Nekem ezért itt már beszóltak, de igen változik a hangja nem is keveset egy sport végdobtól! De ha nem akarsz dobot venni, akkor tudok fasza kerámiagyapotot (qrva nagy hőálló értékűt) olcsón... itt találtam én is a hirdetések között.
Szóval azt mondod, h a helicoil-hoz nem kéne szétszedni?Ezt viszont nem tudtam.Nem kell ehhez feljebb fúrni?Vagy utána kissebb lesz a csavar igaz?Viszont egyre több a reményem, h nem rossz belül a menet.Nem hiába nem akartam szétszedni addíg, amíg nem muszály.Lesz csinálva leeresztő csavar(nem tudom h kapni tudnék-e, nem néztem utánna).De ha nem kimondottan muszály, akkor minek tegyek bele 8-10 munkaórát?...nem?
No, megkérdeztem az átírást. Ez gusztustalan, amit a tetves állami rablók csinálnak!
Mondom:
Eredetiség: 15'500.-
Műszaki: 12'000.-
Átírás: 2'700.-
Forgalmi+törzskönyv: 12'000.-
Felelősség biztosítás: ? ezt még nézem...
No, voltam gurulni. A 24 éves kora ellenére nagyon egyben van. Nem estek vele még nagyot, a motorja kifogástalan, 6500 körül határozottan seggberúgja a power...
Csak hidegen nem indul, hiába csináltam meg a szívató bovdent, vélhetően ott még van valamelyik csatornában egy kis lerakódás.
Ha ilyet szakít a 12Le-s verzió, akkor a 30 milyen lehet. Én megmondom őszintén kevesebbet vártam tőle, egész kellemes, és nem olyan instabil, még az én közel 1 mázsám alatt sem.
Viszem műszakira, csak a forgalmija nincs meg, muszáj lesz újat csináltatni, de erős a kísértés, hogy akkor már inkább az én nevemre... ];oDDDD Hamár úgyis nekem akarja adni, engedek az erőszaknak. ]:-)
Itt szüttyögsz vele, miküzben már többször leírtuk hogy kell emgjavítani...
Nem kell blokkothúzni, meg kell heli coiloztatni az aluban a menetet és kész.
Kb tokmányba fogott fúróval kézből meg lehet csinálni, csak amotort kell eldönteni a hozzá.
Utána nyilván pár liter olcsó olajjal ki kell öblíteni a blokkot.
Ezt látta már valaki? Sírok a röhögéstől. A harley-t fejlesztgetik ahelyett, hogy építenének már egy normális motort... ]:-))) Ültetek már harley-n? Fapados, szar, rossz útfekvéssel, katasztrofális műszaki adatokkal, ráadásul a haverjaimé folyton bedöglött.
Ja, vicces a párhuzam, hogy az Oroszoknál minden bálsoj volt (nagy)... ];oDDD
Sajnos még csöpög, elvileg a napokban leesztergálják nekem az új csavart.Azzal megpróbálom meghúzni(nem 1szerű, mert 27 Nm-t ír a manual), és ha nem szakad szét, akkkor komolyann mondom bort nyitok
Szóval az van h nem akarom sem szétkapni, sem más bravúrt csinálni, amíg ez a menet tart.Megpróbálok csináltatni hozzá másik csavart, és azt meghúzni.Aztán ha nem tömít, vag ykiszakad, akkor jön a többi verzió, de nem akarom széthúzni a blokkot.Nincsenek is itthon eszközeim sem, és lelki erőm pláne.Remélem nemm kell odáig menni.
Itt Halásztelken is van egy cég, azok is foglalkoznak kerámiagyapottal, epoxi gyntával, egy csomó hasznos dologgal...
Kifúrni a szegecseket, bele a kerámiagyapot, visszaszegecselni (vagy megcsinálni csavarosra...)
Nekem ezért itt már beszóltak, de igen változik a hangja nem is keveset egy sport végdobtól! De ha nem akarsz dobot venni, akkor tudok fasza kerámiagyapotot (qrva nagy hőálló értékűt) olcsón... itt találtam én is a hirdetések között.
A biztosítás 3384Ft/év a K&H-nál...
Mondom:
Eredetiség: 15'500.-
Műszaki: 12'000.-
Átírás: 2'700.-
Forgalmi+törzskönyv: 12'000.-
Felelősség biztosítás: ? ezt még nézem...
Csak hidegen nem indul, hiába csináltam meg a szívató bovdent, vélhetően ott még van valamelyik csatornában egy kis lerakódás.
Ha ilyet szakít a 12Le-s verzió, akkor a 30 milyen lehet. Én megmondom őszintén kevesebbet vártam tőle, egész kellemes, és nem olyan instabil, még az én közel 1 mázsám alatt sem.
Viszem műszakira, csak a forgalmija nincs meg, muszáj lesz újat csináltatni, de erős a kísértés, hogy akkor már inkább az én nevemre... ];oDDDD Hamár úgyis nekem akarja adni, engedek az erőszaknak. ]:-)
Nem kell blokkothúzni, meg kell heli coiloztatni az aluban a menetet és kész.
Kb tokmányba fogott fúróval kézből meg lehet csinálni, csak amotort kell eldönteni a hozzá.
Utána nyilván pár liter olcsó olajjal ki kell öblíteni a blokkot.
27 Nm egyáltalán nem sok, a normál M6-os ayna meghúzási nyomatéka 10 akámennyi.
Ezt látta már valaki? Sírok a röhögéstől. A harley-t fejlesztgetik ahelyett, hogy építenének már egy normális motort... ]:-))) Ültetek már harley-n? Fapados, szar, rossz útfekvéssel, katasztrofális műszaki adatokkal, ráadásul a haverjaimé folyton bedöglött.
Ja, vicces a párhuzam, hogy az Oroszoknál minden bálsoj volt (nagy)... ];oDDD