Mennyit töltsem az aksit? A gyertyapucolás már megtörtént, sőt szikrát is ad szépen! Az nem lehet baj, hogy mikor fölnyitottam a tankot lecsúszott a benzincső a csapról, és levegős lett a rendszer? (ne nevessetek ki csak próbálok rájönni )?
Jah, a gyertyát tényleg nem egyszerű kiszedni, elég hülye helyen van, racsnissal mindig csak piciket lehetett tekerni, aztán a kis kezem már könnyen befért!
Na majd rajta leszünk.Viszont a festés az erősen sanszos lessz .Még ha találsz is megfelelő színben, az már hanyagolt lehet...gondolom nem hiába bontották szét az egész motort.
Jah értem,mert amint már írtam az előbb is,mielőtt megvettem ezt a motort pont egy ilyet néztem ki magamnak,csak amikor elmentünk érte (azt mondták tökéletes állapotban van) szörnyen nézett ki.
Így nem vettük meg
Nem szabad kétségbe esni, nekem is begcsinálta múltkor.SZtem én is ott rontottam el, h rosszkor szivatóztam, aztán meg megszívta.Nekem is 4 Amperórás az akksi, neked sem lehet ez gond.Töltsd fel, és egy gyertyapucolás után(hidegen) egyből szivatóval indítsd,Muszáj neki mennie.Ha mégsem, az is lehet gyertya.Persze legelőbb benzincsap, és ahogy kinyitottad, jól rázd meg a lábad között a gépet, nekem múltkor felakadt valami.
Még nem érkezett meg a gyertya, pénteken megyek érte, aztán küldöm neked is!
Viszont nem indult be a gépezet! Szerintem sokáig volt a pincébe az aksi, a végén már alig tekert az önindító, ezért nem is nyekegtettem sokáig....de mint korábban beszéltük 4Ah-s van csak benne, meg lehet leült a karbiba a trutyi, na ezért is pucolni kell! A power viszont minden alkalommal gyönyörűen működött, zárt, nyitott!
Gondoltam már rá, csak magamat nem tudom lefotózni, hogy láttszódjak teljes "mélységemben", (mert túlságosan magaslati szelet nem kapok ).Majd a napokban kigurulok, és megkérem fatert.Van egy amit sikerült lekapni a netről, de elég furcsa képet vágok rajta, ezért ez elmarad
Az a baj hogy az enyémen se oldalidom se eslősárvédő( meg egy indexbura is hiányzik :D) és olyan csupasz szegény. Bár oldalidomaim vannak csak nincs rajtuk fül ,mert az előző tulaj igényesen letörögette őket és szinte semmit nem fogott, és lerepült elég nagy tempónál , így mégjobban sérült,szóval rögzíteni nem nagyon lehet. :S Mondjuk legalább szemrevalóbb fekete üléshuzat van rajta :D Amúgy kérdeztem a közelben lévő bontós fickót ,neki nincs.. :S
Sziasztok.
Ehhez a témához nem tudok hozzászólni :)
Lányból vagyok...De azért írok :)
ENZO hol marad a kép?
Mások nem akarnak feltenni magukról képet?
Tényleg jó lenne legalább ha ennyit tudnánk egymásról
Valaki nem tud eladó elsősárvédőt és esetleg oldalidomokat a képen látható motorra ? Ha a szín megegyezik az tökéletes lenne, ha nem , végső esetben az eltérő is megfelel . :) Ha senkinek nincs szerintetek hol érdemes keresgélni ? http://www.google.hu/imgres?q=...
Háááááát Ő izéééjjjjj Nem ismerem az ngk táblázatot, de úgy tudom a kódban lévő számok a gyertya "hőmérsékletét" jelölik.A mienkébe 9-est írnak elő, elvileg ami volt benne, az 6-os.Tehát hidegebb időben muzsikál rendesen.Télen elvileg könnyebben indul.Nyáron bajt is okozhat, mert akár képes szétolvadni a nem megfelelő gyertya.NEkem a Simsonban egyszerűen elkezdett nem gyújtani.Szépen leállt alattam(mondjuk az más is lehetett).Szerintem a 6-os és a 9-es között túl nagy hézag van, télire inkább 7-8....dehát télen nem megyünk sehova
Más hőértékű a két gyertya... Minden motorhoz van gyertya ami ideális, ez leginkább a hőértéktől függ , pörgősebb motoroknál nagyobb ,hosszabblöketűeknél álltalában kisebb hőértékű gyertya kell.
Jah, a gyertyát tényleg nem egyszerű kiszedni, elég hülye helyen van, racsnissal mindig csak piciket lehetett tekerni, aztán a kis kezem már könnyen befért!