Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hehe Pedig még rendszáma sincs :)
Köszönöm
Van egy régi mondás: aki nem esik, az nem motorozik. Bár a "motorosoknak" van egy olyan rétege, aki az első felhőnél lecsokizza a lábát és rohan fedél alá... ]:-)

400kg felett már nem motornak számít, hanem autónak. A legnagyobbak egyike a BMW 1300LT (320kg), azt is fel lehet állítani. Gyakorolj füvön, mert csak a technikádon múlik, hogy felállítod, vagy összetojod magad. A volt barátnőm nem egy "motorosnak" segített esés után azzal, hogy egyedül felállította a nagyvasakat. Láttad volna a machok arcát.
Írd majd le légyszi, hogyan próbáltad!
Lehet benne buborék, mert az nem dugó, elfolyik mellette a benzin. Biztos, hogy nem ez a hibája... 3-4 hónap alatt (3 szűrő után) nem rakódik le semmi jelentős.
Nincs semmi baja a gépnek, csak talán nincs már annyi az aksiban, hogy beröffenjen.
azért nemnehéz ám feállitani az nsr-t könnyü kis motor ez. enyémet mikor nemvolt segitség egyedül felraktam az utánfutóra.
Jó neked Drága! Én 22-es villáskulcsot tettem a gyertyakulcsra, hogy ki bírjam forgatni. Franc, néha jó a pici kéz... ];oDDD
A Tiéd aranyos volt. Olyan, mintha egy 1000-esen ülnél! Jól áll az NSR. ]:-)))
ŐŐ igen, indítás.

Az előbbiekből kifolyólag érdemes a következő teknyológijját alkalmazni.

HAza éréskor, nam a gyújtáskulccsal, hanem a szivatóval kell lelőni a motort alapjáratról.
Ilyenkor a következő indításkor sokkal kevésbé szárazon jár a motor, berugós motorokon fizikailag érezni lehet, hogy könynebb rugni, ha szivíóval álíltották le.

Indítás ugan ez csak visszafel:
Egy (két) rugás gyula nélkül, és utána gyújtással elindít.

Persze, ezt berugó nélkülimotoron nehéz kivitelezni, továbbá az iridiumos és hasonló drága gyertyák (emik egyébként teljesne feleslegesek az nsrbe:) szóval azok nem fogják toleráln ezt a szivatóval elálíltást.
A mezei gyertyáknak nem árt.
nem,meddöbbentően sokáig megy a motr az indítás után gyakolrailag kenés nélkül.
(mint mondtam ezért sem illik hidegen terhelni)

Volt valami méréssorozat hideg motorra, valami oylasmi jött ki, hogy egyetlen hidegndítás akkorát koptat mint 1000 kilométer normál menet, és ezt 4t motorral csinálták, a 2t ben a kenés viszonyok sokkal rosszabbak!

Az égés nem 400 fokos, az a kipugáz hőmlrslklete a csőnek a vége harmadában.
Az égés 1800-2200 fokos.
Az a baj hogy ha ez eldől,a műanyag is sérül :/
Ja igen!Gyertya!Annyira nem sürgős, de te is add meg az adatot, h küldjem a pénzt.
És akkor mit lehet tenni?MErt hát valahogy csak be kell indítani.Addig totál kopik?Mondjuk a 400 fokos égés elég hamar átmelegíti a közvetlen teret nem?
Ez a poén, h nem fogják tudni visszatenni.Ilyenkor addíg úgy marad a gép, amíg nem jön segítség.Havernak eldőlt a lejárón az R6-os.Meg kellett várnia a faterját, h fel tudják állítani.Apám dragstar-ján direkt keret van, mert azt az életben nem tudja 3 embernél kevesebb visszarakni.
50 fokos hengerfal, amire nem tapad fel az olaj.
Hát legalábbis nem egy hátrány ha eldől fel tudjam állítani.
De mondjuk rengeteg embernek van 500 kilós motorja,kétlem hogy azok is csak úgy meg tudják emelni
Ja tényleg..akkor nemtom.Matrica?
Na csak azért írtam, mert azt hittem, h a nagyobb torokátmérőhöz nagyobb furat is kell(hogy az arány megmaradjon).Vagy egyenesen csökkentik a sűrítési teret?
Azért sztem fateroddal próbálgassátok.Hát ha elmész valahová, és kimegy alólad a füvön, a kkor gyorsan talpra kell állítani.
A kis ventilátor valóban jó 5let.Akkor 50 fokig alapjáraton kéne melegíteni?
Nem hiszem, hogy be lehet fordítani, mert a hátsó lábtartó egyben a kipuff felfogatása, és ott ki van vágva ez a külső lemez!
neem, kisebb karbiban nagyobb a sebesség.

Addig lehet növelni a karbit, amíg a motor meg tudja szívni.
NSr re is fel lehet tenni simán 38as karbit.

Hát eddig még nem dőlt el, de valahogy csak elbánnék vele... :D
Mindig mikor megállok,leállítom,oldaltámasz le és úgy leszáll :)
De remélem nem is fog nekem nagyon eldőlni meg ilyenek,sose estem még motorral,de nem is akarok.
Hááát, a vizes motor hőháztartása eléggé stabil, télen, ileltve hdegben kissé takarni kell a hűtőt, hogy egyltallán elérje az üzemi hőfokot, és a belvárosi araszoláson kívül nrmál eseten nemigen forralod fel a vizet, szóval viszonylag stabil a hőháztartása.

Légyhűtéses motor azért más, mert kánikulában ténylegesen hajlamos tőlmelegedni, sé kb semmit sme tehetsz ez ellen.
(Vizesnél meg szépen felteszel egy 1000 forintos ventilálort, ha keváés a hűtés városban)
Télen meg a léghűtéseset nem tudod kitakarni, hosszasan kinlódik üzemi hőmérséklet alatt, amikor igen rossz a kenés.

(érdemes tudni, hogy a jobb minőségű olajak nemigen kennek 50 fok alatt, ezért sem clszerű hidegen terhelni)

Szóval a levegősnél még csak-csak indkolt a egyertyacsere, vizesnál meg takarnikell úgy i s hűtőt, és akkor nem.
ÁÁ Stufenheck Vectra ...A kipuff Szét lehet szedni?Akkor én befordítanám azt a részét.Ekkora karcokat már nem biztos h ki lehet szedni úgy h szép is legyen.....vagy hőálló matrica(és most értettem meg, miért láttam oly sokat oda ragasztva)
az nemsemmi .És ezekszerint a nagyobb torokkal oldották meg, mert nem tudna a kicsi elég sebességgel áramoltatni.