vegye a tüzet.
(értelemszerűen minden karburálásnak csak üzemmelegen van értelme)
ezt a hozzávetőleges alapjáratot kb a motor bemelegításe alatt be lehet tekergetni.
Ez után célszerű a főfuvit nagyjából megtalálni.
Tök gyéri gépnél, amibe nem reszelktek bel, gyári a kipuja és a légyszűrője is, ezekbe normál 20 fok körüli nem párás időjárást feltételezve a gyári fúvókázás jó szokott lenni.
Próbaképpen teligázas gyorsításból indulva egy kicsit meg kell futtatni a motort nyélen hogy a ygertyakép alapján ellenprizhető legyen a fúvókázás.
nem kell kilométereket nyelezni, ha alőtte nem döcögött hosszasan alapjáraton, ha meg igen, akkor azt normál városi közelkedéssel ki kell tsztítani belőle.
A gyartyakép vizsatás után, ha a fúfuvi nagyjából jünak utatkozik rá lehet menni a tűsfúvóka belállítására.
ezt leginkább negyed gáz környékről teligázas hrtelen gyorsítással eleht megvizslatni
Akasztasz a z lapbeállításhoz kettő lefele-próba kettőt felfele -próba.
Ha ezzel megvan a elgjobb gyorsítás, is, akkor meg van a karbi durva beálíltása.
Mivel a karbiban ezek a redszerek működési tartomáynukat tekintve összelógnak, némi utánállítás szükséges lehet például ha a tűn akasztasz.
5000 környékét, a suber letörés(ferde rész) és a tű alakja szabályozza leginkább, ott érdemes kereskedni.
Persze ehhez minima az kell, hogy a kehyelscső és a tű összevaló legyen:)
(had nemtudjam fejből az ns en melyik van.)
Az egyiknél a keverékcsavar a levegőfuratot zárja-nyitja a másiknál viszont a benzint!
Értelem szerűen az egyik befelé, a mésik kifelé tekerve dúsít az alapjárat közelében
Van kb fél órám, aztán meló... gondoltam benézek...
Keverékcsavar? Kicsit több, mint 3 hajtás nekem... ha ez segít...
Szeretnék infókat kérni Tőletek. Keverék csavar hány fordulatnyit van kitekerve? Mert azt gondoltam volna, hogy 2-2,5, de 4 alatt nem indul be szívatás után sem. Lehet, hogy még mindig maradt egy kis lerakódás?
Tudom, a többségnek be van csomagolva a vas, de van esetleg, akinek nem, és meg tudná számolni? Előre is köszi!
Azt nem gondolják végig, hogy mondjuk 25°C-ban a térdizület is lehűl, márpedig nem annyi az üzemi hőmérséklete, így megfázik fél óra alatt. Aztán meg jön a sok kicsi, sokra megy.
Még mindig fiatalabb vagyok, mint a legtöbb 2x éves (gyertek barlangászni, jó buli és ott majd meglátjátok! Ráadásul a motorokat is őrzött helyen lehet hagyni), de így 40 fölött már érzem néha, hogy kicsit fáj, a régi fenegyerekség... ];oDDD
Nekem sima nadrágban megfájdul a térdem kánikulában is úgy 10-20 kilométer után.
VAgy a kordura, vagy a bőr, vagy a nagy polisport műanyagbasz.
A protektorok nem tartják melegen a térdet, én mindig veszek alá egy egyszerű kézilabdás térdvédőt, ami egy vastag szivacs, így tartja a hőt. És nyáron is bőrszerkó, mégha meleg is, mikor megállok...]:-)))
És mint említettem 25 éve barlangászom (térdvédőben), ami megintcsak gyiklolná a térd-izületet.
Nekem bevált, csak ajánlani tudom. Filléres tétel, de nagyon hasznos. ]:-)))
U.i.: Tamicaa! Ha menni akarok, akkor kitolom a sáron át... ];oDDD