De, majd akkor lefényképezem.Viszont a manual ezt a csavart írta leeresztő csavarnak.És akárhogy nézem, a középrész túloldalát fogja.Ráadásul, most hogy nem mertem meghúzni a csavart(mert el van nyalva rajta majd 1 centi), szivárog is a közepén.AMíg ki nem tekertem, addíg nem szivárgott.De azt is láttam ám, hogy tömítő anyag volt a csavaron
Látjátok, ez a baj a világgal. Annak idején ha a klubunkban csináljátok ugyanezt, akkor nagyon nyakon lettetek volna vágva mindketten, aztán egy sör mellet megvitathattuk volna, hogy ki a macho-bb, mert mindketten képtelenek vagytok engedni. Ha van Geronimo-s régi arc, vagy Devils-es, nyugodtan meg lehet őket kérdezni, hogy mekkora is volt az a pofon, ami ilyenkor elcsattant... ];oDDD
De fain kis srác .Nekem is ilyen motort ajánlottak előszőr, de ahogy megtudtam h pl ferte a teleó, meg ilyenek, inkább viszakoztam.De én úgy tudom ugyanazt nyomják ezek is.
Hú apám, most megint jól megmondtad....ügyes vagy látom.Egy igazi frankó ember!Bocsi, de látom h nyoma sincs benned az együtműködésnek.Most is csak az számít hogy bizonyíts igaz?Na látod ezért nem lehet veled sehova haladni.És itt külön elnézést kérek egyébként tőled, mert ezt már nem írtam volna le más esetben, csakn egyszerűen rádhagynám, de ez most már tetszik .na szóval, majd máskor megpróbáljuk haver, addíg gyűjtsél...
Nem, valamit nagyon benéztél, Te a blokktartó csavart tekergeted, illetve ott folyik az olaj? Lehetséges, de akkor a tömítés is szakadt, mert a csavarhoz nem juthat olaj. Nincs egy fényképező géped, telefonod véletlen? ];oDDD
A nálam raboskodó NS 125 R csak egy évvel öregebb ennél, és az 9kw/~125km/h...
Beüzemeltük az öreglányt. szépen ketyeg, de a kuplung nem emel ki rendesen, és az eső elmosta a gurulást, úgyhogy csak a fiam "szökött vele Párizsga", ahogy Ő mondta... ];oD Még meztelen, de az első idomok nincsenek meg hozzá.
A műszerfalon a flakon az ideiglenes tank volt, és mivel keveréket tettem bele, az olajozó is egy másik flakonba dolgozott... ]:-)))
Viszont szar a szivatója, hosszú nagyon a bovden (majd holnap átforrasztom rejta a véget), hidegen nem indul, de mondjuk lehet, hogy a gyertya-hézag is kicsi, mert annak is ez a tünete, ha jól emlékszem...
Mi a frászt pattogsz még mindíg?Áljj már le!Senki nem kíváncsi erre, tessék végre kultúráltan közösségi életet élni(és igen, a hirtelenséged a koroddal van összefüggésben).Én tökéletes?Majd ha ilyet írok, akkor pattoghatsz...Befejeztem veled!
Figy!Te Láttál már annyi mindent, hogy ihajj.Létezik hogy az olajleeresztő csavar egyben a blokkot is szorítja?Akármilyen gépműhelyes emberrel beszéltem, mindenki oltári baromságnak tartotta, de mégis úgy néz ki.
De apám!Rád már kíváncsi vok, mert csipázlak bátyja, ezért tényleg veled indulok a tanfolyamon.Tényleg csak Márciusban kezdődik?(egyébként bocsi a fesztiválért, de elegem volt a feszkóból)
A CBR 1000F-em volt olyan, hogy soha nem sikerült rendesen összepakolni a ruháját, pedig hibátlan volt. Az NSR is ilyen lenne? Mindenesetre mérj mindenképpen tengely távolságot minimum!
Rendben van dDÁvid, megint nem én erősködöm...látszik, nem lehet veled csinálni semmit(ez is baj a te korosztályoddal).Nem baj, akkor meg tartjuk azt a 3 lépést oszt riga.
Hát, ha volt akkoriban motor váltás, akkor talán elképzelhető.Mert elég régi évjáratú, és közel van a gyártás megkezdéséhez.Ha jól emlékszem volt is itt hozzászólásban, h 10Kw körül voltak az elsők.
Na srácok... köszönöm a szép estét! Mondtam, hogy erre nem vagyok kíváncsi... ezért a mai alakításért mindkettőtöket úgy nyakon verlek a talin, hogy a saját motorotokat nem fogjátok megtalálni...
Sziasztok!
Pedig ez NSR. Az NS-ről teszek fel csupasz képet, 2 perc. látszani fog a különbség...
Nem tudom, nem vagyok otthon a típus történelmében, de az általad leírt paraméterek egy NS-é. A belinkelt oldalon nem találtam adatokat, de érdekes a "Korából eredendően,lehetne rá költeni." mondat, szerintem nézd azért meg alaposan...
Az, hogy 8kW van a forgalmiban az nem baj, ennyi lett beleírva... De annak a dögnek ami a képen van, többet kell mennie... vagy dugót kell cserélni vagy gyűrűprobléma... SZERINTEM...
Ha csak annyit megy, akkor valamiért nincs kakó, pedig úgy tudom ez a kasztnis gép fojtatlan...
Hát én sem, ezért nem tudom miről ment a lovaglás egész eddig.Mert én feltétlenül csak a mérnökök tudását nézem ki a manual-ból.Szóval szerintem jócskán félre reagáltad a dolgot.Ha jobban megismersz majd, ebben meg is bizonyosodhatsz.
Beüzemeltük az öreglányt. szépen ketyeg, de a kuplung nem emel ki rendesen, és az eső elmosta a gurulást, úgyhogy csak a fiam "szökött vele Párizsga", ahogy Ő mondta... ];oD Még meztelen, de az első idomok nincsenek meg hozzá.
A műszerfalon a flakon az ideiglenes tank volt, és mivel keveréket tettem bele, az olajozó is egy másik flakonba dolgozott... ]:-)))
Viszont szar a szivatója, hosszú nagyon a bovden (majd holnap átforrasztom rejta a véget), hidegen nem indul, de mondjuk lehet, hogy a gyertya-hézag is kicsi, mert annak is ez a tünete, ha jól emlékszem...
Sziasztok!
Nem tudom, nem vagyok otthon a típus történelmében, de az általad leírt paraméterek egy NS-é. A belinkelt oldalon nem találtam adatokat, de érdekes a "Korából eredendően,lehetne rá költeni." mondat, szerintem nézd azért meg alaposan...
Ha csak annyit megy, akkor valamiért nincs kakó, pedig úgy tudom ez a kasztnis gép fojtatlan...